Dzisiaj jest 31 maja 2025, 07:13


Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Doposażenie samochodu, wymiana na nowsze elementy/systemy, montaż asystentów (Park Assist, Light Assis, ACC, itp.) – czyli wszelkie modyfikacje wpływające na polepszenie funkcjonalności).

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post05 lip 2015, 09:06

Zmieniam taśmę, manetki i stacyjkę z wersji 1K na 5K tym samym nie będę już potrzebował sterownika pod kierownicą.
Mam już niezbędne części do wymiany

Obrazek

Trzeba roznitować stare manetki przy kolumnie kierownicy, dlatego lepiej to zrobić wyciągając całą kolumnę.
Problem na jaki napotkałem to wymiana kostek/wtyczek do nowej taśmy.
nowe wtyczki 1K0972928 oraz 3C0972133 poszukuje oznaczenia przełożenia pinów z starej do nowej.
a tu ciekawe strony
https://www.drive2.ru/b/693386/
http://www.drive2.ru/l/3565250/

Oryginalne wtyczki, numery PIN / KOLORY

czarna wtyczka 1K0971975
1 - PUSTY
2 - PUSTY
3 - PUSTY
4 - PUSTY
5 - PUSTY
6 - PUSTY
7 - PUSTY
8 - PUSTY
9 - PUSTY
10 - PUSTY
11 - PUSTY
12 - PUSTY
13 - CZARNO/BIAŁY (MAŁY PIN)
14 - POMARAŃCZOWO/ZIELONY (MAŁY PIN)
15 - POMARAŃCZOWO/BRĄZOWY (MAŁY PIN)
16 - PUSTY
17 - CZARNY (MAŁY PIN)
18 - CZERWONO/ CZARNY (MAŁY PIN)
19 - CZERWONO/ŻÓŁY (DUŻY PIN)
20 - BRĄZOWY (DUŻY PIN)

Obrazek
Obrazek
żółta wtyczka 1K0972974
1 - ŻÓŁTY
2 - CZERWONY
3 - PUSTY
4 - PUSTY

Obrazek
Obrazek

nowa taśma widok na kostki
większa oznaczenia PIN od 1-8 potem 9-16
mniejsza bez oznaczeń

Obrazek
Obrazek

Jeśli ktoś ma już to za sobą, może pamięta przekładkę przewodów z starej kostki na nową ?
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post05 lip 2015, 16:43

Kolega #maartinj moze cos ci podpowie
Jak na razie moge tylko podeslac zdjeciw nowej kostki. Mialem kiedys plana sie do tego zabrac ale jakos nie mam czasu wiec odpuscilem na razie.
Nie mniej jednak czeka to na mnie w przyszlosci bo mi przycisli na multi nie swieca na kierownicy MK7.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post05 lip 2015, 21:57

Mogę zapytać jaki cel ma ten mod ? Po co to ?
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post05 lip 2015, 22:22

Nie wiem po co u kolegi powyzej ale u mnie nie ma podswietlenia przyciskow na kierownicy mk7
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post06 lip 2015, 04:57

Może rozwiąże problem z LA, w którym nie działają mi manetki. A przy okazji na przyszłe mody.
Wracając do opisu z LA chłopaki, też przerabiali kostkę http://forum.golf6.pl/mk6-retrofitting/light-assist-t161-100.html
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post06 lip 2015, 19:46

Xeno zmieniał kolumnę, ja mu wtedy chyba robiłem rozpiskę starej i nowej kolumny żeby prawidłowo podpiąć, muszę pogrzebać w skrzynce.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2015, 20:16 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post06 lip 2015, 19:53

Masz moze ta rozpiske kolego?
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post06 lip 2015, 20:29

Z ELSA na szybko odnalazłem:
D - złącze 20-stykowe --T20d-- w wiązce przewodów
1 - niewykorzystane
2 - niewykorzystane
3 - niewykorzystane
4 - niewykorzystane
5 - niewykorzystane
6 - niewykorzystane
7 - niewykorzystane
8 - niewykorzystane
9 - sterownik instalacji elektrycznej samochodu --J519-- zacisk S
10 - niewykorzystane
11 - interfejs diagnostyczny magistrali danych --J533-- / połączenie 1 (magistrala CAN Low napędu) w głównej wiązce przewodów -B390-
12 - interfejs diagnostyczny magistrali danych --J533-- / połączenie 1 (magistrala CAN High napędu) w głównej wiązce przewodów -B383-
13 - sterownik silnika --J623-- / połączenie (układu utrzymywania prędkości) w głównej wiązce przewodów -B441-
14 - interfejs diagnostyczny magistrali danych --J533-- / połączenie 1 (magistrali CAN High systemu Komfort) w głównej wiązce przewodów -B397-
15 - interfejs diagnostyczny magistrali danych --J533-- / połączenie 1 (magistrala CAN Low systemu Komfort) w głównej wiązce przewodów -B406-
16 - przełącznik dźwigni zakresów zablokowanej w położeniu P --F319--
17 - zacisk 15
18 - zacisk 50
19 - zacisk 30
20 - zacisk 31

E - złącze 4-stykowe --T4k-- w wiązce przewodów
1 - poduszka bezpieczeństwa 1 -
2 - poduszka bezpieczeństwa 1 +
3 - poduszka bezpieczeństwa 2 +
4 - poduszka bezpieczeństwa 2 -
_____________________________________________________________

Sterownik elektroniki kolumny kierownicy --J527-- , od roku modelowego 2010
1 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy --J527--

Miejsce zamontowania:
q w pobliżu zespołu przełączników na kolumnie kierownicy
Złącza wtykowe:
q -A-złącze 16-stykowe --T16r--
q -B-złącze 4-stykowe --T4k--
przyporządkowanie wtyczki --T16r---A- :
1 - połączenie z potencjałem plus 8 (30a) w wiązce przewodów wnętrza samochodu -B504-
2 - połączenie z masą 2 w głównej wiązce przewodów -367-
3 - połączenie 1 (magistrala CAN systemu Komfort Low) w głównej wiązce przewodów -B406-
4 - połączenie 1 (magistrala CAN systemu Komfort High) w głównej wiązce przewodów -B397-
5 - połączenie (GRA) w głównej wiązce przewodów -B441-
6 - połączenie z potencjałem plus (50) w głównej wiązce przewodów --B276-- (nie dotyczy Kessy)
7 - zacisk S, (radio Ultra Low)
8 - niewykorzystane
9 - niewykorzystane
10 - niewykorzystane
11 - połączenie (Shift-Lock) w głównej wiązce przewodów --B454-- (nie dotyczy Kessy)
12 - połączenie 1 (magistrala CAN napędu Low) w głównej wiązce przewodów -B390-
13 - połączenie 6 (magistrala CAN napędu High) w głównej wiązce przewodów -B388-
14 - połączenie 1 w głównej wiązce przewodów --B465-- , zacisk 15 (nie dotyczy Kessy)
15 - niewykorzystane
16 - niewykorzystane
przyporządkowanie wtyczki --T4k---B- :
1 - sterownik poduszek bezpieczeństwa --J234-- +
2 - sterownik poduszek bezpieczeństwa --J234-- -
3 - niewykorzystane
4 - niewykorzystane
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post06 lip 2015, 20:36

No dzieki wielkie
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post07 lip 2015, 04:51

Na pewno się przyda, dzięki
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post07 lip 2015, 23:49

Zerknol bys moze kolego 16D czy dobrze rozpisalem:
STARA NOWA
9 7
11 12
12 13
13 5
14 4
15 3
16 11???
17 14
18 6
19 1???
20 2???

Nie jestem pewny czy dobrze zaznaczylem piny 16, 19 i 20 dlatego znaki zapytania
Dzieki
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post08 lip 2015, 06:57

Te są ok:
19 1
20 2

odnośnie 16 11 to musiałbym schematy prześledzić, to będzie ważne jeśli masz DSG, przy manualu będzie pewnie puste.
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post08 lip 2015, 07:01

Manuala mam. Dzieki wielkie.
Z tej rozpiski wychodzi ze jest 11 kabelkow a jak ostatnio rozbieralem wtyke on 5k0 to bylo sporo mniej. To co z pozostalymi? Czy to sa te co leca od stacyjki do drugiego dniazdka w module?

Obrazek
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post08 lip 2015, 15:55

Jeden CAN fabrycznie jest pociągnięty a nie dwa, to już 2 kable odpadają, tak jak pisałem przy DSG jest też jeden czy dwa dodatkowe.
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post08 lip 2015, 19:07

Tak patrze na zdjecie z pierwszego postu. Stacyjke tez musze zmieniac czy moja zostaje stara?
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post08 lip 2015, 19:45

Dziś skończyłem prace.
Tak, stacyjkę wymieniłem, zamek zostawiasz stary.
Po podłączeniu wszystkiego według opisu (PIN) silnik zapalił :)
Ale kierownica multi nie działa (nie ma podświetlenia), nie działają też lewa strona manetki Tempomat, prawa strona sterowanie komputerem, inne funkcje działają.
teraz kodowanie -

Obrazek
Obrazek

Fotka oryginalnego kodowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zmiany jakie dokonałem to
Bajcie 0 na 10
Bajcie 3 na 00 ( tak było, tak zostawiam )
Bajcie 4 na 02
w bajtach 1 i 2 po zaznaczeniu jakich kolwiek bitów po zatwierdzeniu wyskakuje error :(

nie tego się spodziewałem po zmianach teraz problemy z kodowaniem
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 31m 20s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 06:49

Dla multifunkcji musisz zaznaczyć bit 1 w bajcie 1 na pewno, masz guziki do mfa w manetce wycieraczki?

Może masz sterowniki który multi nie obsługuje?

Taką listę na necie znalazłem:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... K0-953-569


EDIT:
Według autoscanów z neta przy tym numerze "5K0 953 501 AQ" wyświetla "HW:5K0 953 569 F" czyli Midline, więc kolejne manetki trzeba szukać według mnie.
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 15:24

Mam
Lewa manetka - światła, kierunki, tempomat
Prawa manetka - wycieraczki, MFA
Zakupiłem całość z rozbiórki z Turana taśma + manetki + stacyjka.
Jeśli nawet taśma nie jest zgodna z manetkami to teraz wystarczy wymienić samą taśmę ?
na przykład 5K0-953-569-E
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 18:03

Tak i nie. Mi nie wszystkie przyciski na multi chodzily bo mialem zamontowana manetke z mfa. System sie gubil bo nie wiedzial ktore przyciski wlasciwe
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 19:25

Masz na myśli 1K... ?
Ja na starej z modułem miałem multi kierownice i przyciski w manetce z MFA jedno i drugie działało znakomicie mogłem równocześnie operować tu itu.
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 19:36

Tak. Mam na mysli 1K. Hmm dziwne. U mnie byla lipa z przyciskami po prawej stronie
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 19:39

ale sterownik najpierw CD do multi potem na CH też do multi
CH - jest teraz na allegro
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Offline
Awatar użytkownika

ghost_rider

Gadatliwy

  • Posty: 255
  • Rejestracja: 13 lip 2014, 17:53
  • Online: 8d 12h 17m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf MK6
  • Silnik: 2.0TDI 110KM
  • Lokalizacja: UK

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post09 lip 2015, 19:40

Hmm. U mnie CD na chwile obecna jeszcze siedzi
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 571
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 12h 48m 2s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post10 lip 2015, 18:53

Nie wazne czy masz manetke, czy kiere multi i manetke, wszystkie guziki bedą działac
Offline
Awatar użytkownika

Agolf6

Gadatliwy

  • Posty: 210
  • Rejestracja: 07 lip 2013, 10:19
  • Online: 18d 23h 12m 25s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Sanok

Re: Zmiana taśmy z 1K... na 5K...

Post18 lip 2015, 22:01

Prace skończone wszystko śmiga, miałem małe problemy z radiem bo po przekręceniu kluczyka radio się nie uruchamiało a wystarczyło zaznaczyć BIT 7

Obrazek
Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC :)
Następna

Wróć do Retrofitting

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość