Dzisiaj jest 23 wrz 2019, 16:11


Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Moderatorzy: flo, Muti

Regulamin forum Doposażenie samochodu, wymiana na nowsze elementy/systemy, montaż asystentów (Park Assist, Light Assis, ACC, itp.) – czyli wszelkie modyfikacje wpływające na polepszenie funkcjonalności).

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

P.jablonski

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 23 mar 2015, 04:48
  • Online: 1d 4h 53m 37s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI - 220KM
  • Lokalizacja: Warszawa i Elblag

Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post12 sty 2018, 17:26

Witam!

Od kilku dni jestem posiadaczem golfa 7 generacji w wersji GTD.

Auto nie posiada jednak 2 rzeczy które mnie denerwują i chce to wymienić.

Pierwsza to kamera cofania, która z tego co czytałem nie jest problemem (wystarczy wymienić tylny emblemat, poprowadzić i podpiąć instalacje do radia oraz zakodować).

Druga to dołożenie lusterek składanych elektrycznie. Lusterka które posiadam są regulowane elektrycznie, podgrzewane, asferyczne po stronie kierowcy.

Pytanie jakie lusterka musze kupić (ile pinów) aby posiadały te wszystkie fukcje + składanie oraz czy moduł komfortu je obsłuży. Dodatkowo czy ktoś z was się orientuję czy obudowę lusterka mogę przełożyć z moich obecnych czy musze kupić lusterka w kolorze?

Pozdro
Offline

DarthDoc

Nieśmiały

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 17 wrz 2016, 20:27
  • Online: 19h 27m 21s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: TSI 140km
  • Lokalizacja: Czestochowa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post23 lut 2018, 17:37

Zrobilem wlasnie taka modyfikacje sam wiec opowiem czego sie nauczylem ;p
Szybkim i drogim rozwiazaniem jest poprostu kupienie pary lusterek kosz jak pamietam ok 1000-1200 zl moze uda sie taniej. W moim golfie mam blind spot wiec mam 13+2 i 9+2 te +2 to jest dioda w lusterku do pokazania obiektu w martwym polu. JEsli nie posiadasz blind spot to jak dobrze pamietam wystarczy 13 i 9 ale +2 tez moze byc jak znajdziesz w tej samej cenie. Mam wersje highline wiec moj modol obsluguje wszystko. Tylko ze ja to zrobilem za ulamek ceny :p. Nie kupilem gotowych lusterek tylko zakupilem same szkielety z okablowaniem. Bez lusterek i bez oslonek i moze tez byc bez lampek kierunkowskazu. To wszystko obniza cene do ok 100 za sztuke. Prawe kupilem chyba za 150 z przesylka a lewe za 75 z przesylka. WAZNE musisz miec pewnosc ile jest pinow ogladajac zdjecia badz dzwonic do wlasciciela lusterka. Na youtubie sa filmiki jak zdemontowac lusterko jak zdjac szybke jak zdjac oslonke i swiatlo kierunkowskazu. To jest robota z jednem srubokretem i torxem jak dobrze pamietam. Prostszej wymiany nie ma a 1 tysiac w kieszeni. Potem pozostaje kodowanie ;p
jest banalne jak masz vcds ;p Uzywalem wersji chinskiej i zero problemow. 13 i 9 maja dodatkowo podswietlenie przestrzeni przed drzwiami , swiatelko pod lusterkiem to wszytko ptzreba odblokowac w vcds. Zainstalowalem rowniez w tym samym czasie oswietlenie obrysowe w przednich drzwiach. Pikus ;p
Polecam kanal https://www.youtube.com/channel/UCYrY1u ... PPg10Q-S4A
Offline
Awatar użytkownika

marcin79

Aktywny

  • Posty: 145
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 21:01
  • Lokalizacja: Zabrze
  • Online: 21d 10h 51m 59s
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: CMBA 90 KW
  • Lokalizacja: Zabrze

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post23 lut 2018, 20:56

DarthDoc pisze:Zrobilem wlasnie taka modyfikacje sam wiec opowiem czego sie nauczylem ;p
Szybkim i drogim rozwiazaniem jest poprostu kupienie pary lusterek kosz jak pamietam ok 1000-1200 zl moze uda sie taniej. W moim golfie mam blind spot wiec mam 13+2 i 9+2 te +2 to jest dioda w lusterku do pokazania obiektu w martwym polu. JEsli nie posiadasz blind spot to jak dobrze pamietam wystarczy 13 i 9 ale +2 tez moze byc jak znajdziesz w tej samej cenie. Mam wersje highline wiec moj modol obsluguje wszystko. Tylko ze ja to zrobilem za ulamek ceny :p. Nie kupilem gotowych lusterek tylko zakupilem same szkielety z okablowaniem. Bez lusterek i bez oslonek i moze tez byc bez lampek kierunkowskazu. To wszystko obniza cene do ok 100 za sztuke. Prawe kupilem chyba za 150 z przesylka a lewe za 75 z przesylka. WAZNE musisz miec pewnosc ile jest pinow ogladajac zdjecia badz dzwonic do wlasciciela lusterka. Na youtubie sa filmiki jak zdemontowac lusterko jak zdjac szybke jak zdjac oslonke i swiatlo kierunkowskazu. To jest robota z jednem srubokretem i torxem jak dobrze pamietam. Prostszej wymiany nie ma a 1 tysiac w kieszeni. Potem pozostaje kodowanie ;p
jest banalne jak masz vcds ;p Uzywalem wersji chinskiej i zero problemow. 13 i 9 maja dodatkowo podswietlenie przestrzeni przed drzwiami , swiatelko pod lusterkiem to wszytko ptzreba odblokowac w vcds. Zainstalowalem rowniez w tym samym czasie oswietlenie obrysowe w przednich drzwiach. Pikus ;p
Polecam kanal https://www.youtube.com/channel/UCYrY1u ... PPg10Q-S4A

nie wiesz jaki moduł lusterek może mieć wersja comfortline ?
byl golf2 ,golf3 ,golf4 ,golf6 ,golf6 jest golf7 wszystkie 3d
Offline

DarthDoc

Nieśmiały

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 17 wrz 2016, 20:27
  • Online: 19h 27m 21s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: TSI 140km
  • Lokalizacja: Czestochowa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post23 lut 2018, 22:03

nie wiem ;p
ale z tego co keidys szukalem moze na tym forum moze na http://forum.vwgolf.pl/index.php to chyba ma inny modol i wcale nie musi obslugiwac wszystkich bajerow z lusterka ;/
Offline

Piotrzynka

Nowicjusz

  • Posty: 8
  • Rejestracja: 03 kwie 2019, 20:06
  • Online: 7h 53m 8s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 1.6 TDI Bluemotion
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post03 maja 2019, 21:58

Odgrzebuje temat ale mam pytanie, czy wiecie ktory pin odpowiada za podswietlenie lusterek? Chcialbym dolozyc lampki do zwyklych lusterek ale nie wiem gdzie sie z tym podpiac
Offline
Awatar użytkownika

flo

Junior Moderator

  • Posty: 220
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 15h 17m 20s
  • Pochwały: 20
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post04 maja 2019, 10:04

Pin numer 1 w 16 pinowej wtyczce modułu drzwi
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post12 cze 2019, 21:08

Witam
Czy lusterka mają być lewe 13 pin a prawe 9 pin ???
Czy lusterka z MK 7 i MK 7.5 są takie same czy do MK 7 szukać tylko z MK 7 ???

Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

flo

Junior Moderator

  • Posty: 220
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 15h 17m 20s
  • Pochwały: 20
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post13 cze 2019, 09:38

Tak, ilość pinów się zgadza, z tego co wiem, od polifta są takie same lusterka
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post13 cze 2019, 10:02

flo chodzi mi czy na Europę lusterka mają Lewe 13 pin a Prawe 9 pin czy na odwrót bo kurcze na alledro można znaleźć i tak i tak, a nie chcę zakupić od Angola.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

flo

Junior Moderator

  • Posty: 220
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 15h 17m 20s
  • Pochwały: 20
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post13 cze 2019, 20:00

Ah, to sorry, nie zrozumiałem. Prawe lusterko, po stronie pasażera ma więcej pinow z uwagi na opuszczanie lusterka przy cofaniu, czyli prawe 13 pin
Jeszcze tak z ciekawości, sprawdzałeś czy sterowniki drzwi masz kompatybilne z lusterkami? W sensie składanymi. Bo nie jest to uniwersalne połączenie 😊


Autor postu otrzymał pochwałę
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post14 cze 2019, 09:22

Dzięki wielkie :pub:
Co do sterowników to raczej do wymiany, ale to sobie ogarnę sam VCDS-em jeżeli nie ma na nich zabezpieczenia komponentów, a raczej chyba nie.
Na tą chwile siedzą u mnie:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386) Labels:| 5QX-959-X93-42.clb
Part No SW: 5Q4 959 393 C HW: 5Q4 959 393 B
Component: TSG FS 009 0015
Serial number: 0000119752547
Coding: 003002208000028000001000
Shop #: WSC 00028 028 00066
ASAM Dataset: EV_DCUDriveSideEWMAXCONT 006001
ROD: EV_DCUDriveSideEWMAXCONT_VW37.rod
VCID: 438F3553CA51975ECC-8016

Drivers Door Rear Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 5Q4 959 811 A HW: 5Q4 959 811 A Labels: 5QX-959-81X-V1.CLB
Component: Fond FHSG DRV 007 0002
Serial number: 00000000000006743020
Coding: 010000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels:| 5QX-959-X92-52.clb
Part No SW: 5Q4 959 592 C HW: 5Q4 959 592 B
Component: TSG BFS 009 0015
Serial number: 0000120577304
Coding: 003000208E00028000801000
Shop #: WSC 00028 028 00066
ASAM Dataset: EV_DCUPasseSideEWMAXCONT 006001
ROD: EV_DCUPasseSideEWMAXCONT_VW37.rod
VCID: 448D364FCF5F9066F5-8010

Passengers Rear Door Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 5Q4 959 812 A HW: 5Q4 959 812 A Labels: 5QX-959-81X-V1.CLB
Component: Fond FHSG PSG 007 0002
Serial number: 00000000000006687433
Coding: 090000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------


A czy podpowiesz jakich szukać dokładnie ?

Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

flo

Junior Moderator

  • Posty: 220
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 15h 17m 20s
  • Pochwały: 20
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post14 cze 2019, 09:45

no to sterowniki masz do wymiany, muszą być z końcówkami 592 i 593, obecnie masz 392 i 393 :)
Nie ma na nich ochrony komponentu. Jest to plug and play, nic nie trzeba kodować, chyba że różnią się ustawienia od dawcy
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post14 cze 2019, 10:02

OK
Czyli szukać 5Q4-959-592 xx / 5Q4-959-593 xx

Czy czym literka na końcu wyższa to sterownik nowszy i bogatszy bo są bez literki, z B, E, F
Jak tak to bym szukał 5Q4-959-592-F / 5Q4-959-593-F

Co do zakodowania to żaden problem, z robię sobie zrzuty bajtów i bitów ze starych sterowników i zakoduje te nowsze tak samo dopisując tylko opcje składnia lusterek, obniżania lusterka, oświetlania itp...

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

flo

Junior Moderator

  • Posty: 220
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 15h 17m 20s
  • Pochwały: 20
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post14 cze 2019, 15:06

Nie jestem pewien co do literek, raczej jest to tak że im większa tym młodszy. Bo więcej funkcji tam raczej nie będzie. Nie ma tam bajerów w tych sterownikach. U mnie jest literka B auto z 2016 roku
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post14 cze 2019, 19:14

O widzisz to kupię również z B, a jeżeli trafi się jakiś z E czy z F w dobrej cenie to kupię i porównam sobie sterowniki. ;)
Jeszcze raz dzięki :pub:
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Kokosvag

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 02 sie 2019, 12:05
  • Online: 17h 30m 10s
  • Auto: Golf 7 GTI
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post02 sie 2019, 12:24

Witam mam problwm z podłączeniem lusterek,kupiłem golfa uszkodzonego w drzwi kierowcy wymieniłem drzwi bo w ogóle nie miałem ich,więc kupiłem od wersji angielskiej wraz z wiazka drzwi,wiec dolozylem do teej wiazki kable z kostka do sterowania lusterek i zamykania auta,wszystko dziala tylko na odwrot steruje lusterkami tj jak mam przelacznik ustawione na lewe to steruje prawym i odwrotnie,ktos pomoze które kable gdzie zamienic,dodatkowo kupiłem lusterka elektrycznie składane i przełącznik do nich,w przełączniki jest 6 pinow A w kostce tylko 4 czy muszę dołożyć te 2 do kostki i gdzie wpisać w tą niebieską kostkę duza
Offline

A-R-T-U-R

Gadatliwy

  • Posty: 235
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 12d 12h 27m 37s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post02 sie 2019, 17:16

A nie latwiej kupic kpl wiazke z wersji eu?
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post02 sie 2019, 17:28

Kolego po pierwsze jakie masz sterowniki drzwi w aucie, po drugie w sterownikach koduje się czy auto na jest angol czy UE.
Zrób skan VCDS-em np i wklej na forum.
Nie zdziwię się jak wyjdzie że kolega ma dwa moduły na prawe drzwi.

Chodzi o takie coś:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386) Labels:| 5QX-959-X93-42.clb
Part No SW: 5Q4 959 593 E HW: 5Q4 959 593 B
Component: TSG FS 010 0031
Serial number: 0000166326656
Coding: 00310320D000028000001000
Shop #: WSC 00028 028 00025
ASAM Dataset: EV_DCUDriveSideEWMAXCONT 006001
ROD: EV_DCUDriveSideEWMAXCONT_VW37.rod
VCID: 47972143FE69BB7E10-8012

Drivers Door Rear Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 5Q4 959 811 A HW: 5Q4 959 811 A Labels: 5QX-959-81X-V1.CLB
Component: Fond FHSG DRV 007 0002
Serial number: 00000000000010271460
Coding: 010000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels:| 5QX-959-X92-52.clb
Part No SW: 5Q4 959 592 E HW: 5Q4 959 592 B
Component: TSG BFS 010 0031
Serial number: 0000165898279
Coding: 00310120DE00028000801000
Shop #: WSC 00028 028 00025
ASAM Dataset: EV_DCUPasseSideEWMAXCONT 006001
ROD: EV_DCUPasseSideEWMAXCONT_VW37.rod
VCID: 46892C47F963A276EB-8012

Passengers Rear Door Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 5Q4 959 812 A HW: 5Q4 959 812 A Labels: 5QX-959-81X-V1.CLB
Component: Fond FHSG PSG 007 0002
Serial number: 00000000000010198416
Coding: 090000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------



Kodowanie na Angola czy na EU.

Door Elect, Driver (5Q4 959 593 E)

Obrazek


Door Elect, Pass. (5Q4 959 592 E)

Obrazek


Jeszcze na samej obudowie modułu masz taki rysuneczek i zaznaczone jak jest zakodowany moduł czy ruch lewo czy prawo strony.


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Kokosvag

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 02 sie 2019, 12:05
  • Online: 17h 30m 10s
  • Auto: Golf 7 GTI
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post02 sie 2019, 23:38

Ok dzięki za podpowiedź. Więc tak kupiłem dodatkowo jeszcze jedna wiązka do drzwi tym razem Europę do lewych drzwi,ale ja mam wersję gti więc mam ambient A w tej wiazce dodatkowej co kupiłem tego nie miałem więc tylko przełożyłam odpowiednio te wtyczki których nie miałem czyli sterowanie lusterek i zamykania auta do tej wersji angielskiej lub jakby nie patrzeć od prawych drzwi. Moduł drzwi kupiłem z końcówką 593A bo od pasażera miałem 592A.A z tym modulem faktycznie moze tak byc bo kupiłem go od tego samego kolesia co drzwi a on chyba byl zamocowany w prawych drzwiach ale w wersji angielskiej hm. Wszystko chodzi tylko tak jak mówię sterowanie lusterek jest odwrotnie A i chyba tak samo jest z panelem szyb mam wersję 3 drzwi. Co z lusterkami które kupiłem lewe 9 pinow A prawe 13 pinow i są składane mam przełącznik kupiony że składaniem i w nim jest 6 pinow A w kostce która wchodzi w ten przełącznik jest 4.
Nie mam vcds jeszcze nie zdążyłem go kupić A wiem,że muszę na pewno zakodowac to składanie bo wcześniej u mnie tego nie było i tak samo podswietlenie ich,tylko czy muszę dołożyć jeszcze 2 kable do tej kostki i jeśli tak pod jakie piny wpiac w tej niebieskiej kostce.
Zdjęcie modułu który kupiłem i jest w drzwiach od kierowcy włożony
Obrazek
Offline

Kokosvag

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 02 sie 2019, 12:05
  • Online: 17h 30m 10s
  • Auto: Golf 7 GTI
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post03 sie 2019, 15:31

Kierunkowskaz jak włączę prawy to swieci i prawy i lewy A jak włączę lewy to żaden nie swieci
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post03 sie 2019, 18:51

Moduł wygląda OK
No cóż potrzebujesz teraz kabelek z VCDS-em kolego, albo kogoś z kabelkiem.

A te moduły na pewno mają opcje do składanych lusterek ?

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Kokosvag

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 02 sie 2019, 12:05
  • Online: 17h 30m 10s
  • Auto: Golf 7 GTI
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post03 sie 2019, 20:44

Wyglada na to ze ten modul faktycznie jest na angola zakodowany bo wszystko jest ustawione tak jakby bylo sterowane z prawej strony czyli z wersji angielskiej. Ale teraz wystarczy mi tylko kodowanie czy wymiana modulu tych drzwi na Europę.? A co z tym składaniem lusterek czy muszę dołożyć dodatkowe 2 kable? Z tego co wyżej pisali w poście to niby ten moduł z końcówką 392 i 393 nie obsługują tego, A ja mam te 592 i 593 końcówkę,tylko że ten na stronie kierowcy ja kupiłem i najprawdopodobniej on był z prawej strony założony wcześniej czyli z wersji angielskiej .
Offline

Tomasz_W-wa

Sympatyk

  • Posty: 86
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 1d 20h 43m 44s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post03 sie 2019, 22:16

Kolego zabierasz się za takie rzeczy i nie masz VCDS-a i niby jak mamy wiedzieć czy moduły nie wypluły jakiś błędów, a jak tak to jakie, czy moduły są dobrze zakodowane itp.
Teraz kolego bez kompa z np. VCDS-a to do takich samochodów się nawet nie podchodzi.

A powiedź mi czy szyby działają w całym zakresie (czytaj dół, góra, czy np się przycinają w jakieś pozycji) ???

Dobra nie ma co więcej pisać, zdobądź skany i klej to będziemy myśleć co dalej.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Kokosvag

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 02 sie 2019, 12:05
  • Online: 17h 30m 10s
  • Auto: Golf 7 GTI
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post04 sie 2019, 12:38

Kolego dzięki za pomoc,dobrze wiem że bez vcds nic nie zdzialam ale nie kupiłem go jeszcze bo robiłem inne rzeczy przy golfie bo go dopiero składam bo był delikatnie uszkodzony,a przez to że kupiłem go bez drzwi Kierowcy bo z tej strony był uszkodzony to nie mialem zadnego osprzetu nawet z tych drzwi,nawet nie wiedziałem ze te moduly sie koduje,ale po to tu jestem,zeby sie cos wiecej dowiedziec i zrobic samemu. Wiec dzięki wam za pomoc,musze zamowic vcds i bedziemy dzialac dalej. A powiedz mi tylko jeszcze czy do tych składanych lusterek muszę dołożyć jeszcze 2 kable do wiązki która idzie do przełącznika?
Offline
Awatar użytkownika

flo

Junior Moderator

  • Posty: 220
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 15h 17m 20s
  • Pochwały: 20
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Dołożenie lusterek składanych elektrycznie

Post04 sie 2019, 20:32

Wiązka do przełącznika jest kompletna. Wymieniasz tylko przełącznik zespolony na taki z obsługą składania i tyle.
Następna

Wróć do Retrofitting

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości