Regulamin forumRozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.
Pamiętaj:
Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
Czesc, jestem tu totalnie nowy a to jest moj pierwszy post... Mam podobne objawy w swoim Golfie 2.0 TDI 140 DSG co na poniszym filmiku:
Na zimnym silniku pomiedzy tymi obrotami słychać takie grzechotanie. Poniewaz samochód ma DSG jak sie spokojnie jedzie w korku po miescie przy delikatnym operowaniu gazem czesto pracuje wlasnie w tym zakresie obrotów. Np dojerzdzając do swiateł skrzynia schodzi np. na 4 biegu do 1300 rpm i w tym zakresie powoli wraz ze zwalnianiem redukuje do 3, 2 ,1. I właśnie wtedy słychać takie grzechotanie.... To samo jest na P czy N , tak wiec czy skrzynia ma zapiety bieg czy tez nie, ten dzwiek jest. Związane jest to z pracą silnika.
PS. jutro sprawdze na zimnym czy np. n P albo N nie słychać dwumasy!