Dzisiaj jest 08 maja 2024, 13:31


Montaż Dynaudio

Car audio, nawigacja, zestaw głośnomówiące, CB radia ...

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Fabrycznie i niefabryczne systemy dźwiękowe, wzmacniacze, głośniki, zestawy głośnomówiące, bluetooth, nawigacje fabrycznie i niefabryczne, CB radia, anteny, TV i inne multimedia ...

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Lewart_waw

Gadatliwy

  • Posty: 237
  • Rejestracja: 06 gru 2012, 18:02
  • Online: 2d 11h 27m 49s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0 TFSI 300 ++
  • Lokalizacja: Warszawa

Montaż Dynaudio

Post19 lut 2013, 17:37

Witam
przymierzam się do montażu Dynaudio :D w swoim golfie.
Jak to ugryźć ?? mam juz prawie wszystkie elementy układanki tylko brakuje mi jeszcze wiązki. Wiązkę można kupić gotową w http://naviservice.com.pl za 450pln :shock:
może ktoś się przymierzał do tego i ma jakieś linki i wskazówki jak wygląda sprawa montaż. Ja znalazłem tylko coś takiego
http://forum.vw-passat.pl/threads/60128 ... he-odemnie
http://translate.google.pl/translate?sl ... e8a12f65dc
http://www.big-partycentral.de/Bilder/grossplan.JPG

dobre zdjęcie jak wygląda montaż
http://www.motor-talk.de/bilder/dynaudi ... 14920.html
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Dynaudio

Post20 lut 2013, 09:15

A mógłbyś powymieniać wszystkie części jakie są potrzebne do przeróbki ze zwykłego audio na dynaaudio wraz z cenami. Ciekawi mnie orientacyjny koszt takiej przeróbki.

A najlepiej to jak założysz temat w Warsztat i tam stopniowo będziesz opisywał co, za ile i jak poskładać żeby grało aż miło, będę niezmiernie wdzięczny :D :pub:,

PS
Przed ewentualnym montażem u mnie będę musiał do was chłopaki (Xeno, Lewart) wpaść posłuchać jak te Dynaudio gro i bucy :D .
My TSI
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Dynaudio

Post20 lut 2013, 11:36

hmm a ja jestem ciekaw jaka roznica jest miedzy moim zestawem JBL'a a tym Dynaudio.. No i cena.. Mnie wyszlo to plus minus:
glosniki JBL MS62-C- 1k za przod i 1k za tyl - teraz juz sa tansze = 2k
wzmacniacz JBL GTO 6000- 500 zł
skrzynia basowa jbl GTO 1204bp- 300 zł
plus montaż przez autoryzowanego instalatora JBL'a - szczerze mowiac nie pamietam ile ;p

Podsumowujac mnie ten zestaw wyszedl +/- 2,8k, pod profesjonalnym miernikiem wykrecil 136 dB, kto by nie wsiadl to mowi ze gra przepieknie, czysto, zadnego pierdzenia (a Michael Jackson - Beat It wykreca sutki :D) To teraz mi powiedzcie czy warto bawic sie w ori Dynaudio? Czy roznica w cenie zrekompensuje roznice w jakosci? Bo szczerze watpie by gralo lepiej niz tzw aftermarket.
Offline
Awatar użytkownika

tomekb29

Stały Bywalec

  • Posty: 439
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 11:39
  • Online: 23h 21m 45s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf
  • Silnik: 1.4 TSI

Re: Dynaudio

Post20 lut 2013, 11:55

kamill1991 pisze:hmm a ja jestem ciekaw jaka roznica jest miedzy moim zestawem JBL'a a tym Dynaudio.. No i cena.. Mnie wyszlo to plus minus:
glosniki JBL MS62-C- 1k za przod i 1k za tyl - teraz juz sa tansze = 2k
wzmacniacz JBL GTO 6000- 500 zł
skrzynia basowa jbl GTO 1204bp- 300 zł
plus montaż przez autoryzowanego instalatora JBL'a - szczerze mowiac nie pamietam ile ;p

Podsumowujac mnie ten zestaw wyszedl +/- 2,8k, pod profesjonalnym miernikiem wykrecil 136 dB, kto by nie wsiadl to mowi ze gra przepieknie, czysto, zadnego pierdzenia (a Michael Jackson - Beat It wykreca sutki :D) To teraz mi powiedzcie czy warto bawic sie w ori Dynaudio? Czy roznica w cenie zrekompensuje roznice w jakosci? Bo szczerze watpie by gralo lepiej niz tzw aftermarket.


Co prawda nie słyszałem u Ciebie, lecz śmiem twierdzić , że Dynaudio nie gra lepiej.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dynaudio

Post20 lut 2013, 13:59

Myśle ze nie gra lepiej ale efekt jest bardzo zadowalający.
Co do ceny to za zestaw od 1000 do 1200 zł + wiązka (gotowa 400zl) + pierdoly (obudowa, mocowania śrubki cos koło 200zl) to nam daje koło ~1800zl. U mnie to w takiej kwocie sie zamknelo z montażem.
Offline

Lewart_waw

Gadatliwy

  • Posty: 237
  • Rejestracja: 06 gru 2012, 18:02
  • Online: 2d 11h 27m 49s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0 TFSI 300 ++
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dynaudio

Post21 lut 2013, 15:32

Znalazłem :D !! ładnie opisany montaż Dynaudio tylko szkoda że w tiguanie, ale przynajmniej są opisane wszystkie części
Dynaudio tiguan
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Dynaudio

Post21 lut 2013, 19:00

Lewart_waw pisze:Znalazłem :D !! ładnie opisany montaż Dynaudio tylko szkoda że w tiguanie, ale przynajmniej są opisane wszystkie części
Dynaudio tiguan

Ja tego nie umiem czytać :(, tak więc moja prośba nadal aktualna :D
My TSI
Offline

Lewart_waw

Gadatliwy

  • Posty: 237
  • Rejestracja: 06 gru 2012, 18:02
  • Online: 2d 11h 27m 49s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0 TFSI 300 ++
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dynaudio

Post21 lut 2013, 19:38

a więc co potrzeba do zamontowania Dynaudio:

Wzmacniacz - 5K0 035 456 C 1 szt.
głośniki niskotonowe:
Przód - 5K0 035 453 2 szt.
tył 2 drzwi - 5K0 035 453 A 2 szt.
tył 4 drzwi - 5K0 035 453 2 szt.
głośniki wyskotonowe -
Przód - 2 szt.
tył - 1K8 035 411 C 2 szt.
montaż wzmacniacza:
uchwyt wzmacniacza - 1K0 03 5883 C 1 szt.
uchwyt - 1K0 035 933 1 szt.
nakładka (blenda) - 1K0 971 813 B 1 szt.
śrubki - 6x10 4 szt.
nakrętki - N 023 002 13 2 szt.
śruby - N 908 170 03 2 szt.
nakrętki rozprężne - N 909 460 01 2 szt.
nity 4,8x14 - WHT005353 16 szt.
Piwo - 000 666 999 24 szt.
wiązka kabli, mozna kupić cała lub samemu zrobić
to są wszystkie części potrzebne do montażu Dynaudio


Autor postu otrzymał pochwałę
Offline
Awatar użytkownika

zbych_u

Aktywny

  • Posty: 195
  • Rejestracja: 22 maja 2012, 21:18
  • Online: 24d 12h 9m 32s
  • Auto: Passat B7
  • Silnik: CFFB 2.0 TDI 140KM
  • Lokalizacja: opolszczyzna

Re: Dynaudio

Post26 lut 2013, 23:12

Lewart_waw pisze:a więc co potrzeba do zamontowania Dynaudio:

Wzmacniacz - 5K0 035 456 C 1 szt.
głośniki niskotonowe:
Przód - 5K0 035 453 2 szt.
tył 2 drzwi - 5K0 035 453 A 2 szt.
tył 4 drzwi - 5K0 035 453 2 szt.
głośniki wyskotonowe -
Przód - 2 szt.
tył - 1K8 035 411 C 2 szt.
montaż wzmacniacza:
uchwyt wzmacniacza - 1K0 03 5883 C 1 szt.
uchwyt - 1K0 035 933 1 szt.
nakładka (blenda) - 1K0 971 813 B 1 szt.
śrubki - 6x10 4 szt.
nakrętki - N 023 002 13 2 szt.
śruby - N 908 170 03 2 szt.
nakrętki rozprężne - N 909 460 01 2 szt.
nity 4,8x14 - WHT005353 16 szt.
Piwo - 000 666 999 24 szt.
wiązka kabli, mozna kupić cała lub samemu zrobić
to są wszystkie części potrzebne do montażu Dynaudio


Czy wiesz czym się różni wzmacniacz z literą C i baz C? Interesuje mnie to bo na Allegro jest tylko jeden i to dużo droższy od tego bez C. Pytanie drugie to czy znasz numer wiązki elektrycznej?
Offline

Lewart_waw

Gadatliwy

  • Posty: 237
  • Rejestracja: 06 gru 2012, 18:02
  • Online: 2d 11h 27m 49s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0 TFSI 300 ++
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dynaudio

Post26 lut 2013, 23:49

C jest najnowszy od 10/2011, a bez C jest jeden z pierwszych ale dokładnie nie znam różnicy
co masz na myśli nr. wiązkę elektryczne???? Ja zamawiałem całą wiązkę w http://naviservice.com.pl
Offline
Awatar użytkownika

zbych_u

Aktywny

  • Posty: 195
  • Rejestracja: 22 maja 2012, 21:18
  • Online: 24d 12h 9m 32s
  • Auto: Passat B7
  • Silnik: CFFB 2.0 TDI 140KM
  • Lokalizacja: opolszczyzna

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 00:27

Tak, dokładnie chodziło mi o cześć instalacji pomiędzy RNSem a wzmacniaczem. Na zdjęciach widać jakieś pojedyncze przewody, czy wiesz gdzie one są podłączone?
Offline

Lewart_waw

Gadatliwy

  • Posty: 237
  • Rejestracja: 06 gru 2012, 18:02
  • Online: 2d 11h 27m 49s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0 TFSI 300 ++
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 00:31

od wzmacniacza trzeba pociągnąć nową wiązkę do każdego głośnika, między RNSem a wzmacniaczem jest Plag&play
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 18:32

Jakiego innego producenta polecilibyście głośniki aftermarketowe, o parametrach tych z zestawu dynaudio (lub lepszych), które zagrałyby ze wzmakiem DA.
Mam już wzmak, jak dojdzie wiązka chciałbym zacząć z tym walczyć, ale jak pisałem głośniki będę szukał selektywnie, albo wsadzę jakiś aftermarket. Pierwotnie chciałem zostawić ori głośniki, zmieniając tylko ich okablowanie i wywalić je po zakupie ori DA. Różnica jest 8 ohm vs 4 ohm. Więc słuchając na pół gwizdka nie sądzę aby mogło się coś skopać w głośnikach lub końcówce mocy.
Orientuje się jakiś car audiofil, czy we wzmacniaczu Dynaudio mogę sobie zmienić oporność vdcsem albo jakimś switchem wewnątrz obudowy?.
W temacie samochodowego audio jestem początkujący. Natomiast jeżeli chodzi o domowe to jest troszkę lepiej i np. zanabyłem ampli, który pozwala na ustalenie oporności.

Jakby ktoś chciał sam zrobić okablowanie to tutaj są opisane piny we wtyczce
http://www.golf6forum.fr/index.php?topic=6851.0

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

seba

Stały Bywalec

  • Posty: 371
  • Rejestracja: 20 kwie 2012, 11:49
  • Online: 43d 15h 24m 5s
  • Pochwały: 16
  • Auto: VW Golf 7 FL
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM CZDA
  • Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 19:54

Jeśli chodzi o głośniki to np. DLS R6A zjadają te z dynaudio na śniadanie, tylko nie wiem czy ten wzmak je uciągnie. Jeśli chcesz naprawdę dobre granie to zostaw te dynaudio w spokoju. Polecam głośniki jak wyżej do tego wzmak np. Alpine pdx-f4 lub f6 pasuje idealnie pod siedzenie w miejsce oryginalnego i to naprawdę daje radę nawet bez subwoofera.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 20:16

seba pisze:Jeśli chodzi o głośniki to np. DLS R6A zjadają te z dynaudio na śniadanie, tylko nie wiem czy ten wzmak je uciągnie. Jeśli chcesz naprawdę dobre granie to zostaw te dynaudio w spokoju. Polecam głośniki jak wyżej do tego wzmak np. Alpine pdx-f4 lub f6 pasuje idealnie pod siedzenie w miejsce oryginalnego i to naprawdę daje radę nawet bez subwoofera.

te DLS-y potrzebują jakieś dystanse czy jest P&P? Suba ekstra nie zamierzam kupować bo mi przestrzeni szkoda bagażowej.
Wzmak mam już kupiony DA, więc mogę na nim popróbować (raczej nie będę się rozglądał za innym) - nie sądzę, żeby był jakoś specjalnie słaby , nie wiem jak gra w porównaniu do alpine - jak pisałem w temacie ca jestem świeży.
Pisałeś kiedyś, że głośniki DA mają bia-amping. Te DLS też mogę w taki sposób podłączyć?
Generalnie wzmak mam i wiązkę będę też niedługo miał. Rozchodzi się tylko o głośniki, które podejdą do zestawu p&p. Chce wszystko sam zrobić więc nie może być udziwnień typu jakieś ekstra zwrotnice, przerabianie wtyczek bo się pogubię z polaryzacją :).
Elektryk ze mnie średni.

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

seba

Stały Bywalec

  • Posty: 371
  • Rejestracja: 20 kwie 2012, 11:49
  • Online: 43d 15h 24m 5s
  • Pochwały: 16
  • Auto: VW Golf 7 FL
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM CZDA
  • Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 20:46

zioolko pisze:te DLS-y potrzebują jakieś dystanse czy jest P&P? Suba ekstra nie zamierzam kupować bo mi przestrzeni szkoda bagażowej.
Wzmak mam już kupiony DA, więc mogę na nim popróbować (raczej nie będę się rozglądał za innym) - nie sądzę, żeby był jakoś specjalnie słaby , nie wiem jak gra w porównaniu do alpine - jak pisałem w temacie ca jestem świeży.
Pisałeś kiedyś, że głośniki DA mają bia-amping. Te DLS też mogę w taki sposób podłączyć?
Generalnie wzmak mam i wiązkę będę też niedługo miał. Rozchodzi się tylko o głośniki, które podejdą do zestawu p&p. Chce wszystko sam zrobić więc nie może być udziwnień typu jakieś ekstra zwrotnice, przerabianie wtyczek bo się pogubię z polaryzacją :).
Elektryk ze mnie średni.


Tak dystanse muszą być, jeżeli chodzi o Bi-amping to można je tak podłączyć ale wszystkie wiązki musiałbyś przerabiać pod te głośniki, standardowo DLS mają w komplecie zwrotnicę i można je podłączyć normalnie (parą przewodów). Jednak jak nie za bardzo z prądem się lubisz i już masz wzmacniacz to chyba rzeczywiście najlepiej oryginalne głośniki jak nie chcesz rzeźbić.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 21:06

Z elektyką 230V i niskonapięciową (instalacje IT/Telekom) nie mam problemu bo to moja praca (IT).
Natomiast elektryka samochodowa mnie odrzuca ze względu na małe moje doświadczenie w tym temacie (a nie lubię na swoich błędach się uczyć).
W elektryce samochodowej robię samemu tylko jak muszę, ostatnio niestety/stety coraz częściej.

Chodzi mi o alternatywę ori głośników DA pod resztę gratów, z dystansami sobie poradzę, końcóweczki też mogę inne dorobić.
Natomiast jeżeli mam sam przerabiać wtyczki od navi i rzeźbić samemu od nowa kable to nie.

W przypadku DA - wypruwam stare kable, zakładam nowe wiązki i mam z góry.

W kwestii bi-amplingu chodzi tobie o przerobienie wiązek tych których mam w aucie, czy wiązek przystosowanych pod Dyn Audio?

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

seba

Stały Bywalec

  • Posty: 371
  • Rejestracja: 20 kwie 2012, 11:49
  • Online: 43d 15h 24m 5s
  • Pochwały: 16
  • Auto: VW Golf 7 FL
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM CZDA
  • Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 21:35

Przerobić byś musiał wiązki od dynaudio przy samych głośnikach bo inne konektorki mają. Ale tak jak mówiłem nie wiem czy to zagra, dobre głośniki potrzebują trochę prądu. Ponadto jak to jest cięte częstotliwościowo w tym wzmacniaczu to też nie wiem. Przyjmuję że w DA ktoś to policzył i głośniki są dobrane do wzmacniacza. Jak podłączysz inne głośniki to np. może Ci brakować części pasma bo powiedzmy głośnik wysokotonowy w DA ma inną charakterystykę przenoszenia. W "normalnych" systemach Bi-amp to wszystko można regulować na wzmacniaczu filtrami a ten z DA to chyba nic nie ma do regulacji.
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 21:44

Wzmacniacz Dynaudio ma aktywne zwrotnice a nie pasywne jak w standardowej instalacji a ponadto głośniki DA mają inne impedancje. - a to oznacza, że nie osiągnie się efektu przy zastosowaniu "innych" niż dedykowane głośników. Podobnie z okablowaniem DA - aktywne zwrotnice oznaczają oddzielne pary przewodów do każdego głośnika - co z kolei powoduje konieczność podwojenia ilości przewodów instalacji.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Dynaudio

Post27 lut 2013, 21:57

Impedancji zamierzałem się trzymać takiej jak mają głośniki w DA 4 i 2 ohm (jak dobrze pamiętam). Kable w wiązce będe miał podwójne (bo to wiązka pod DA) i głośniki szukam pod taką wiązkę.
Jeżeli jednak inne gwizdki mogą grać gorzej niż DA z tym wzmakiem, to chyba nie ma sensu kombinować bo mnie skrzeczący ponad normę Angus Young wykończy ;)

ps.
poradziłeś sobie z montażem tego 10 głośnikowego DA od paska?

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Dynaudio

Post28 lut 2013, 00:26

Moje Dynaudio czeka na montaż bo główkuję jak umieścić głośniki średniotonowe. Nie mogę popełnić błędu, gdyż zmieniłem tapicerkę na skórę.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Dynaudio

Post28 lut 2013, 10:11

Arek_VI pisze:Moje Dynaudio czeka na montaż bo główkuję jak umieścić głośniki średniotonowe. Nie mogę popełnić błędu, gdyż zmieniłem tapicerkę na skórę.

Skórka elektryczna?
Cicha woda :)

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Dynaudio

Post28 lut 2013, 11:23

Elektryczne tylko podparcie lędźwiowego - ale za to w promocji komplet dekorów z R-ki. Brałem co było dostępne :)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dynaudio

Post28 lut 2013, 11:34

To masz fotele od Rki ? Masz jakieś sprawdzone źródło gdzie Gosc ma takie wnętrza bo tez szukam ?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Dynaudio

Post28 lut 2013, 16:06

Fotele mam "zwykłe" Boczki i dekory mam z R-ki. Kupowane z dwóch różnych źródeł. Wszystko z Allegro. Jak zwykle przypadek.
Następna

Wróć do Multimedia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości