24 sie 2020, 18:07
Witam.
DRAMAT!
Powiem tak,2miesiące temu, wymieniona obudowa filtra oleju, wraz z chłodnicą(mechanik w sklepie gdzie wymieniałem olej urwał tego "cycka" w środku w obudowie co trzyma filtr i powiem ciekawiej przed wymianą obudowy przy gwałtownym hamowaniu zapalała się kontrolka czerwona od oleju ale nie dałem rady przeczytać czy od poziomu czy ciśnienia bo mignęła tylko tak, po wymianie nigdy już więcej się to nie zdażyło, 2 tygodnie temu wymieniłem dwumase kpl.
tydzień temu rozrząd i dzisiaj wypalanie komputerowe filtra DPF. (już przed wymianą rozrządu chwile czasami było słychać takie naprawdę delikatne terkotanie podczas jazdy) Dzisiaj po filtrze DPF, jadę i kaboom terkotanie głośniejsze, troszkę go przeciągnąłem do 160km/h i na chwilkę ucichło i za chwilę skręcam na krzyżówce, przyśpieszam i głośne terkotanie takie, ujechałem jeszcze kawałek i kontrolka "oil pressure" jutro pomiar ciśnienia oleju, jakie powinno byc prawidłowe? I czy czujnik oleju w który mam się wpiąć manometrem to jest ten pod obudową filtra oleju w rogu po prawej stronie?
Jeszcze takie pytanie, czy jest możliwe, że przy wypalaniu filtra DPF mogłem wypalić tłoka????????