Dzisiaj jest 04 gru 2024, 09:16


[1.4 TSI 122KM] stukniecie i szarpniecie przy zmianie z 1 na 2 bieg

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Skrzynie biegów (manualne i automatyczne), koło dwumasowe, łożyska oporowe, docisk sprzęgła, przeguby, mosty, półosie, dyferencjały, wał napędowy.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

jareckipo

Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 09 lip 2013, 18:09
  • Online: 3h 40m 52s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 1.4 TSI 125 KM CZCA
  • Lokalizacja: Gliwice

Re: stukniecie i szarpniecie przy zmianie z 1 na 2 bieg

Post22 paź 2016, 21:09

jareckipo pisze:Ja też się tym problemem nie obchodzę jakoś specjalnie zmieniam biegi jak zwykle i tyle :twisted:
Słychać to u mnie bardziej przy otwartym oknie - dla komfortu psychicznego można zawsze zamknąć. :D
Jak się coś wysypie to dam znać.
Moja skrzynia ma oznaczenie MCB, nie wiem czy inne pukające to te same :?:
Czy możecie podać typ skrzyni typu stuk-puk das auto :rotfl:

Pozdrawiam


Przepraszam że cytuję swój post ale chcę odświeżyć temat.
Tak jak obiecałem że dam znać .... to dojechałem do 70 tys. i kompletnie nic się nie działo, nawet może trochę ciszej było albo to przyzwyczajenie.Teraz zaczynam przygodę z G7 TSI. :D
Pozdrawiam.
Poprzednia

Wróć do Układ napędowy i skrzynia biegów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości