
Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 15:00
- Online: 4h 19m 27s
- Auto: Polo v
- Silnik: Caya
- Lokalizacja: Dw
Cześć wszystkim zainteresowanym
Mam problem ze swoim Polo 1.6 CR CAYA, otóż podczas jazdy auto zgasło. po podłączeniu VCDS błąd o nr:
10119 - High pressure fuel rail
P006C 00 [165] - Minimum pressure not reached
MIL ON - not confirmed.
podczas kręcenia rozrusznikiem(a w zasadzie po) wartości z adv. meas.:
139 fuel consumption 0.0148 ml/s
140 fuel high pressure sensor unconditioned v. N/A
141 fuel high pressure; actual valve-FUP_FIL 0.000MPa
144 fuel metering valve-VCV 0.000%
145 fuel pressure 0 kPa rel
146 fuel pressure regulator valve-PCV 0.000%
147 fuel pressure regulation valve actual N/A
148 fuel pressure regulation valve specified N/A
149 fuel temperature 9'C
154 high fuel pressure, control deviation-PFU 32.416 MPa
155 high fuel pressure; specified value-FUP 32415.771kPa
Błąd się pojawia podczas każdej próby odpalenia. Układ odpowietrzony, pompa pod siedzeniem z tyłu ok, pompa AUX - nie można uruchomić z VCDS: test abortet:safety reasons:ERROR, ręczna gruszka do pompowania podłączona za filtrem również nic nie daje. Filtr wymieniony, paliwo jest. Raz udało mi się zapalić (na samostarcie) chwile chciałem przytrzymać go na obrotach jednak zaczęła migać sprężynka oraz max obr mimo pedału w podłodze to ok. 2000,(powinny być 2600 na postoju) puściłem gaz obr spadły na jałowe i podczas dotknięcia pedału gazu momentalnie auto zgasło. Było słychać głośniejsze stukanie wtrysków. Podczas jazdy w czerwcu tak miałem dwa razy, że max obr to 2000 migała sprężynka i wystarczyło wyłączyć zapłon, włączyć i ponownie było ok. Teraz coś się zrąbało na amen bo nie idzie odpalić.
Na co byście stawiali i jak/co polecacie
Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam Piotrek

Mam problem ze swoim Polo 1.6 CR CAYA, otóż podczas jazdy auto zgasło. po podłączeniu VCDS błąd o nr:
10119 - High pressure fuel rail
P006C 00 [165] - Minimum pressure not reached
MIL ON - not confirmed.
podczas kręcenia rozrusznikiem(a w zasadzie po) wartości z adv. meas.:
139 fuel consumption 0.0148 ml/s
140 fuel high pressure sensor unconditioned v. N/A
141 fuel high pressure; actual valve-FUP_FIL 0.000MPa
144 fuel metering valve-VCV 0.000%
145 fuel pressure 0 kPa rel
146 fuel pressure regulator valve-PCV 0.000%
147 fuel pressure regulation valve actual N/A
148 fuel pressure regulation valve specified N/A
149 fuel temperature 9'C
154 high fuel pressure, control deviation-PFU 32.416 MPa
155 high fuel pressure; specified value-FUP 32415.771kPa
Błąd się pojawia podczas każdej próby odpalenia. Układ odpowietrzony, pompa pod siedzeniem z tyłu ok, pompa AUX - nie można uruchomić z VCDS: test abortet:safety reasons:ERROR, ręczna gruszka do pompowania podłączona za filtrem również nic nie daje. Filtr wymieniony, paliwo jest. Raz udało mi się zapalić (na samostarcie) chwile chciałem przytrzymać go na obrotach jednak zaczęła migać sprężynka oraz max obr mimo pedału w podłodze to ok. 2000,(powinny być 2600 na postoju) puściłem gaz obr spadły na jałowe i podczas dotknięcia pedału gazu momentalnie auto zgasło. Było słychać głośniejsze stukanie wtrysków. Podczas jazdy w czerwcu tak miałem dwa razy, że max obr to 2000 migała sprężynka i wystarczyło wyłączyć zapłon, włączyć i ponownie było ok. Teraz coś się zrąbało na amen bo nie idzie odpalić.
Na co byście stawiali i jak/co polecacie
Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam Piotrek
Ostatnio zmieniony 14 paź 2016, 18:43 przez Awewu, łącznie zmieniany 1 raz