Regulamin forumSkrzynie biegów (manualne i automatyczne), koło dwumasowe, łożyska oporowe, docisk sprzęgła, przeguby, mosty, półosie, dyferencjały, wał napędowy.
Pamiętaj:
Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
Koledzy potrzebuje pomocy. Prawie dwa lata temu zrobilem remont skrzyni w ASO, wymienione zostaly wszystkie biegi oprocz 6. Od razu po wyjechaniu z warsztatu na wolnych obrotach np. przy przejezdzaniu przez prog gdy silnik schodzil do niskich obrotow byl slyszalny dziwny metaliczny dzwiek przy przyszpieszaniu (jak gdyby cos o siebie ocieralo). Auto od razu trafilo na warsztat ale nic nie znaleziono, potem jeszcze kilka razy az machnalem reka a mi polecono nie schodzic do tak niskich obrotow Przyszedl wlasnie moment ze 13.07 mija dwa lata i konczy mi sie gwarancja. Niedawno pojawil sie dzwiek ocierania gdy auto stoi na luzie. Niestety dzwiek ten pojawia sie na moje nieszczescie poza serwisem, u nich pracuje cicho. Udalo mi sie nakrecic filmik tego szorowania ale niestety dla ASO to nie dowod, usterka musi wystapic u nich. W piatek jestem umowiony ostatni raz przed uplywem gwarancji wiec moze ktos z was moglby mi cos zasugerowac, bo ja juz nie mam zielonego pojecia co to moze byc. Filmik