Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 mar 2019, 18:25
- Online: 1h 59m 17s
- Auto: VW Golf VI
- Silnik: CBDC
- Lokalizacja: WLKP
Witajcie,
Zwracam sie z pytaniem do osób które mają taką jednostkę 2.0TDI 110KM u siebie oraz do osób które spotkały się z wibracjami auta podczas ruszania.
Posiadam dwa auta, dwa Golfy VI z 2009r 2.0TDI oraz 2010r 1.6TDI. W obydwóch na początku roku zmieniałem kompletne sprzegło z dwumasą Sachs. Oby dwa auta miały identyczne objawy przed wymianą, Glownie wibracje i sprzęgło brało już nisko. W golfie z 2010r 1.6TDI po wymianie objawy całkowicie ustały, zero wibracji, chodzi mieciutko wrecz idealnie. Niestety w tym 2009r. 2.0TDI 110KM CBDC objawy z wibracją wogóle nie ustąpiły, sprzegło już bierze normalnie ale podczas puszczania sprzegła czuć mocne wibracje, telepanie, czuć to bardzo szczególnie jesli sie przesiądę z tego 1.6. Ostatnio zaowazylem ze jak zrobilo sie zimniej i przy pierwszym ruszeniu i przyspieszaniu czuc lekko wyczuwalne poszarpywania, tylko przy pierwszym ruszeniu.
Wg. mojej wiedzy wszystko wskazuje ze coś ze sprzęgłem, nie wymieniłem jedynie wysprzęglika. Zrzuciłem ponownie skrzynie z nadzieją że zobacze usterkę. Tarcza sprawdzona na obecność bicia i jest tylko minimalne bicie 0,2mm gdzie dopuszczalne sa do 0,5mm, wszystko wygląda jak nowe, no w sumie jest bo od wymiany zrobilem moze 2tys. tarcza ma jeszcze napisy na okladzinie, zuzycie jest wszedzie rownomierne.
Objaw ewidentnie przypomina jakby silnik nie był odpowiednio zbalansowany ale w tym modelu nie ma chyba wałków balansujących. Dostałem się rowniez do wszystkich 3 poduszek ale nie wyglądały by miało z nimi być coś nie tak.
Mysle rowniez czy usterki nie ma w ukladzie paliwowym, bede probował zalatwic wtryski na podmianke choc wg. korekcji jak i testu przelewowego są bardzo dobre.
Nie mam porównania jak chodzą u innych te 2.0TDI 110 dlatego proszę o wasze opinie.
Kontaktowałem się rowniez ze sprzedawcą sprzegieł ale z rozmowy wynikało ze zareklamowac mogę ale z praktyki to wyglada tak ze zawsze jest wina montazu bo usterki producentow premium raczej nie wystepują, wiec niewiem czy jest sens tracic nerwy na reklamacje.
Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tej usterki ?
Zwracam sie z pytaniem do osób które mają taką jednostkę 2.0TDI 110KM u siebie oraz do osób które spotkały się z wibracjami auta podczas ruszania.
Posiadam dwa auta, dwa Golfy VI z 2009r 2.0TDI oraz 2010r 1.6TDI. W obydwóch na początku roku zmieniałem kompletne sprzegło z dwumasą Sachs. Oby dwa auta miały identyczne objawy przed wymianą, Glownie wibracje i sprzęgło brało już nisko. W golfie z 2010r 1.6TDI po wymianie objawy całkowicie ustały, zero wibracji, chodzi mieciutko wrecz idealnie. Niestety w tym 2009r. 2.0TDI 110KM CBDC objawy z wibracją wogóle nie ustąpiły, sprzegło już bierze normalnie ale podczas puszczania sprzegła czuć mocne wibracje, telepanie, czuć to bardzo szczególnie jesli sie przesiądę z tego 1.6. Ostatnio zaowazylem ze jak zrobilo sie zimniej i przy pierwszym ruszeniu i przyspieszaniu czuc lekko wyczuwalne poszarpywania, tylko przy pierwszym ruszeniu.
Wg. mojej wiedzy wszystko wskazuje ze coś ze sprzęgłem, nie wymieniłem jedynie wysprzęglika. Zrzuciłem ponownie skrzynie z nadzieją że zobacze usterkę. Tarcza sprawdzona na obecność bicia i jest tylko minimalne bicie 0,2mm gdzie dopuszczalne sa do 0,5mm, wszystko wygląda jak nowe, no w sumie jest bo od wymiany zrobilem moze 2tys. tarcza ma jeszcze napisy na okladzinie, zuzycie jest wszedzie rownomierne.
Objaw ewidentnie przypomina jakby silnik nie był odpowiednio zbalansowany ale w tym modelu nie ma chyba wałków balansujących. Dostałem się rowniez do wszystkich 3 poduszek ale nie wyglądały by miało z nimi być coś nie tak.
Mysle rowniez czy usterki nie ma w ukladzie paliwowym, bede probował zalatwic wtryski na podmianke choc wg. korekcji jak i testu przelewowego są bardzo dobre.
Nie mam porównania jak chodzą u innych te 2.0TDI 110 dlatego proszę o wasze opinie.
Kontaktowałem się rowniez ze sprzedawcą sprzegieł ale z rozmowy wynikało ze zareklamowac mogę ale z praktyki to wyglada tak ze zawsze jest wina montazu bo usterki producentow premium raczej nie wystepują, wiec niewiem czy jest sens tracic nerwy na reklamacje.
Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tej usterki ?