Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:05


[Diesel] [1.6 TDI CAYC] Dławienie, dymienie.

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

gwz

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 25 lut 2022, 07:44
  • Online: 1h 23m 24s
  • Auto: Seat leon
  • Silnik: 1.6 TDI CAYC
  • Lokalizacja: Podkarpackie

[1.6 TDI CAYC] Dławienie, dymienie.

Post25 lut 2022, 08:00

Witajcie. Posiadam w swoim Leonie silnik 1.6 CAYC, od dwóch tygodni mam problem, który wygląda następująco:
Silnik po rozgrzaniu zaczyna się dławić, nie chce wchodzić na obroty, strasznie szarpie, jeżeli się zatrzymam to nie może ruszyć bo gaśnie, na biegu jałowym wszystko wydaje się w porządku, nie drga, obroty nie skaczą. Jeżeli uda mi się jakoś ruszyć z miejsca i wkręcić go na obroty to przez kilka kilometrów dymi na biało. Najgorsze w tej sprawie jest to że nie wyrzuca żadnych błędów. Przez to ciężko zdiagnozować co jest uszkodzone, na myśl przychodzi mi EGR, wtryski pod kątem korekt wyglądają ok, ciśnienie na listwie również nie zauważyłem mocnych spadków. Nalatane 230k km, EGR wtryski i turbo od nowości nie ruszane. Miał ktoś może podobny problem?

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość