Aktywny
- Posty: 175
- Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
- Online: 2d 8h 59m 26s
- Pochwały: 1
- Auto: Golf VI R
- Silnik: CDLF+++
- Lokalizacja: Slask
Marka/Model: VW Golf R
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: CDLF / 2.0 / seria 272ps/350Nm
Kolor: czarny
Układ napędowy: swap dsg dq250 z Audi S3 8V (realizacja compsport)
Zawieszenie: Gwintowane H&R, stabilizatory Whiteline przod i tył, przednie tuleje poliuretanowe Whiteline,wklad poduszki silnika "dogbone" 034Motorsport, Inserty tylnej belki AK Motorsport
Car Audio: odblokowane Composition Media, kamera cofania w emblemacie, wszystkie głośniki wymienione na Morell'a + wytłumienie drzwi itp.
Wyposażenie: seria R, fotele VW Motorsport, moduł PolarFIS (wyświetlający wszystkie parametry silnika na zegarach), tempomat, niebieskie pasy bezpieczenstwa, łopatki zniany biegow Leyo Motorsport, galka zmiany biegow z Golfa E, sporo elementów wnetrza pokrytych włóknem weglowym.
Modyfikacje zrealizowane:
Zawieszenie gwintowane H&R
felgi lato: 19 OZ Ultraleggera HLT 8,5j z oponami Conti 225/35/19
oraz na zimę OZ Superturismo LM 8,5j z oponami zimowymi Conti 225/35/19
Kompletny układ wydechowy Mg Motorsport (wer. race-bez klap) + czarne ceramiczne końcówki
Downpipe Audi Rs3
Intercooler EUROJET, silikonowe łączniki Intercoolera FMIC.PL
Dolot Audi TTS/Rs3
akumulator przeniesiony do bagażnika
poprawiony zawór odmy
zawór regulujący ciśnienie paliwa 180bar
Swap Dsg dq250 z Audi S3 8V (realizacja compsport)
usztywnienie dolnej poduszki silnika tzw Dogbone z 034 Motorsport
pompa paliwa HPFP DonOctane
konwersja napędu pompy paliwa na rolkowy COMPSport
pompa paliwa LPFP RS3
usunięte klapy wirowe
modyfikacja dolotu do sprężarki
Modyfikacja dolotu miedzy sprężarką a intercoolerem
świece PFR7Q
stage IV Compsport - 450ps 530Nm
czarne emblematy VW, dokładka zderzaka SRS-tec, dokladka spojlera klapy srs-tec, dechromin wnetrza ciemnych reflektorow bixenonowych.
Carbonowy dyfuzor tylnego zderzaka, carbonowe obudowy lusterek bocznych.
Zabezpieczenie full front+ Bezbarwna folia ochronna ppf
Układ hamulcowy przód:
Zaciski Porsche panamera 6 tłoczkowe
tarcze Audi Rs6
przewody hamulcowe w stalowym oplocie
klocki hamulcowe Hawk performance 5.0
Układ hamulcowy tył
Zaciski seryjne
tarcze wiercone Textar
klocki Hawk performance 5.0
przewody w stalowym oplocie
Przeprowadziłem osobiście korektę lakieru który zabezpieczyłem powłoka Gyeon Syncro, powłoka ceramiczna felg oraz zacisków Gyeon Rim Guard
Pozostałe elementy czyszczone i konserwowane produktami marki SWISSVAX
Modyfikacje planowane:
SWAP R32T+Dq500
21-06-2015
H&R Monotube
Felgi OZ Superturrismo 19 x 8 opony Goodyear eagle f1 225/35R19
05.06.2014 Polarfis Advanced
19.10.2015
zimowe felgi do eRy...18'' + opony Fulda 225/40R18
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: CDLF / 2.0 / seria 272ps/350Nm
Kolor: czarny
Układ napędowy: swap dsg dq250 z Audi S3 8V (realizacja compsport)
Zawieszenie: Gwintowane H&R, stabilizatory Whiteline przod i tył, przednie tuleje poliuretanowe Whiteline,wklad poduszki silnika "dogbone" 034Motorsport, Inserty tylnej belki AK Motorsport
Car Audio: odblokowane Composition Media, kamera cofania w emblemacie, wszystkie głośniki wymienione na Morell'a + wytłumienie drzwi itp.
Wyposażenie: seria R, fotele VW Motorsport, moduł PolarFIS (wyświetlający wszystkie parametry silnika na zegarach), tempomat, niebieskie pasy bezpieczenstwa, łopatki zniany biegow Leyo Motorsport, galka zmiany biegow z Golfa E, sporo elementów wnetrza pokrytych włóknem weglowym.
Modyfikacje zrealizowane:
Zawieszenie gwintowane H&R
felgi lato: 19 OZ Ultraleggera HLT 8,5j z oponami Conti 225/35/19
oraz na zimę OZ Superturismo LM 8,5j z oponami zimowymi Conti 225/35/19
Kompletny układ wydechowy Mg Motorsport (wer. race-bez klap) + czarne ceramiczne końcówki
Downpipe Audi Rs3
Intercooler EUROJET, silikonowe łączniki Intercoolera FMIC.PL
Dolot Audi TTS/Rs3
akumulator przeniesiony do bagażnika
poprawiony zawór odmy
zawór regulujący ciśnienie paliwa 180bar
Swap Dsg dq250 z Audi S3 8V (realizacja compsport)
usztywnienie dolnej poduszki silnika tzw Dogbone z 034 Motorsport
pompa paliwa HPFP DonOctane
konwersja napędu pompy paliwa na rolkowy COMPSport
pompa paliwa LPFP RS3
usunięte klapy wirowe
modyfikacja dolotu do sprężarki
Modyfikacja dolotu miedzy sprężarką a intercoolerem
świece PFR7Q
stage IV Compsport - 450ps 530Nm
czarne emblematy VW, dokładka zderzaka SRS-tec, dokladka spojlera klapy srs-tec, dechromin wnetrza ciemnych reflektorow bixenonowych.
Carbonowy dyfuzor tylnego zderzaka, carbonowe obudowy lusterek bocznych.
Zabezpieczenie full front+ Bezbarwna folia ochronna ppf
Układ hamulcowy przód:
Zaciski Porsche panamera 6 tłoczkowe
tarcze Audi Rs6
przewody hamulcowe w stalowym oplocie
klocki hamulcowe Hawk performance 5.0
Układ hamulcowy tył
Zaciski seryjne
tarcze wiercone Textar
klocki Hawk performance 5.0
przewody w stalowym oplocie
Przeprowadziłem osobiście korektę lakieru który zabezpieczyłem powłoka Gyeon Syncro, powłoka ceramiczna felg oraz zacisków Gyeon Rim Guard
Pozostałe elementy czyszczone i konserwowane produktami marki SWISSVAX
Modyfikacje planowane:
SWAP R32T+Dq500
21-06-2015
H&R Monotube
Felgi OZ Superturrismo 19 x 8 opony Goodyear eagle f1 225/35R19
05.06.2014 Polarfis Advanced
19.10.2015
zimowe felgi do eRy...18'' + opony Fulda 225/40R18
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2023, 09:53 przez Kevin, łącznie zmieniany 17 razy
Pozdrawiam
Krzysiek
.:R
Krzysiek
.:R