Sympatyk
- Posty: 56
- Rejestracja: 24 lis 2014, 22:11
- Online: 1d 16h 38m 17s
- Pochwały: 1
- Auto: vw golf 6
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam proszę o pomoc w ustaleniu usterki i jak się do tego zabrać pacjent to golf 6 2010 rok 1.6 tdi
Co jakiś czas zapalała mi sie kontrolka usterki z błędu wynikało ze to przepływomierz wiec podmieniłem na sprawny z innego auta ale to samo i rano po odpaleniu nie wkręcał się na obroty ,po ruszeniu jechał jak by chciał a nie mógł i nagle dostawał kopa i wszystko było OK .
Wczoraj nagle podczas jazdy brak mocy tryb awaryjny i te błędy dodam ze po odpaleniu przez chwile kopci (biały dym )
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 DQ HW: 03L 906 023 A
Komponent: 1,6l R4 CR td H23 6302
Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 00114034032401080000
Kod serwisu: WSC 22926 124 95081
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023DQ 003007
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DQ_VW36.rod
VCID: 78F59371C38D3FD819C
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
7334 - Przepływ masy powietrza w trybie regeneracji za mały
P145E 00 [101] - -
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39708 km
Data: 2057.14.13
Czas: 14:22:13
7329 - Miernik masy powietrza (G70)
P0101 00 [101] - niewiarygodny sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39711 km
Data: 2057.14.13
Czas: 14:24:28
7286 - Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania
P2563 00 [101] - niewiarygodny sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39711 km
Data: 2057.14.13
Czas: 14:24:40
7384 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 00 [101] - Przekroczona granica regulacji
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39723 km
Data: 2057.14.13
Czas: 17:54:20
10461 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50
P3053 00 [229] - zwarcie z masą / przerwa
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 5
Przebieg: 39724 km
Data: 2057.14.13
Czas: 17:56:26
Kody gotowości: 0100 0000
Twoja wiadomość
Tytuł:
Co jakiś czas zapalała mi sie kontrolka usterki z błędu wynikało ze to przepływomierz wiec podmieniłem na sprawny z innego auta ale to samo i rano po odpaleniu nie wkręcał się na obroty ,po ruszeniu jechał jak by chciał a nie mógł i nagle dostawał kopa i wszystko było OK .
Wczoraj nagle podczas jazdy brak mocy tryb awaryjny i te błędy dodam ze po odpaleniu przez chwile kopci (biały dym )
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 DQ HW: 03L 906 023 A
Komponent: 1,6l R4 CR td H23 6302
Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 00114034032401080000
Kod serwisu: WSC 22926 124 95081
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023DQ 003007
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DQ_VW36.rod
VCID: 78F59371C38D3FD819C
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
7334 - Przepływ masy powietrza w trybie regeneracji za mały
P145E 00 [101] - -
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39708 km
Data: 2057.14.13
Czas: 14:22:13
7329 - Miernik masy powietrza (G70)
P0101 00 [101] - niewiarygodny sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39711 km
Data: 2057.14.13
Czas: 14:24:28
7286 - Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania
P2563 00 [101] - niewiarygodny sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39711 km
Data: 2057.14.13
Czas: 14:24:40
7384 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 00 [101] - Przekroczona granica regulacji
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 39723 km
Data: 2057.14.13
Czas: 17:54:20
10461 - Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50
P3053 00 [229] - zwarcie z masą / przerwa
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 5
Przebieg: 39724 km
Data: 2057.14.13
Czas: 17:56:26
Kody gotowości: 0100 0000
Twoja wiadomość
Tytuł: