Dzisiaj jest 21 lis 2024, 10:25


Modyfikacji układu wydechowego

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

WAFLITO

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 03 kwie 2019, 18:35
  • Online: 50m 27s
  • Auto: GOLF MK6 GTI
  • Lokalizacja: Świętokrzyskie

Modyfikacji układu wydechowego

Post03 kwie 2019, 19:01

Witam wzsystkich fanów motoryzacji! :hi:
Mam w planach zmodyfikowanie swojego ukłądu wydechowego w moim goferze i szukam porady może ktoś coś robił w tym kierunku. Proszę o Was o pomoc z racji, że jestem spawaczem i zrobienie takiego wydechu to nie problem aczkolwiek nigdy tego nie robiłem przy autach i chciałbym uniknąć wyskoczenia CHECK ENGINE na desce.

♦ AKTUALNIE : WYDECH SERYJNY FOTO niżej
Obrazek
KAT > SONDA > KAT > SONDA > PRZELOTOWY > PRZLEOTOWY WYCHDOZACY W DWIE KOŃCÓWKI

♦ CO CHCĘ?!: Z racji, że u mnie jest DSG, chciałbym aby ten dziwęk wykorzystać. Wiem, że chce na pewno wyciać katalizator jeden z drugim. Następnie zamiast pierwszego katalizatora wstaić strumiennice. Zamiast drugiego kata wstaić prostą rurę. Resztę wydechu zostawiam seryjną jedynie pobawę się w Y pipe ale to juz nie problem.
Proszę o podpowiedź jak to zrobić aby uniknąć CHECK ENGINE na desce zegarów. Z tego co doczytałem to stosuje się emulator sondy ale kompletnie nie wiem w które miejsce je wstawić. Z tego co widziaiałem jak wchodziłem na kanał to posiadam 3 sondy. KAT > SONDA > KAT > SONDA > PRZELOTOWY > PRZLEOTOWY WYCHDOZACY W DWIE KOŃCÓWKI.

♦ Finalnie: (pytanie gdzie wstawic emulatory )
Obrazek


Jeśli ktoś juz robił coś podobnego bardzo prosiłbym o pomoc. Dzięki pozdrawiam :yes:

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości