Dzisiaj jest 02 maja 2024, 23:28


Koło dwumasowe

Moderator: flo

Regulamin forum Skrzynie biegów (manualne i automatyczne), koło dwumasowe, łożyska oporowe, docisk sprzęgła, przeguby, mosty, półosie, dyferencjały, wał napędowy.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

grzesio764

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 19 kwie 2023, 15:39
  • Online: 6h 41m 17s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 2.0 TDI 184KM CUNA
  • Lokalizacja: Gostynin

Koło dwumasowe

Post19 kwie 2023, 17:11

Witam, jestem nowy. Od paru dni jestem w posiadaniu Golfa 7 GTD 2,0 184KM 2013r. Skrzynia dsg 6 automat, PPR, rano na zimnym po odpaleniu słychać jakby wiadro śrub w skrzyni brzęczało, po rozgrzaniu wszystko cichnie, gościu który sprowadził mi auto mówił że dwumasa do wymiany. I teraz koledzy podpowiedzcie czy tam faktycznie dwumas czy mam podwójne sprzęgło, czy to i to? Jakie koszta wymiany?

Wróć do Układ napędowy i skrzynia biegów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości