Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 12:16


Przygoda z multiple misifire detection - od czego zacząć?

Fotoporady, manuale, instrukcje "krok po kroku"

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Instrukcje, foto porady, manuale opisujące krok po kroku co należy wykonać, aby samemu naprawić, zmienić, wymienić, zakodować ...

Uwaga:
  1. Nie prowadzimy tutaj dyskusji, a jedynie prosimy o dodatkowe wyjaśnia lub zamieszczamy własne uwagi, spostrzeżenia o których warto wspomnieć.
  2. Zmiany w instrukcji autor wprowadza bezpośrednio w poście zawierającym instrukcję - nie piszmy postów z informacją co należy zrobić inaczej niż w instrukcji.
  3. Za pomocą nowego postu autor powinien poinformować o wprowadzeniu zmian w instrukcji.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

gijoe

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 11 sie 2020, 08:44
  • Online: 9h 48m 1s
  • Auto: VW Golf MK7
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM CXSA
  • Lokalizacja: Kraków

Przygoda z multiple misifire detection - od czego zacząć?

Post18 mar 2024, 09:40

Od jakiegoś czasu (konkretnie odkąd zrobiło się zimno) borykam się z wypadaniem zapłonu w 1.4 tsi cxsa.
Pattern występowania zjawiska zazwyczaj ten sam - rano, do 5 minut od wyruszenia, niedogrzany silnik, stosunkowo małe obciążenie silnika. Jak zaczyna się charakterystyczna przerywana praca silnika to jak dodam więcej gazu check engine nie zdąży zamrugac i w logach nic nie ma. Jak go zostawię i pozwolę mu na pełny cykl szarpania to pomruga check enginem z 10 sekund i odłoży w logach np.
P0304 jako 4 cylinder misfire detected
i w jednostce sterującej silnika 10203 random/multiple misfire detected i np 10594 cyl. 4 misifire detected
obciążenie w okolicach 30%, prędkosć w okolicy 50km/h, obroty zazwyczaj pomiędzy 1600-1800rpm

świece zmieniałem ok 22 tys km temu (06.2021). na PZKER7B8EGS (ngk laser platinum 93231). paliwo zawsze z tego samego shella. moj mechanik jak usłyszał, co ma szukać to zaczał klasycznie palić jana, coś mówił o zbliżających się świętach wielkiej nocy i że tak wogóle to on teraz nie ma czasu

od czego zacząć poszukiwania. paliwo raczej nie. świece? też nie bardzo, chociąz dla sportu moge wymienić komplet. cewki? wtryskiwacze coś innego

ktoś może wsaże mi kierunek w którym iść, żeby namierzyć przyczynę

Wróć do MK7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości