Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 22:48


1.6 (102KM) DSG czy 2.0 (110KM) DSG

Tematyka związane z zakupem zarówno nowego jak i używanego samochodu.

Moderator: rafaello

Regulamin forum Zakup samochodu nowego jak i używanego, co i gdzie kupić, na co zwrócić uwagę, czego unikać, gdzie dostać dobry rabat itp.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

highwaym5

Nowicjusz

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 09 kwie 2014, 22:47
  • Online: 4h 46m 31s
  • Auto: vw golf6
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: malopolska

1.6 (102KM) DSG czy 2.0 (110KM) DSG

Post09 kwie 2014, 23:58

Witam,

Mam taki dylemat i nie wiem co wybrać! Chce kupić auto i muszę mieć w DSG dla mojej żony. Auta z dwoma rożnymi silnikami! Co polecicie??? Wiem ze koszta 1.6 sa tańsze ale mniej mocy. Jak działa DSG w tych silnikach oraz Jakie moge mieć w najbliższych latach/mies awarie? Obydwa auta mają przejechane 110 tyś km. Na co zwrócić uwagę przy DSG? Czy ten 110 km to wadliwa jednostka z DSG?

Proszę o POMOC bo się głubię!! Rocznie 15 tys km.

UserRetired

Re: 1,6 (102km) DSG czy 2.0 (110km) DSG

Post10 kwie 2014, 07:09

to zależy jak kto lubi z tego co piszesz robisz mało kilosów więc ja proponuję 1.6 jednostka bez awaryjna spokojnie w ramach oszczędności możesz go zagazować (koszt koło 2tyś) więc żadny wydatek. TDI no cóż jak dbasz tak masz DPF dwumasa i wiele innych :-)

DSG ? a hmmm to tez jak wyżej napisałem. Jak dbasz tak masz niby są opinie ze powyżej 150 tyś DSG zaczyna się psuć czy to prawda nie wiem zapytaj chłopaków co maja DSG... rzecz jasna kto jeździł DSG za nic nie wróci do manuala.. :-)

dla mnie jeśli ja bym miał wybierać 1.6 + lpg i sprawdzenie szczegółowo DSG jeśli serwis podepnie pod kompa przetrzepie Ci wóz nie masz wycieków, olej jest wymieniany regularnie w skrzyni i nie masz drgań na drązku to spokojnie brać :-)

pozdrawiam
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.6 (102KM) DSG czy 2.0 (110KM) DSG

Post10 kwie 2014, 09:06

2.0 TSI to generalnie lepsza i mniej awaryjna konstrukcja. Jeśli możesz, to lepiej kupić 2.0 niż 1.4.

Co do DSG - w skrzyniach występujących z 1.4 CAXA i CAVD, a więc siedmiobiegowych, nie wymienia się oleju (skrzynia sucha).

Wróć do Zakup samochodu

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości