Dzisiaj jest 06 maja 2025, 05:16


Kolumna kierownicza

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Amortyzatory, sprężyny zawieszenia, wahacze, drążki kierownicy, końcówki kierownicze, łączniki stabilizatorów, geometria, zbieżność.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

arthur7374

Aktywny

  • Posty: 196
  • Rejestracja: 22 sty 2014, 20:26
  • Online: 17d 22h 33m 21s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 7 variant
  • Silnik: DADA
  • Lokalizacja: Bruxelles

Kolumna kierownicza

Post28 sie 2014, 20:55

Witam .Zauważyłem od kilku dni jak skręcę koła na maksa, jest dziwny dżwięk przeciążonej pompy wspomagania.Niewiem czy to norma?
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Kolumna kierownicza

Post28 sie 2014, 21:49

Golf 6 ma elektryczne wspomaganie bez pompy hydraulicznej jak coś.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Kolumna kierownicza

Post28 sie 2014, 22:20

jak skręcisz koła na maxa i trzymasz to zmienia się dźwięk silnika wspomagania, bo pracuje przy końcu skrętu na full możliwości.
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 571
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 12h 44m 18s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Kolumna kierownicza

Post29 sie 2014, 05:59

marmi pisze:jak skręcisz koła na maxa i trzymasz to zmienia się dźwięk silnika wspomagania, bo pracuje przy końcu skrętu na full możliwości.


ha ha...... dobrze ze nie wyrwie drążków z kierownica

Chyba zapomniałeś o czujniku kata skrętu kół który (G85) przesyła silnikowi info w jakiej pozycji jest kierownica i silnik ma podążać za nim, jak dasz do końca i trzymasz, to silnik staje, bo taka jego zasada działania, a jak dajesz do końca i jeszcze dalej chcesz dać, to nic się nie dzieje bo czujnik kata skrętu kol nie wysyła sygnału i silnik stoi.
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Kolumna kierownicza

Post29 sie 2014, 07:47

Zresztą adaptuje się też końce obrotu kierownicy.
Offline

arthur7374

Aktywny

  • Posty: 196
  • Rejestracja: 22 sty 2014, 20:26
  • Online: 17d 22h 33m 21s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 7 variant
  • Silnik: DADA
  • Lokalizacja: Bruxelles

Re: Kolumna kierownicza

Post29 sie 2014, 14:41

Dzięki za info.

Wróć do Zawieszenie i podwozie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości