Dzisiaj jest 05 gru 2021, 06:05


[Diesel] 2.0 TDI CFFB podłączenie przewodów

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

robmaker

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 12 paź 2021, 18:30
  • Online: 1h 1m 49s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI 140KM CFFB

[Diesel] 2.0 TDI CFFB podłączenie przewodów

Post12 paź 2021, 19:01

Cześć, (pierwszy post, jak jest jakiś błąd to wybaczcie)

pacjent Golf 6 2.0 TDI, 140 KM, CFFB, przebieg 284 tysiące.

Zaczynają się objawy zużytych wtrysków, ale przed ich wymianą chciałem zastosować płukanie układu paliwowego, może coś pomoże. I teraz mam problem, bo są na allegro zestawy do płukania i poszukałem w internecie jak podłączyć taki zestaw https://allegro.pl/oferta/zestaw-liqui-moly-diesel-spulung-czysci-wtryski-on-10087369534?fromVariant=10594772220 w TDI, ale metody są różne. Dlatego zamieszczam zdjęcie mojego silnika z ponumerowanymi przewodami i proszę o pomoc w prawidłowym podłączeniu.
20211012_192427.jpg

Jeżeli dobrze zrozumiałem to przewód nr 1 ciągnie paliwo, nr 2 jest przewodem powrotnym i tam należy zamontować filtr paliwa a przewody nr 3 i 4 należy połączyć ze sobą. Chodzi o to żeby silnik działał tylko na płukance.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

Profix

Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 17 lip 2018, 18:44
  • Online: 10d 12h 13m 18s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Kraków

Re: [Diesel] 2.0 TDI CFFB podłączenie przewodów

Offline

robmaker

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 12 paź 2021, 18:30
  • Online: 1h 1m 49s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI 140KM CFFB

Re: [Diesel] 2.0 TDI CFFB podłączenie przewodów

Post15 paź 2021, 10:05

Widziałem ten filmik, ale nie montują na nim filtra paliwa i wciąż nie jestem pewny czy przewód nr 2 jest przewodem powrotnym.
Natomiast na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=4wNePY9YLV8 jeszcze łączą ze sobą wyjścia przewodów nr 1 i 2.
Czy może mi ktoś powiedzieć które podłączenie jest dobre?

EDIT:
prawidłowe podłączenie przewodów to:
1 - przewód powrotny, tam montujemy filtr,
2 - przewód wciągający paliwo,
3 i 4 - łączymy ze sobą.
Połączyłem jeszcze ze sobą wyjścia przewodów nr 1 i 2 żeby nic się z nich nie wylało, ale okazało się, że nie było takiej potrzeby.
20211018_141409.jpg


A to są efekty. Spalanie nie spadło, przed płukanką na postoju 0,5 l/h po płukance tak samo, hałas silnika mierzony miernikiem 82 dB, po płukance też 82 dB. Czas pokaże czy będzie od czasu do czasu na zimnym poszarpywać.
20211018_164514.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości

cron