Nieśmiały
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lis 2016, 12:34
- Online: 23h 44m 43s
- Auto: VW Golf 6
- Silnik: 1.6 TDI CAYC
- Lokalizacja: Lodz
Marka/Model: VW Golf VI VARIANT BLU TREND 77
Rok produkcji: 2010 (SIERPIEŃ) MODELOWO 2011
Silnik/Pojemność/Moc: 1.6 TDI (105kM) CAYC
Kolor: LA7W Reflexsilber Metalic
Układ napędowy: skrzynia 5-biegow manual
Zawieszenie: standard
Car Audio: RCD 210 (kozak:D)
Wyposażenie:
Patrząc na kolegów z forum mój VW Golf Variant to ubogi krewny ale ... chyba dobra baza do doposażania...
wersja Trend co tu dużo pisać, czytam o Waszych autach i wyposażeniu od razu mam doła
Mój Golf ma na pokładzie
-Start/Stop
-Climatic
-Legendarne audio rcd 210 z szufladą (schowkiem na płyty)
-Głośniki przód 6 sztuk
-10x Air Bag (nie jestem pewien czy mam poduszkę kolan)
-4x elektryczne szyby
-Domykanie szyb z pilota i na odwrót
-Asystent podjazdu (Hill hold control)
-Światła do jazdy dziennej
-Lusterka elektryka i podgrzewanie (bez składania i bez prawego down)
-Konrtola trakcji
-System montażu fotelików ISO-FIX
-Możliwość odłączenia poduszki pasażera
-Komputer pokładowy FIS
-Lusterka i klamki w kolorze nadwozia
-Grill i kratka wlotu powietrza z elementami chrom
Wszystko co ma wersja trend pakiet titan tak mi się wydaje.
Modyfikacje zrealizowane:
-Montaż tempomatu podziękowania za kodowanie dla tberent
-Montaż podłokietnika i konsoli środkowej z nawiewami tyłu oraz uchwytami na kubki
-Wymiana oświetlenia podsufitki na wersję z chromowanymi obwódkami z przodu oraz czerwonymi ledami oświetlającymi przestrzeń skrzyni zmiany biegów, tyłu opcja czytania dla każdego z pasażerów oddzielnie.
-Przyciemnienie szyb tył
-Felgi ALU 16" audi "biedrona" ale znaczki VW
-Montaż haka pod kolor nadwozia (czyt to modyfikacja ciężko stwierdzić)
Modyfikacje planowane:
Jeżeli budżet pozwoli to co się da. Nie jestem fanem tuningu ale chciałbym mieć golfa doposażonego godnie.
-Podświetlenie nóg przód tył
-Założenie lampek w drzwiach przednich i tylnich (warningi)
-Podniesienie mocy na 135 kM
-Zmiana radia montaż kamery cofania
-Pakiet chrom
-Kierownica multifunkcja
-Zegary (marzenia...)
-Wymiana BCM na wyższy model
-Halogeny
-Co sugerujecie?
Trochę historii.
Jestem posiadaczem mojego VW od grudnia 2015 Niemiec płakał jak sprzedawał a tirówki brawo biły, a tak na poważnie.
W Niemczech 1 właściciel na usługach tamtejszego wojska lądowego kierowca to jakiś pułkownik odkupiony z salony VW w Niemczech. Auto z przebiegiem 237tys. w dniu zakupu. Wymienione sprzęgło z dwu-masą zamiast dwu masy sztywne koło "VALEO" zrobiona turbina, wymiana rozrządu, nowe tarcze i kolcki, wymiana oleju w skrzyni i silniku. Komplet filtrów to chyba standard. Po roku użytkowania brak awarii, 20 tys. przebiegu bez problemu. Jestem kierowcą, który tratuje auta dość przedmiotowo ma jeździć nie wyglądać ma kilka mankamentów lakierniczych, ale do korekty. Na tą chwile 256 tys. silnik 1.6 TDI służę radą odnośnie eksploatacji tego diesla z takim przebiegiem. Moja opinia na temat Golf w wersji Variant z tym silnikiem jest następująca:
-silnik dość elastyczny brakuje trochę mocy a raczej gwałtownego przyspieszenia ( w moim odczuciu ile się nie wciśnie to i tak przyspiesza jednostajnie podobno ten silnik ma taka charakterystykę)
-jest ekonomiczny w trasie potrafi zejść poniżej 4 litrów co prawda tryb jazdy emeryt w granicach 100km/h, ale da się zaoszczędzić na długiej podróży, opcja 4 dorosłych jedno dziecko box dachowy full załadunek prędkość operacyjna autostrada 140k/h spalanie 6.8 plus minus 0.2l
-komfort zadowalający chodź w moim golfie coś mi szumi wiatr od strony kierowcy :/
-ładowność nie ma gabarytu którego nie przewiozę
-cena części czyli cena eksploatacji rewelacyjna wszystko w "ludzkich" cenach
-awaryjność odnośnie mojego egzemplarza mogę zapytać tylko co to znaczy
Tyle na początek niedługo wrzucę kilka fotek.
Pozdrawiam forumowiczów a w szczególności tych od Variantów:)
Rok produkcji: 2010 (SIERPIEŃ) MODELOWO 2011
Silnik/Pojemność/Moc: 1.6 TDI (105kM) CAYC
Kolor: LA7W Reflexsilber Metalic
Układ napędowy: skrzynia 5-biegow manual
Zawieszenie: standard
Car Audio: RCD 210 (kozak:D)
Wyposażenie:
Patrząc na kolegów z forum mój VW Golf Variant to ubogi krewny ale ... chyba dobra baza do doposażania...
wersja Trend co tu dużo pisać, czytam o Waszych autach i wyposażeniu od razu mam doła
Mój Golf ma na pokładzie
-Start/Stop
-Climatic
-Legendarne audio rcd 210 z szufladą (schowkiem na płyty)
-Głośniki przód 6 sztuk
-10x Air Bag (nie jestem pewien czy mam poduszkę kolan)
-4x elektryczne szyby
-Domykanie szyb z pilota i na odwrót
-Asystent podjazdu (Hill hold control)
-Światła do jazdy dziennej
-Lusterka elektryka i podgrzewanie (bez składania i bez prawego down)
-Konrtola trakcji
-System montażu fotelików ISO-FIX
-Możliwość odłączenia poduszki pasażera
-Komputer pokładowy FIS
-Lusterka i klamki w kolorze nadwozia
-Grill i kratka wlotu powietrza z elementami chrom
Wszystko co ma wersja trend pakiet titan tak mi się wydaje.
Modyfikacje zrealizowane:
-Montaż tempomatu podziękowania za kodowanie dla tberent
-Montaż podłokietnika i konsoli środkowej z nawiewami tyłu oraz uchwytami na kubki
-Wymiana oświetlenia podsufitki na wersję z chromowanymi obwódkami z przodu oraz czerwonymi ledami oświetlającymi przestrzeń skrzyni zmiany biegów, tyłu opcja czytania dla każdego z pasażerów oddzielnie.
-Przyciemnienie szyb tył
-Felgi ALU 16" audi "biedrona" ale znaczki VW
-Montaż haka pod kolor nadwozia (czyt to modyfikacja ciężko stwierdzić)
Modyfikacje planowane:
Jeżeli budżet pozwoli to co się da. Nie jestem fanem tuningu ale chciałbym mieć golfa doposażonego godnie.
-Podświetlenie nóg przód tył
-Założenie lampek w drzwiach przednich i tylnich (warningi)
-Podniesienie mocy na 135 kM
-Zmiana radia montaż kamery cofania
-Pakiet chrom
-Kierownica multifunkcja
-Zegary (marzenia...)
-Wymiana BCM na wyższy model
-Halogeny
-Co sugerujecie?
Trochę historii.
Jestem posiadaczem mojego VW od grudnia 2015 Niemiec płakał jak sprzedawał a tirówki brawo biły, a tak na poważnie.
W Niemczech 1 właściciel na usługach tamtejszego wojska lądowego kierowca to jakiś pułkownik odkupiony z salony VW w Niemczech. Auto z przebiegiem 237tys. w dniu zakupu. Wymienione sprzęgło z dwu-masą zamiast dwu masy sztywne koło "VALEO" zrobiona turbina, wymiana rozrządu, nowe tarcze i kolcki, wymiana oleju w skrzyni i silniku. Komplet filtrów to chyba standard. Po roku użytkowania brak awarii, 20 tys. przebiegu bez problemu. Jestem kierowcą, który tratuje auta dość przedmiotowo ma jeździć nie wyglądać ma kilka mankamentów lakierniczych, ale do korekty. Na tą chwile 256 tys. silnik 1.6 TDI służę radą odnośnie eksploatacji tego diesla z takim przebiegiem. Moja opinia na temat Golf w wersji Variant z tym silnikiem jest następująca:
-silnik dość elastyczny brakuje trochę mocy a raczej gwałtownego przyspieszenia ( w moim odczuciu ile się nie wciśnie to i tak przyspiesza jednostajnie podobno ten silnik ma taka charakterystykę)
-jest ekonomiczny w trasie potrafi zejść poniżej 4 litrów co prawda tryb jazdy emeryt w granicach 100km/h, ale da się zaoszczędzić na długiej podróży, opcja 4 dorosłych jedno dziecko box dachowy full załadunek prędkość operacyjna autostrada 140k/h spalanie 6.8 plus minus 0.2l
-komfort zadowalający chodź w moim golfie coś mi szumi wiatr od strony kierowcy :/
-ładowność nie ma gabarytu którego nie przewiozę
-cena części czyli cena eksploatacji rewelacyjna wszystko w "ludzkich" cenach
-awaryjność odnośnie mojego egzemplarza mogę zapytać tylko co to znaczy
Tyle na początek niedługo wrzucę kilka fotek.
Pozdrawiam forumowiczów a w szczególności tych od Variantów:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 18:32 przez adampawel12, łącznie zmieniany 1 raz