WAŻNE: Wszystko wykonujesz na własne ryzyko, autor nie ponosi odpowiedzialności.
Na początek podmieniamy żarówki od dziennych na żarówki LED oraz kodujemy w BCM że zostały założone Ledy, a nie dalej siedzą standardowe żarówki PW24W
Ja założyłem (jak i kilka osób z naszego forum) Ledy z Niemieckiej firmy EinParts Automitive PW24W 10 SMD CANBUS 6000k.

Kodowanie:
1) Wybieramy moduł 09 - BCM
2) Wybierz dostęp bezpieczeństwa: 31347
3) Wybieramy Adaptację: 10
4) Wybieramy i zmieniamy dwa parametry, po jednym dla każdej lampy:
-
Leuchte4TFL LB4-Lasttyp 4 (zmieniamy z
allegemeine Gluchlampe 27W: auch H15 na
allegemeine LED - powrót do ustawień z auta na odwrót)
-
Leuchte5 TFL -Lasttyp 5 (zmieniamy z
allegemeine Gluchlampe 27W: auch H15 na
allegemeine LED - powrót do ustawień z auta na odwrót)








Różnica żarówki Led vs. standardowe:

Następnie włączamy światła dzienne przy włączonym xenonie (nie zależnie czy jest dzień czy noc).
Kodowanie:
1) Wybieramy moduł 09 - BCM
2) Wybierz dostęp bezpieczeństwa: 31347
3) Wybieramy Adaptację: 10
4) Wybieramy i zmieniamy dwa parametry, po jednym dla każdej lampy:
-
Leuchte4 TFL LB4-Lichtfunktion E 4 (zmieniamy z
Standlicht vorn (Positionslicht: Begrenzungslicht) na
Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) - powrót do ustawień z auta na odwrót)
-
Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion E 5 (zmieniamy z
Standlicht vorn (Positionslicht: Begrenzungslicht) na
Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) - powrót do ustawień z auta na odwrót)











Efek końcowy (zdjęcia nie oddają efektu na żywo, sorrki robione zdjęcia telefonem):







Pozdrawiam
Tomasz_W-wa