Dzisiaj jest 03 gru 2024, 17:42


tsi 92kW

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: flo

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

niedzwiedz1981

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 06 cze 2013, 15:49
  • Online: 18d 15h 18m 27s
  • Auto: golf VII 1.4 tsi
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Poznan

tsi 92kW

Post20 lis 2018, 22:23

Witam, koledzy zwiększał ktoś moc w tsi 125km, 92kW? chciałbym zapytać jak efekty
diesel podstawą, turbo zabawą...
Offline
Awatar użytkownika

flo

Senior Moderator

  • Posty: 380
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 6d 1h 42m 37s
  • Pochwały: 37
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: tsi 92kW

Post21 lis 2018, 06:05

Mam ten sam silnik i planuję to zrobić na wiosnę, zachęcony wpisami na forum seata i innych zagranicznych. Tu o tych samochodach jest opinii jak na lekarstwo. Podobno różnica kolosalna.
Offline

niedzwiedz1981

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 06 cze 2013, 15:49
  • Online: 18d 15h 18m 27s
  • Auto: golf VII 1.4 tsi
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Poznan

Re: tsi 92kW

Post21 lis 2018, 10:57

ale widzę ze nie wszyscy ogarniaja tuning tych motorów, szanowany w Poznaniu Tuneforce ledwie kilka-kilkanascie koni dodaje...co skolo 15-20, wiecej ponoc dopiero po zmianach mechanicznych
diesel podstawą, turbo zabawą...
Offline

rafat007

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 14 lis 2018, 07:52
  • Online: 20h 59m 12s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAXA 1.4 tsi
  • Lokalizacja: Sędziszów

Re: tsi 92kW

Post22 lis 2018, 15:55

Witam.
Golf VI 1.4 tsi 2011 rok. fabrycznie niby 122 km a było 139,6 km i Nm 2336 rpm po hamowni jest 146,3 km i 2940 rpm. Zrobiony pełny backup programowania i na oryginale było modyfikowane. Zbiera się fajnie czasem jest odczuwalna "dziura"....ale nie przeszkadza mi to a spalanie w cyku mieszanym z przewagą na miasto, krótkie odcinki wynosi około 8,2 l.wiec uważam że mało.
Pozdrawiam
rafat007
Offline

spawos

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 08 lis 2017, 16:31
  • Online: 1h 55m 33s
  • Auto: vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 tsi CAXA
  • Lokalizacja: Lublin

Re: tsi 92kW

Post12 lut 2019, 09:06

wstawiasz tubo od wersji 140/160/180 konnej robisz wydech DP musisz bo turbo ma odwrotnie cieła i zimna strone/ dolot, centralny IC , cewki R8 , Swiece NGK / strojenie i jakies 200-220 da rade spokojnie :) / albo odrazu trbo do przerobienia +- 2000zł i masz około 260-270 koni

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość