
Stały Bywalec
- Posty: 462
- Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
- Online: 12d 6h 55m 49s
- Pochwały: 1
- Auto: golf VI
- Silnik: 2.0 TDI 175koni
- Lokalizacja: Haarlem
Witam,
mam wciąż mały problem z autem. Mam wrażenie że ASO we Wrocławiu nie ma już pomysłów gdzie tkwi problem, a mnie już denerwuje wszechobecny strach podczas każdego wyjazdu autem. Objawy:
-podczas jazdy( zawsze na cieplym silniku) miga kontrolka swiec, silnik wchodzi w tryb awaryjny ale jedzie
- po wylaczeniu i ponownym wlączeniu silnika, przez chwile jedzie dobrze az do ponownego wlaczenia sie kontrolki swiec i
przejscia w tryb awaryjny
- po kilku takich procedorach zwiazanych z wlaczeniem/ wylaczeniem silnika, znow wyswietla sie kontrolka swiec ale tym
razem wyskakuje juz tez kontrolka check engine. Po wylaczeniu silnika trzeba juz przytrzymac rozrusznik kilka sekund zeby
znow silnik zaskoczyl
- po odstawieniu auta, kiedy juz silnik wystygnie, wlacza sie od strzala i jezdzi normalnie (w tej chwili sam skasowalem blad i jezdze jak wariat a problemu nie ma)
Ponizej zamiescilem bledy jakie sie pokazaly. Czy ktos z forumowiczow mial juz taki problem lub tez moze wiec co moze byc przyczyna?
Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Part No SW: 03L 906 022 AG HW: 03L 906 022 G
Component: R4 2,0L EDC G000SG 6169
Revision: 13H01--- Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 12345 123 999999
5 Faults Found:
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 232883 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 17:58:33
Freeze Frame:
RPM: 1886 /min
Inj. Quantity: 55.7 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 1232.0 bar
Pressure: 256.0 bar
Temperature: 63.0°C
Tank Cont.: 50.7 l
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 232888 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 18:06:20
Freeze Frame:
RPM: 1058 /min
Inj. Quantity: 19.2 mg/str
(no units): 15.0
Pressure: 656.0 bar
Pressure: 96.0 bar
Temperature: 76.5°C
Tank Cont.: 49.8 l
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 232883 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 17:58:34
Freeze Frame:
RPM: 1656 /min
Inj. Quantity: 18.9 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 896.0 bar
Pressure: 232.0 bar
Temperature: 74.7°C
Tank Cont.: 48.7 l
004197 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy
P1065 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 10
Mileage: 232892 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 18:14:21
Freeze Frame:
RPM: 2070 /min
Speed: 34.0 km/h
Lambda: 56.8 %
Pressure: 992.0 bar
Pressure: 1144.0 bar
Pressure: 1608.0 bar
Temperature: 69.3°C
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 232898 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 18:23:35
Freeze Frame:
RPM: 1955 /min
Inj. Quantity: 31.8 mg/str
(no units): 4.0
Pressure: 1280.0 bar
Pressure: 384.0 bar
Temperature: 65.7°C
Tank Cont.: 47.6 l
Readiness: 1 3 0 0 0
mam wciąż mały problem z autem. Mam wrażenie że ASO we Wrocławiu nie ma już pomysłów gdzie tkwi problem, a mnie już denerwuje wszechobecny strach podczas każdego wyjazdu autem. Objawy:
-podczas jazdy( zawsze na cieplym silniku) miga kontrolka swiec, silnik wchodzi w tryb awaryjny ale jedzie
- po wylaczeniu i ponownym wlączeniu silnika, przez chwile jedzie dobrze az do ponownego wlaczenia sie kontrolki swiec i
przejscia w tryb awaryjny
- po kilku takich procedorach zwiazanych z wlaczeniem/ wylaczeniem silnika, znow wyswietla sie kontrolka swiec ale tym
razem wyskakuje juz tez kontrolka check engine. Po wylaczeniu silnika trzeba juz przytrzymac rozrusznik kilka sekund zeby
znow silnik zaskoczyl
- po odstawieniu auta, kiedy juz silnik wystygnie, wlacza sie od strzala i jezdzi normalnie (w tej chwili sam skasowalem blad i jezdze jak wariat a problemu nie ma)
Ponizej zamiescilem bledy jakie sie pokazaly. Czy ktos z forumowiczow mial juz taki problem lub tez moze wiec co moze byc przyczyna?
Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Part No SW: 03L 906 022 AG HW: 03L 906 022 G
Component: R4 2,0L EDC G000SG 6169
Revision: 13H01--- Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 12345 123 999999
5 Faults Found:
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 232883 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 17:58:33
Freeze Frame:
RPM: 1886 /min
Inj. Quantity: 55.7 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 1232.0 bar
Pressure: 256.0 bar
Temperature: 63.0°C
Tank Cont.: 50.7 l
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 232888 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 18:06:20
Freeze Frame:
RPM: 1058 /min
Inj. Quantity: 19.2 mg/str
(no units): 15.0
Pressure: 656.0 bar
Pressure: 96.0 bar
Temperature: 76.5°C
Tank Cont.: 49.8 l
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 232883 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 17:58:34
Freeze Frame:
RPM: 1656 /min
Inj. Quantity: 18.9 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 896.0 bar
Pressure: 232.0 bar
Temperature: 74.7°C
Tank Cont.: 48.7 l
004197 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy
P1065 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 10
Mileage: 232892 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 18:14:21
Freeze Frame:
RPM: 2070 /min
Speed: 34.0 km/h
Lambda: 56.8 %
Pressure: 992.0 bar
Pressure: 1144.0 bar
Pressure: 1608.0 bar
Temperature: 69.3°C
000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 232898 km
Time Indication: 0
Date: 2121.14.29
Time: 18:23:35
Freeze Frame:
RPM: 1955 /min
Inj. Quantity: 31.8 mg/str
(no units): 4.0
Pressure: 1280.0 bar
Pressure: 384.0 bar
Temperature: 65.7°C
Tank Cont.: 47.6 l
Readiness: 1 3 0 0 0