kamill pisze:Coś nie widać Twojego zadowolenia ?
Po cichu liczyłem na 300 BHP i 600 NM
A na poważnie, to jestem bardzo zadowolony.
Zrobiłem już ok. 200 km. Cieszę się, że zaraz po modzie musiałem robić trasę powrotną do Rzeszowa.
Moje pierwsze wrażenia to na pewno łatwość przyśpieszania na wyższych biegach!!
Teraz czuć odejście samochodu, przede wszystkim nie trzeba tak redukować. Wyprzedzanie to bajka!!
3 i 4 bieg są naprawdę mocne. 5 bieg już nie służy mi do toczenia.
Powyżej 120 km/h samochód dalej chce przyspieszać !!
Co do spalania, to dla mnie szok, bo ewidentnie widzę, że jest 0,5 l mniej.
Generalnie mam takie odczucie, że teraz Golf się nie męczy, a sam silnik pracuje bardziej efektywnie.
Co do samej wizyty w FM, programie i tego, co się dowiedziałem:
1. Modyfikacja wygląda bardzo profesjonalnie: hamownia, wynik seria, napisanie programu, wczytanie, hamownia, wynik po modzie.
2. Wiem, że tym programem Daniel podkręcił lekko turbo oraz dorzucił paliwa na wtryski (tak zapamiętałem)
3. Wyniki i odczyty logów pokazały, że temperatura oleju w silniku w ogóle nie wzrosła w stosunku do serii. Ciekaw jestem, jak będzie na autostradzie i przy wysokiej temperaturze powietrza w lecie??
4. Dla świętego spokoju muszę zmienić olej, bo ten w ASO (Castrol) nie jest zły, ale lepiej zainwestować w lepszy. Polecali Motula.
5. Wymiana oleju, filtra oleju oraz powietrza obowiązkowo co 15 tyś km.
Nie sprawdzałem jeszcze ile Golf teraz poleci maksa, ale to akurat najmniej mnie interesuje. Myślę, że powinno być ponad 200 km/h.
To chyba tyle.
Generalnie mocno polecam Fabryka-Mocy.com.pl w Lublinie. Dla mnie kolega Daniel ma olbrzymią wiedzę i od samego pobytu czułem, że oddałem samochód w ręce profesjonalisty.
Aha, cena - zapłaciłem 1700 PLN (na fakturę). Czy dużo, czy mało - nie znam się, ale wiem, że warto!!