Dzisiaj jest 01 paź 2020, 13:10


[2.0 TSI 210KM] Praca na 3 gary "check+epc"

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

bencz

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 31 mar 2019, 22:17
  • Online: 4h 25m 32s
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

Praca na 3 gary "check+epc"

Post30 sty 2020, 15:29

check engine , epc i ostre dymienie -zapach „paliwa” . Po skasowaniu błędów i przytrzymaniu na obrotach wraca do normy i pracuje na 4 gary. Spotkał sie ktoś z czymś takim ? Przycinający się wtryskiwacz , a może pompa paliwa? Golf 6 gti
Błędy które sie pojawiły
-P0301 Wykrycie przerywania zapłonu cylindra 1
-P130A Odłączanie cylindra
-P0087 Niewystarczający poziom ciśnienia szyny paliwowej.

Zdażyło mi się to 2 razy podczas jazdy, dodam że w aucie jest zrobiony soft na 255hp

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości