Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 17:33


GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Nasze auta - Golf 7
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 7 - 1.4 TSI 112PS - 2013 by Ryszard

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 7 GTI
    Rok produkcji: np. 2013
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + ACC + Sign Assist + zawieszenie DCC
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. Discovery Media
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post19 lut 2015, 15:53

michaleek06 pisze:dodatkowo passat ważył ponad 1500kg - to też ma olbrzymie znaczenie :) golf ważny lekko ponad 1200kg

To rozumiem że jesteś zadowolony z silnika czy myślałeś że będzie lepszy??
Offline

michaleek06

Nieśmiały

  • Posty: 46
  • Rejestracja: 19 sty 2015, 08:42
  • Online: 1d 13h 46m 43s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: 1.4 tsi 140
  • Lokalizacja: krakow

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post19 lut 2015, 15:56

powiem tak, myślałem że będzie gorszy :D ale bliżej lata i tak będę robił chip na pewno, tylko czekam żeby się dotarł dobrze itd.

-- 19 lut 2015, 16:00 --

golf ma strasznie mały bak paliwa, tym jestem zawiedziony, z reguły zawsze tankuje do pełna bo nie lubie tracić czasu na stacjach, w golfie pełny bak starcza gdzieś póki co moim zdaniem 500km tyle że robiłem dopiero drugie tankowanie cieżko mi też stwierdzić ile pali pokazuje niby 7,5-8,0l/100km
Offline

michaleek06

Nieśmiały

  • Posty: 46
  • Rejestracja: 19 sty 2015, 08:42
  • Online: 1d 13h 46m 43s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: 1.4 tsi 140
  • Lokalizacja: krakow

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 08:11

2tysiące za mną, we wtorek chip silnika i skrzyni, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Offline

Leeso

Sympatyk

  • Posty: 72
  • Rejestracja: 10 maja 2013, 15:58
  • Online: 2d 20h 48m 17s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW GOLF 7
  • Silnik: 1.4 TSI 140KM DSG
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 09:11

michaleek06 pisze:2tysiące za mną, we wtorek chip silnika i skrzyni, zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Jaki jest koszt takiej przyjemności?
O ile zwiększa się moc?

Pozdrawiam
Offline

michaleek06

Nieśmiały

  • Posty: 46
  • Rejestracja: 19 sty 2015, 08:42
  • Online: 1d 13h 46m 43s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: 1.4 tsi 140
  • Lokalizacja: krakow

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 09:57

1800 zł moc mówił mi że około 30-40km i moment 50-70nm, będzie hamował go przed i po, w tym robi chip skrzyni żeby szybciej zmieniała biegi w trybie sport i ciągła w zakresie kiedy moc i moment są największe bo moim zdaniem fabrycznie ona troszkę za bardzo ciągnie przynajmniej tak mi się wydaje
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 13:02

Witam i jest przy ty nagłośnieniu w ogóle te koło zapasowe w bagażniku? jak tak to na jakim poziomie jest półka bo są dwa poziomy??
Offline

michaleek06

Nieśmiały

  • Posty: 46
  • Rejestracja: 19 sty 2015, 08:42
  • Online: 1d 13h 46m 43s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: 1.4 tsi 140
  • Lokalizacja: krakow

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 15:59

w bagażniku jest dojazdówka a w dojazdówce jest subwoofer, półkę można dać na poziom zero lub -1 tak jak u ciebie

-- 25 lut 2015, 16:04 --

jakie macie przebiegi i jak odczucia odnośnienie skrzypienia plastików w środku, po przebiegu słychać już jakieś nieprzyjemny stuki z tapicerki???
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 17:09

michaleek06 pisze:w bagażniku jest dojazdówka a w dojazdówce jest subwoofer, półkę można dać na poziom zero lub -1 tak jak u ciebie

-- 25 lut 2015, 16:04 --

jakie macie przebiegi i jak odczucia odnośnienie skrzypienia plastików w środku, po przebiegu słychać już jakieś nieprzyjemny stuki z tapicerki???


A stuka ci coś albo skrzypi ??
Offline

piteks

Aktywny

  • Posty: 180
  • Rejestracja: 05 sty 2015, 15:42
  • Online: 3d 16h 9m 8s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7.5
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM
  • Lokalizacja: malopolska

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 19:05

michaleek06 pisze:jakie macie przebiegi i jak odczucia odnośnienie skrzypienia plastików w środku, po przebiegu słychać już jakieś nieprzyjemny stuki z tapicerki???

Ja mam obecnie 17 tys. Są skrzypienia z okolic prawych przednich drzwi, schowka przed pasażerem, skrzypi mój fotel (kierowcy :) ), coś wpada w rezonans pod deską rozdzielczą przy włączeniu ogrzewania. Nie wspomnę o stukach tylnego zawieszenia pomimo wymiany amortyzatorów na gwarancji.
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 19:47

piteks pisze:
michaleek06 pisze:jakie macie przebiegi i jak odczucia odnośnienie skrzypienia plastików w środku, po przebiegu słychać już jakieś nieprzyjemny stuki z tapicerki???

Ja mam obecnie 17 tys. Są skrzypienia z okolic prawych przednich drzwi, schowka przed pasażerem, skrzypi mój fotel (kierowcy :) ), coś wpada w rezonans pod deską rozdzielczą przy włączeniu ogrzewania. Nie wspomnę o stukach tylnego zawieszenia pomimo wymiany amortyzatorów na gwarancji.


Czyli opinia fachowców się potwierdza,ostatnio na Discovery oglądałem program autodiagnoza i testowali starszego golfa 4 albo 3 jak się nie mylę i co mówili że vw ma to do siebie że z każdym następnym dalszym przebiegiem zaczyna wszystko zgrzytać i pukać bo się wszystko luzuję tak te typy tak mają (aż mnie normalnie zatkało)a niby golf 7 to nowa technologia ciekawe gdzie,tylko mają więcej bajerów a usterki podobne stuki puki i awarie.
Offline

piteks

Aktywny

  • Posty: 180
  • Rejestracja: 05 sty 2015, 15:42
  • Online: 3d 16h 9m 8s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7.5
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM
  • Lokalizacja: malopolska

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 21:08

swietlik pisze:Czyli opinia fachowców się potwierdza,ostatnio na Discovery oglądałem program autodiagnoza i testowali starszego golfa 4 albo 3 jak się nie mylę i co mówili że vw ma to do siebie że z każdym następnym dalszym przebiegiem zaczyna wszystko zgrzytać i pukać bo się wszystko luzuję tak te typy tak mają (aż mnie normalnie zatkało)a niby golf 7 to nowa technologia ciekawe gdzie,tylko mają więcej bajerów a usterki podobne stuki puki i awarie.

No niestety ale coś w tym jest. Zresztą nie jestem jedynym, który narzeka na siódemkę. Najlepsze jest, to że w piątek minie dopiero rok jak posiadam, to auto.
Offline

Wojtass

VIP

  • Posty: 155
  • Rejestracja: 01 lis 2013, 17:36
  • Online: 16d 11h 6m 50s
  • Pochwały: 8
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 1.4 TSI 140KM
  • Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post25 lut 2015, 21:30

michaleek06 pisze:jakie macie przebiegi i jak odczucia odnośnienie skrzypienia plastików w środku, po przebiegu słychać już jakieś nieprzyjemny stuki z tapicerki???

17k przebiegu i, jak na razie, zero skrzypienia plastików/tapicerki i zero stuków w zawieszeniu...
Offline

michaleek06

Nieśmiały

  • Posty: 46
  • Rejestracja: 19 sty 2015, 08:42
  • Online: 1d 13h 46m 43s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: 1.4 tsi 140
  • Lokalizacja: krakow

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 00:18

powiem wam ze u mnie jak wyjechalem z salonu to byla cisza ale juz mi sie wydawalo mam nadzieje ze wydawalo cos dochodzilo z okolic wlasnie schowka pasazera poki co nie interweniuje... powiedzcie czy to zawieszenie sportowe jest takie glosne? tak po prostu ma byc?
Offline

piteks

Aktywny

  • Posty: 180
  • Rejestracja: 05 sty 2015, 15:42
  • Online: 3d 16h 9m 8s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7.5
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM
  • Lokalizacja: malopolska

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 06:34

michaleek06 pisze:powiem wam ze u mnie jak wyjechalem z salonu to byla cisza ale juz mi sie wydawalo mam nadzieje ze wydawalo cos dochodzilo z okolic wlasnie schowka pasazera poki co nie interweniuje... powiedzcie czy to zawieszenie sportowe jest takie glosne? tak po prostu ma byc?

Oby tylko Ci się wydawało z tym schowkiem. Jeśli nie, to pomaga trochę Wurth do plastików.
Co do sportowego zawieszenia, to u mnie wymieniono tylne amortyzatory. Była jakaś wadliwa seria i podobno poprawiono je w połowie 2014. Po wymianie zrobiło się na chwilę trochę ciszej ale problem znowu powraca. W serwisie twierdzą, że tak właśnie pracuje sportowy zawias ale nie umieją wytłumaczyć dlaczego w innych autach z obniżonym zawieszeniem jest ciszej. Myślę, że tu jest jeszcze miejsce do przemyśleń dla inżynierów z Wolfsburga.
Offline

michaleek06

Nieśmiały

  • Posty: 46
  • Rejestracja: 19 sty 2015, 08:42
  • Online: 1d 13h 46m 43s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: 1.4 tsi 140
  • Lokalizacja: krakow

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 08:25

mi w zawieszeniu nic nie stuka, słychać tylko prace zawieszenia, jest to do zniesienia, ale dla mnie to nowość, i powiem jeszcze że na połatanej drodze wybojach itd jest twardo na początku też się przyzwyczaić nie mogłem ale teraz jest OK, w zamian na zakrętach jedzie jak przyklejony, gdzie passat nurkował :D
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 08:26

piteks pisze:
michaleek06 pisze:powiem wam ze u mnie jak wyjechalem z salonu to byla cisza ale juz mi sie wydawalo mam nadzieje ze wydawalo cos dochodzilo z okolic wlasnie schowka pasazera poki co nie interweniuje... powiedzcie czy to zawieszenie sportowe jest takie glosne? tak po prostu ma byc?

Oby tylko Ci się wydawało z tym schowkiem. Jeśli nie, to pomaga trochę Wurth do plastików.
Co do sportowego zawieszenia, to u mnie wymieniono tylne amortyzatory. Była jakaś wadliwa seria i podobno poprawiono je w połowie 2014. Po wymianie zrobiło się na chwilę trochę ciszej ale problem znowu powraca. W serwisie twierdzą, że tak właśnie pracuje sportowy zawias ale nie umieją wytłumaczyć dlaczego w innych autach z obniżonym zawieszeniem jest ciszej. Myślę, że tu jest jeszcze miejsce do przemyśleń dla inżynierów z Wolfsburga.


Potwierdzam niech kupią samochód z konkurencji rozbiorą i zobaczą jak to powinno być zaprojektowane.

A jeśli chodzi o te amorki to rozumiem ze po wymianie z czasem znowu stukają? jak tak to jest teraz u ciebie jak przed wymianą czy coś lepiej???
Offline

piteks

Aktywny

  • Posty: 180
  • Rejestracja: 05 sty 2015, 15:42
  • Online: 3d 16h 9m 8s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7.5
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM
  • Lokalizacja: malopolska

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 09:44

Dokładnie. Po wymianie było trochę ciszej ale ostatnio znowu coraz głośniej stuka. I niestety nie jestem jedyny, który mimo wymiany amorów dalej ma ten sam problem. W moich wcześniejszych trzech fordach nigdy nie miałem czegoś takiego, a jak wiadomo akurat ford zawsze był wzorem świetnego zawieszenia. Też było twardo ale cicho.
Masz rację. Niech podglądną innych i porównają gdzie popełniają błąd.
Offline

czarek01

Sympatyk

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 16:44
  • Online: 3d 20h 30m 10s
  • Auto: VW GOLF VII
  • Silnik: 1.4 TSI 140km DSG
  • Lokalizacja: dolnoslaskie

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 19:30

Jeśli chodzi o amortyzatory to potwierdzam... dwa dni temu wymienili mi na nowe (niby zmodyfikowane) ...przebieg 25tys. Jest lepiej ale jak piszą przedmówcy prawdopodobnie nie potrwa to długo :).
Czy zauważyliście taką prawidłowość, że gdy auto jest obciążone ...powiedzmy 2-3 osoby stuki są praktycznie niesłyszalne i auto płynie po nierównościach?
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post26 lut 2015, 19:49

czarek01 pisze:Jeśli chodzi o amortyzatory to potwierdzam... dwa dni temu wymienili mi na nowe (niby zmodyfikowane) ...przebieg 25tys. Jest lepiej ale jak piszą przedmówcy prawdopodobnie nie potrwa to długo :).
Czy zauważyliście taką prawidłowość, że gdy auto jest obciążone ...powiedzmy 2-3 osoby stuki są praktycznie niesłyszalne i auto płynie po nierównościach?


O tego to nie wiem,jeśli chodzi o moje amorki to czekam dalej mam jeszcze 3 lata gwarancji i zbytnio mi to na razie nie przeszkadza może że drogi mam zbytnio proste co po nich jeżdżę a jeżdżę rzadko,a tak przy tym twoim przebiegu 25tyś jakieś inne uwagi bo jestem ciekaw???? stuki puki czy coś??
Offline

navwiedzony

Nieśmiały

  • Posty: 31
  • Rejestracja: 23 lip 2013, 06:32
  • Online: 1d 10h 45m 43s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: CHPA
  • Lokalizacja: Zabrze

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post27 lut 2015, 07:53

michaleek06 pisze:2tysiące za mną, we wtorek chip silnika i skrzyni, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
To super, że tak szybko działasz :) Jak tylko będziesz po zabiegu zaraz opisuj i wklejaj wykres :bigok: Ja się cały czas czaję, ale jak przetrzesz szlaki to myślę, że też w końcu zrobię co trzeba...
A powiedz jeszcze gdzie będziesz robił, bo cena dobra. Jak się dowiadywałem u swojego tunera to też mi powiedział 1800 zł, ale za sam program do silnika. O skrzyni jeszcze nic z nim nie gadałem, a ją koniecznie muszę zmodzić, bo jest nastawiona nazbyt eko jak na mój gust.

michaleek06 pisze:jakie macie przebiegi i jak odczucia odnośnienie skrzypienia plastików w środku, po przebiegu słychać już jakieś nieprzyjemny stuki z tapicerki???
U mnie 14,5 tyś i niestety koncertowanie na całego :banghead:
Najbardziej denerwujące świerszcze to właśnie wspominany schowek oraz podsufitka przy słupku A (po stronie kierowcy) i osłonie przeciwsłonecznej. Na dalszych miejscach są moje drzwi oraz okolice licznika. Poza tym z deski rozdzielczej praktycznie co chwila wydobywa się jakieś krótkie trzaśnięcie. Schowek na szczęście udało mi się uciszyć preparatem, o którym pisał Piteks.
A jeśli chodzi o zawieszenie tylne to sytuacja wygląda dokładnie tak samo jak u wspomnianego już Piteksa.
Offline

czarek01

Sympatyk

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 16:44
  • Online: 3d 20h 30m 10s
  • Auto: VW GOLF VII
  • Silnik: 1.4 TSI 140km DSG
  • Lokalizacja: dolnoslaskie

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post02 mar 2015, 00:39

swietlik pisze:
czarek01 pisze:Jeśli chodzi o amortyzatory to potwierdzam... dwa dni temu wymienili mi na nowe (niby zmodyfikowane) ...przebieg 25tys. Jest lepiej ale jak piszą przedmówcy prawdopodobnie nie potrwa to długo :).
Czy zauważyliście taką prawidłowość, że gdy auto jest obciążone ...powiedzmy 2-3 osoby stuki są praktycznie niesłyszalne i auto płynie po nierównościach?


O tego to nie wiem,jeśli chodzi o moje amorki to czekam dalej mam jeszcze 3 lata gwarancji i zbytnio mi to na razie nie przeszkadza może że drogi mam zbytnio proste co po nich jeżdżę a jeżdżę rzadko,a tak przy tym twoim przebiegu 25tyś jakieś inne uwagi bo jestem ciekaw???? stuki puki czy coś??


Też raczej poruszam się po równych drogach bo takie mam w okolicy i na trasach jakie robię ale jak się trafi jakaś tarka to zaraz mnie trafiało z tym tylnym zawieszeniem. Mam jeszcze trzy lata gwarancji ale nie lubię jeździć z felerem [-(
Co do innych niedoróbek ...hmmm muszę przyznać, że nie mam się do czego przyczepić =D> a jestem raczej pedantem w tym temacie.
Zbliża się przegląd po 30 tys i liczę na jakieś uaktualnienia softów DSG bo coś tam słyszałem i zapytam czy START STOP da się wyłączyć w taki sposób aby nie trzeba było powtarzać tej czynności po każdym uruchomieniu :lokej:
Offline

piteks

Aktywny

  • Posty: 180
  • Rejestracja: 05 sty 2015, 15:42
  • Online: 3d 16h 9m 8s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7.5
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM
  • Lokalizacja: malopolska

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post02 mar 2015, 06:49

Start Stop Ci ASO nie wyłączy, "bo się nie da" (cytat z mojej ostatniej wizyty). Musisz porozmawiać z kimś, kto ogarnia tematy komputerów samochodowych. Zresztą na sieci są instrukcje co zmienić w ustawieniach aby tego dokonać.
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post02 mar 2015, 10:38

piteks pisze:Start Stop Ci ASO nie wyłączy, "bo się nie da" (cytat z mojej ostatniej wizyty). Musisz porozmawiać z kimś, kto ogarnia tematy komputerów samochodowych. Zresztą na sieci są instrukcje co zmienić w ustawieniach aby tego dokonać.


Star stop sam ci się wyłączy jak jest słaby akumulator tak miałem wczoraj myślałem że się zepsuł ale na komputerze wyskoczyło oszczędność energy i star stop był wyłączony,tydzień w garażu był samochód i słaby akumulator chore normalnie to jest.
Offline

piteks

Aktywny

  • Posty: 180
  • Rejestracja: 05 sty 2015, 15:42
  • Online: 3d 16h 9m 8s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7.5
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM
  • Lokalizacja: malopolska

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post02 mar 2015, 13:36

To akurat dobrze, że jak jest słaby aku, to Start-Stop nie działa (tak samo miałem w Focusie). Zresztą jeden ze sposobów jego stałego wyłączenia, polega na zmianie programu aby system dostawał fałszywą informację, że ciągle jest niedoładowany akumulator. Niestety ASO tego nie robi.
Offline

czarek01

Sympatyk

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 16:44
  • Online: 3d 20h 30m 10s
  • Auto: VW GOLF VII
  • Silnik: 1.4 TSI 140km DSG
  • Lokalizacja: dolnoslaskie

Re: GOLF 7 - 1.4 TSI 140 DSG - 2015

Post02 mar 2015, 20:27

piteks pisze:Start Stop Ci ASO nie wyłączy, "bo się nie da" (cytat z mojej ostatniej wizyty). Musisz porozmawiać z kimś, kto ogarnia tematy komputerów samochodowych. Zresztą na sieci są instrukcje co zmienić w ustawieniach aby tego dokonać.


Dzięki z info o START STOP :-k będę ich cisną przy każdej wizycie może VW się podda [-o<
Nie zależy mi na tym aż tak bardzo żeby szukać magików po necie.
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość