kamill pisze:Dobra.. dziś troszeczkę pochodziłem wokół autka i... chcę niżej

Powiedz mi kolego, jak z komfortem? Po jakich drogach jeździsz? Czy na dziurach jest źle? Gdzie kupiłeś i jeśli można wiedzieć to za ile

? Opowiedz mi o tych sprężynkach

Najlepiej dużo i szczegółowo

Z tego co pisaliśmy wcześniej mówisz, że problemu z amortyzatorami nie powinno być, dalej tak uważasz, czy po paru kilometrach już zrobionych zmieniasz zdanie? Felga na zdjęciu to 17 czy 18? I czy mógłbym prosić o fote nadkola z przodu i z tyłu z bliska?
Z góry dzięki za info

Nie moge powiedziec, ze jest to komfortowe zawieszenie, ale jest porownywalne do jazdy na zawieszeniu sportowym VW (takie jak GTD/GTI), czyli tak jak mialem wczesniej. Ty zdaje sie masz seryjne amortyzatory? Jesli tak, to moze byc inaczej. Ja jezdze glownie po autostradach, ale ostatnio zrobilem pareset kilometrow po gorach w Polsce i tez bylo ok (wiadomo, ze troche trzesie, ale chyba kazdy kto obniza auto sie z tym liczy;), na zakretach odczuwalna roznica na plus. Dziury sie staram omijac, ale na bardzo nierownej nawierzchni prowadzi sie pewnie, nie plywa, nie czuje, ze amoryzator nie nadaza z wybieraniem (mialem kiedys auto na seryjnych amortyzatorach i sprezynie byl taki efekt). Ja traktuje to jako rozwiazanie tymczasowe, bo i tak chce zalozyc gwint (wydaje mi sie, ze bedzie sie jeszcze pewniej prowadzic i lepiej wybierac, poza tym moge regulowac obnizenie). Jesli chcialbym miec jeszcze lepszy odczuwalny efekt i chcial jezdzic na tym dluzej niz 1-2 sezony pewnie zalozylbym amortyzatory Bilsteina dedykowane do Eibach Sportline (ale kosztuja pewnie tyle co gwint AP, wiec temat raczej odpada. Co do ceny, to link dawalem na poprzedniej stronie

(
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... -014-02-22) = 433 zl. Ja nie znalazlem nigdzie taniej, ale niewykluczone, ze gdzies jest
Podsumowujac, nie zmieniam zdania i do zawieszenia sportowego VW (po przejechaniu 2000+ km) moim zdaniem pasuje i dobrze sie zachowuje ta sprezyna, ale nie jestem w stanie napisac jak sie zachowa z seryjnym amortyzatorem. Z tego co wyczytalem, amortyzatory w sportowym zawieszeniu maja nie tylko twardsza charakterystyke, ale sa tez minimalnie krotsze, wiec krotsza sprezyna z nimi lepiej wspolgra. Felga, tak jak napisal kolega wyzej, 7.5x18 ET51, na to opona Pirelli PZero 225/40.
To tyle
