Dzisiaj jest 21 maja 2019, 23:30


[1.4 TSI 140PS] Woda pod uszczelkami

Moderator: Muti

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK7.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 6 znajdują się w dziale MK6
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

amargro

VIP

  • Posty: 248
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 06:48
  • Online: 10d 36m 11s
  • Pochwały: 18
  • Auto: VW Golf 7 DSG
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150KM
  • Lokalizacja: mazowieckie - WWL

Re: Woda pod uszczelkami

Post16 maja 2019, 06:57

lopezpb pisze:po odchyleniu uszczelek ukazała się rdza :despair:

Obrazek


Oczywiście sytuacja taka nie powinna mieć miejsca, ale żeby uspokoić trochę, że nie rdzewieje karoseria - podejrzewam że rdza pochodzi tylko od stalowej linki wzmacniającej zatopionej w uszczelce otworu drzwiowego.

Jeśli na gwarancji to niech ASO oprócz skutecznego usunięcia przyczyny poprzez "uszczelnienie" otworu wokół głośnika, niech także usunie skutek - wymieni zardzewiałą uszczelkę... jeśli po gwarancji to uszczelnij głośnik a uszczelkę drzwi wysusz, wytrzyj rdzę - raczej nic jej nie będzie. Możesz zdjąć lub uchylić plastikową osłonę progu (jest na zatrzaskach) i upewnić się, że nie ma innych szkód (tam przebiegają wiązki przewodów).
Offline

lopezpb

Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 30 wrz 2018, 19:30
  • Online: 9h 35m 14s
  • Auto: VW Golf VII
  • Silnik: 1.4 TSI 125KM
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: Woda pod uszczelkami

Post16 maja 2019, 07:04

amargro pisze:Jeśli na gwarancji to niech ASO oprócz skutecznego usunięcia przyczyny poprzez "uszczelnienie" otworu wokół głośnika, niech także usunie skutek - wymieni zardzewiałą uszczelkę...


Tak dokładnie maja to zrobić, czyli oprócz usunięcia miejsca przecieku mają wymienić też uszczelki w 3 drzwiach, bo faktycznie rdza pochodzi z uszczelki, byłem zobaczyć auto po rozbiórce i na szczęście oprócz uszczelki, korozji nie ma.
Offline
Awatar użytkownika

flo

Aktywny

  • Posty: 178
  • Rejestracja: 07 sie 2013, 13:21
  • Online: 3d 3h 17m 14s
  • Pochwały: 13
  • Auto: Golf 7 2016
  • Silnik: CZCA
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Woda pod uszczelkami

Post16 maja 2019, 10:37

lopezpb pisze:Z tego co czytam to naprawa w ASO jest tak naprawdę tylko na chwilę, tym bardziej, że u mnie prawych drzwi tylnych pasażera nie chcą w ASO zrobić bo niby nie cieknie, muszę sam zajrzeć przez lampkę od spodu jak wygląda ta uszczelka, bo gwarancja kończy się w lipcu.

Mam więc pare pytań do tych co już przerabiali własnoręczną naprawę:

1) jaka grubość nitów jest potrzebna ?
2) czy klej do szyb zdaje egzamin? silikon odpada bo powoduje korozję
3) czy usuwacie tą sparciałą uszczelkę i nakładacie silikon czy też dajecie jakąś uszczelkę?
4) czy demontaż obicia drzwi jest bardzo skomplikowany, tak aby nic nie połamać?
5) jak rozumiem stare nity, należy rozwiercić? czy jest jakiś inny sposób aby je usunąć ?

Jeśli o demontaż tapicerki to tutaj masz instrukcje:
https://www.autoinstruct.com.au/manufac ... m-removal/
https://www.autoinstruct.com.au/manufac ... m-removal/

Masz tu przód i tył.
Ja u siebie robiłem w tamtym roku silikonem czarnym wysokotemperaturowym (akurat taki miałem pod ręką). Nic nie koroduje... Nic nie zrywałem, poczekałem tylko aż dobrze wyschnie (nie nałożysz silikonu na mokre) i normalnie zapaciałem dookoła maskownicę. Wszystko elegancko jest i nie przecieka.
Offline

caxa

Nieśmiały

  • Posty: 39
  • Rejestracja: 13 maja 2012, 18:42
  • Online: 1d 13h 7m 5s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 1.4TSI
  • Lokalizacja: 3miasto

Re: Woda pod uszczelkami

Post18 maja 2019, 05:57

1) zamiast zwykłych nitów (które należy usunąć przez rozwiercenie) można zastosować nitonakrętki M3 i wtedy zwykłymi śrubami można przymocować głośnik - do nitokakrętek potrzebna jest specjalna nitownica;
2) starą uszczelkę należy usunąć z głośnika, a jako nową uszczelkę zastosować klej do wklejania szyb, który nalęzy nałożyć w miejsce starej;
Poprzednia

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość