Witam,
chciałbym poprosić o poradę. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę odczekać z naprawą auta miesiąc i dojechać nim 1000 km z Niemiec do warsztatu w Polsce.
W moim Golfie 7 1.6 TDI 77kW (2014) parę tygodni temu zaświeciła się kontrolka silnika. W warsztacie zostały zczytane błędy:
P190E - problem z napięciem pompy chłodzącej do międzysprężarki
P0672 - świeca żarowa silnika cylinder 2 - błąd w obwodzie elektrycznym
P1065 - regulacja ciśnienia paliwa - różnica regulacji
i jeszcze jeden błąd.
Warsztat błędy skasował i powiedział żeby przyjechać jeśli znowu zapali się kontrolka. Kontrolka po ok. 2 dniach znowu się zapaliła i trzy wymienione powyżej błędy znowu zostały zczytane. Mechanik nie był pewien co należy wymienić, wspomniał tylko o potencjalnych rozwiązaniach. Nawet zasugerował, że w Polsce naprawa będzie tańsza. Jednak chciałbym się upewnić, że nie robię czegoś bardzo głupiego czekając i jadąc ten 1000 km.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i rady.
Piszę w tym dziale ponieważ wymieniam trzy usterki a nie jedną, i bardziej na wskazaniu problemu zależy mi na radzie dotyczącej dalszego użytkowania bolidu
Pozdrawiam!