Dzisiaj jest 24 lis 2020, 02:08


[Benzyna] [1.1.4 16v 80km] Piston Slap] Pytanie

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Baobab.16

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 16 lis 2020, 02:43
  • Online: 24m 29s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CGGA
  • Lokalizacja: Straszyn Pomorskie

[1.1.4 16v 80km] Piston Slap] Pytanie

Post16 lis 2020, 03:01

Witajcie, niedawno zdałem prawo jazdy i zainteresowałem się golfem 6, chce nim dojeżdżać do szkoły około 15km więc mała benzyna wydaje się idelna, Ale do rzeczy czytałem o małych ustetkach w tych silnikach i te drobnostki wogóle mi nie przeszkadzają Ale wgłębiłem się w temat 1.4 i dowiedziałem się o problemie stukających tłoków, gdzieś na Internecie pisali że problem był do 2008 roku Ale na Youtube są filmy jak te silniki stukają w golfach 6 i to przy przebiegach rzędu 100k, i teraz pytanie bać się tego silnika, czy warto go kupić czy może lepiej odpuścić sprawę?
Offline
Awatar użytkownika

Bansuj

Nieśmiały

  • Posty: 49
  • Rejestracja: 11 gru 2018, 15:34
  • Online: 7d 3h 12m 20s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Braunschweig

Re: [1.1.4 16v 80km] Piston Slap] Pytanie

Post16 lis 2020, 11:59

Sam mam 1.4 TSI więc dużo ci na temat 80-konnego MPI nie powiem, ale jeśli dość mała moc oraz brak turbo ci nie przeszkadzają, to zakup auta z MPI to największy pewniak wśród szóstek, słyszałem że są nie do zajechania. Ich ewentualne usterki to raczej drobny pikuś przy rozciągających się i strzelających łańcuchach w uturbionych 1.4 :)
Offline

Baobab.16

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 16 lis 2020, 02:43
  • Online: 24m 29s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CGGA
  • Lokalizacja: Straszyn Pomorskie

Re: [1.1.4 16v 80km] Piston Slap] Pytanie

Post16 lis 2020, 12:43

Też tak sądze bo np. uszkodzony 1.4 tsi już generuje koszty duże- Łańcuchy, turbo, słyszałem że zdarza się pęknięcie tłoka ale nie jestem tak w temacie, a 1.4 mpi ma mi słuzyć do jazdy do szkoły na pierwsze auto, i cieszy mnie fakt że nie ma tam turbiny, łańcucha, bezpośredniego wtrysku i jakiś cudów, prosty silnik w którym remont całego słupka może wyjść taniej niż naprawa osprzętu w 1.6tdi lub 2.0tdi

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości