Dzisiaj jest 29 mar 2024, 06:50


DSG i turbo w GTI 2011 (przebieg 10k km)

Tematyka związane z zakupem zarówno nowego jak i używanego samochodu.

Moderator: rafaello

Regulamin forum Zakup samochodu nowego jak i używanego, co i gdzie kupić, na co zwrócić uwagę, czego unikać, gdzie dostać dobry rabat itp.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Adrianacik

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 25 maja 2014, 22:15
  • Online: 2d 15h 7m 42s
  • Auto: GOLF MK6 GTI
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: ORZESZE

DSG i turbo w GTI 2011 (przebieg 10k km)

Post29 maja 2014, 08:54

Witam, wczoraj miałem okazję przejechać się po raz pierwszy golfem GTI, przebieg poniżej 10 tysięcy km. Zaniepokoiły mnie dwie rzeczy, a nie mam porównania czy tak powinno być czy nie..
1- skrzynia DSG, przy powolnym ruszaniu do przodu czuć lekkie szarpnięcie, jakby auto chciało się wyrwać do przodu, w korku poruszając się powoli przy zwalnianiu tylko hamulca bez gazu auto lekko szarpnie.
2- turbina, słychać ją podczas jazdy, im wyższe obroty tym głośniej, nie słychać syczenia, auto ładnie przyśpiesza, natomiast dźwięk turbiny przypomina mi dźwięk skutera.
Bardzo proszę o pomoc, nie wiem czy tak w GTI jest czy coś jest nie tak...
Offline

Iwo

Aktywny

  • Posty: 108
  • Rejestracja: 01 paź 2012, 00:45
  • Online: 5d 19h 26m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF mk6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Wuwuej

Re: DSG i TURBO w GTI 2011 >10kkm

Post29 maja 2014, 09:35

W moim 2010r. przebieg 50tys. DSG nic nie szarpie przy ruszaniu, wszystko odbywa się płynnie a turbo nawet nie jęknie więc tym czym jeździłeś musi być dobrze zajechane.
Offline
Awatar użytkownika

antek

Aktywny

  • Posty: 112
  • Rejestracja: 28 lis 2013, 18:34
  • Online: 3d 11h 26m 31s
  • Auto: Golf 6 R
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DSG i TURBO w GTI 2011 >10kkm

Post29 maja 2014, 09:52

W moim byłym GTI o przebiegu niecałe 40000 skrzynia w momencie ruszenia szarpala strasznie. Obojętnie do przodu czy do tylu... A spróbuj ruszyć z miejsca na podjeździe ...
ASO twierdzili ze tak ma być :-)
Można jeszcze zmienić mechatronike, dwumase wtedy problem znika, niestety z tego co słyszałem nie definitywnie ( kumpel wymienił w superbie i po 30000 zaczyna znowu).
A nie pytaj o koszt tej roboty ;-)
Z tego tytułu nigdy wiecej DSG i multitronica ...
Teraz w R-ce wachluje ręka :-)
Co do turbo to nie spotkałem sie z żadna bolączką . W razie czego można ta wywalić i tuningowa założyć :-)
Offline
Awatar użytkownika

green

Aktywny

  • Posty: 133
  • Rejestracja: 05 kwie 2014, 04:43
  • Online: 4d 19h 4m 36s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GTI
  • Lokalizacja: krk

Re: DSG i turbo w GTI 2011 (przebieg 10k km)

Post29 maja 2014, 19:33

U mnie nic nie szarpie. Czy do przodu czy do tylu ladnie płynnie. Wiem, ze moga zmienic oprogramowanie czyt jego update. Turbo cicho slychac tylko wydech ;-)
Offline

Adrianacik

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 25 maja 2014, 22:15
  • Online: 2d 15h 7m 42s
  • Auto: GOLF MK6 GTI
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: ORZESZE

Re: DSG i turbo w GTI 2011 (przebieg 10k km)

Post29 maja 2014, 21:19

Wielkie dzięki;)

Wróć do Zakup samochodu

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość