Podobno tylko 160KM z DSG, tylko przy włączonej klimatyzacji coś metalicznie terkota (jakby coś było niedokręcone) pod maską silnika, jak się tylko wyłączy klimę to od razu ustaje. Mam tak od nowości ale mnie to bardzo wkurza

czy też tak macie? Importer z serwisem twierdzą że TTTM (te typy tak mają), nawet na niemieckim forum jakis koleś mi pisał że tak niestety też ma, kiedyś wspominał o tym też TomRS, teraz wydaje mi się że jest to głośniejsze niż było

link do niemieckiego forum :
http://www.motor-talk.de/forum/rattle-1 ... ?highlightkoleś pisze że to hałasuje dwumas który mi ostatnio zmieniali

i tłumaczenie niemieckiego kolegi po angielsku :
The rattle noise ist generated by the double-mass-flywheel (ZMS).
The DSG clutch ist coupled with the ZMS by a big toothing. Additionally there is a tension mechanism to reduce the backlash of the tooting.
On some engines this tension is not strong enough to reduce the idle vibration of the engine, especially when the air condition and high electrical cosumption is active.
There ist nothing defect, and there are no damages to expect.
If the rattle noise is too uncomfortable, you should contact your local dealer for an analysis of the noise, a new ZMS (perhaps with optimizations) can eliminate the noise.