AdamLu pisze:Maciek pisze:Sugestie są takie, ze podszycie do rozbiórki i mechanizm należy wyjąc. Możliwe ze skończy się na wymianie
Od ktorej strony dobierac sie do tego?
Zdejmujesz ramiona wycieraczek, następnie wyjmujesz dwie pianki oraz uszczelkę gumową a dalej plastikowe podszybie, odłączasz wtyczkę zasilania silnika wycieraczki, odkręcasz dwie śruby trzymające mechanizm wycieraczek, luzujesz wspornik mechzanizmu wycieraczek ( po lewej stronie przy nadwoziu ten przy lewej śrubie mechanizmu ). Teraz przesuwasz mechanizm w prawą stronę we wnęce podszybia i lekko obracając mechanizm wyjmujesz lewą stronę mechanizmu i dalej całość. Teraz możesz sprawdzać , rozbierać, smarować go i jeżeli będzie OK to wkładasz w odwrotnej kolejności. Jeżeli jest zatarty i nie da się z tym nic zrobić to wymiana na nowy lub używany. Ja dwa razy wyjmowałem i smarowałem ale ostatecznie kupiłem nowy mechanizm i mam święty spokój na jakiś czas. Uwaga moja to taka że nowy mechanizm nie był w ogóle nasmarowany więc go nasmarowałem przed założeniem.
vw-instrukcje/naprawa-awarii-przednich-wycieraczek-t4596.htmlJa kupowałem mechanizm tu
http://allegro.pl/mechanizm-wycieraczek ... OTdmMzk%3D i wszystko jest OK tylko ze swojego mechanizmu trzeba przełożyć silnik i podłączyć do niego mechanizm w takiej samej pozycji jak był w starym.