Problem pojawił się kilka dni temu podczas podróży w trasie.. Auto straciło moc i nie chciało przyspieszać. W tym momencie nie było nic na desce rozdzielczej. Samochód postal przez noc i na następny dzień wywaliło kontrolkę Check Engine. Tryb awaryjny, obroty max do 2,5RPM. Podłączyłem OBDeleven i odczytałem nastepujacy błąd w module silnika - P047F00 (Exhaust Pressure Control Valve "A" stuck open).
Poszukałem trochę na zagranicznych forach i okazuje się że zawór ten był objety przedłużoną gwarancją w autach do 2013 roku. Nie jestem pewny czy taki sam/podobny zawór jest w nowszych wersjach Golfa i czy też ulega on czestym awariom.
Znalazłem cos takiego na ebay'u ale tutaj wygląda jakby tak klapka była wspawana w część wydechu, natomiast w poprzednich wersjach zawór był wpiety na dwie obejmy... Orientuje sie ktoś jak wygląda sprawa w MK7?
Z góry dzieki za pomoc. Zdjęcia z OBD11 poniżej
https://imgur.com/a/4nN6jLS