.... nad układem wydechowym mógłbym się w przyszłości pochylić i i wymienić na bardziej wyczynowy , tak samo IC... ale softu już nie będę ruszał .... póki co osiągi są więcej niż zadowalające, a układ wydechowy i tak jest poprawiony względem standardowego GTI ... ma większe końcówki oraz przyjemne brzmienie i ładnie strzela przy zmianie biegów, więc na razie szkoda mi go wymieniać...
Układu dolotowego napewno nie będę ruszał... mam mieszane odczucia względem tej modyfikacji, w poprzednim aucie skusiłem się na dedykowany karbonowy dolot APR Intake ze stożkowym filtrem powietrza... szczerze to nic nie dał, a odczuwalnie nawet pogorszył osiągi, do tego był bardzo uciążliwy dla ucha w codziennej jeździe ... strasznie buczał podczas jazdy na drogach szybkiego ruchu ... więc albo jechałeś 80km/h albo 180km/h - wtedy dało się wytrzymać. Już wolę dać wkładkę K&N, Simota lub Pipercros'a które dają lepszy przepływ powietrza i są wielokrotnego użytku niż kupować dedykowany dolot ze stożkiem za niemałą kasę ... taka modyfikacja ma sens tylko do aut typowo nastawionych na osiągi i wyczynowych ... do normalnie użytkowanego auta jest kompletnie nie przydatna i ja osobiście nie polecam i nie dam się namówić
foto przedstawia kompletny dolot APR, który miałem w GTI MK6...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.