Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:33


EGR 2.0 TDI

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Kolektor wydechowy, katalizator, DPF – filter cząsteczek stałych, tłumik, rury wylotowe.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Piotrek_PP7

Nieśmiały

  • Posty: 29
  • Rejestracja: 19 sie 2018, 15:21
  • Online: 14h 37m 36s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI

EGR 2.0 TDI

Post19 sie 2019, 11:43

Witam :D
Takie pytanie mam,gdyż kończy mi się egr a mianowicie leci z niego olej.Przymierzam się do zakupu nowego i czy zamienniki ktoś zakładał dają radę? bo jest ich dużo,czy tylko oryginał valeo?
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: EGR 2.0 TDI

Post19 sie 2019, 18:02

Oryginał chyba borg jest. Jeżeli nie zgłasza błędu może warto go uszczelnić?
Offline

Piotrek_PP7

Nieśmiały

  • Posty: 29
  • Rejestracja: 19 sie 2018, 15:21
  • Online: 14h 37m 36s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI

Re: EGR 2.0 TDI

Post20 sie 2019, 08:53

U mnie jest Valeo oryginał.Nie da się uszczelnić bo leci z takiej małej dziurki pod EGR jest.I właśnie zastanawiam się jak te zamienniki się sprawują ale chyba nikt nie testował

Wróć do Układ wydechowy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość