Dzisiaj jest 08 maja 2024, 12:34


Gasnące zegary i radio

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Moduły elektroniczne, sterowniki, sygnalizacja (kontrolki, buczki, wyświetlacze), instalacje, wiązki, piny, wtyczki, ładowanie, rozruch, immobiliser, alarm, centralny zamek, moduł komfortu, czujniki.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
- Prośby o kodowanie i diagnostykę logów lub błędów zamieszczaj w dziale Diagnostyka i kodowanie
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kulaczek97

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 11 kwie 2023, 20:13
  • Online: 49m 52s
  • Auto: VW GOLF 6
  • Silnik: 2.0 TDi CFFB
  • Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Gasnące zegary i radio

Post07 kwie 2024, 18:04

Witam. Od pewnego czasu mam problem z elektryką a mianowicie z tym,że podczas jazdy wyłącza się radio, gasną zegary i po 0,5s się zapalają i tak wielokrotnie. Przy tym resetuje się temperatura oleju. Brak prądu w gnieździe zapalniczki i migające podświetlenie przycisków na drzwiach. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze i wszystko gra.Dodam jeszcze że czasem dzieje się tak na odcinku 5km 10km a czasem w ogóle.

VW Golf 6 2.0TDi 140km CFFB
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Aktywny

  • Posty: 128
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 8d 14h 21m 53s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 195.374
  • Lokalizacja: Wieniec/Wieliczka

Re: Gasnące zegary i radio

Post07 kwie 2024, 22:26

Ja miałem podobne objawy jak padł minusowy kabel masowy (od minusowej klemy do karoserii). Na początku nie odpalał po wyjęciu kluczyka, potem nagle ożywał, na końcu już w czasie jady. Ale u mnie był zimny trup, nigdzie nie było prądu. Poruszaj minusowym kablem od masy, zobacz czy coś się dzieje, może tylko klemy wystarczy przeczyścić. U mnie wpadła nowa masa, na wszelki wypadek plusowa też i dla pewności doszła zapasowa masa minusowa. Jak padł mi przy 140 km/h na autostradzie to stałem się przewrażliwiony. Oba kable nówki ori.

Wróć do Elektryka i Elektronika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość