Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 13:31


VW Golf 6R - STG4 450ps 530Nm+DSG - daily project by Kevin

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post23 sty 2016, 16:00

kolektor ssacy tez będziesz zmieniał?
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post23 sty 2016, 20:18

Pit pisze:kolektor ssacy tez będziesz zmieniał?


nie..
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post02 lut 2016, 22:18

idzie wiosna wiec zrobiłem duzy serwis eRki :)

olej Millers XF 5W40 + filtr Mann'a
nowa obudowa filtra oleju - nie wiem kto wymyślił by to było z takiego lichego plastiku, starą ktoś tak dokręcił ze się rozsypała przy odkrecaniu
Filtr paliwa Knecht
Filtr kabinowy z węglem Knechta
Filtr Powietrza Knecht
Filtr Oleju Haldex + olej
nowy poprawiony zawór odmy + uszczelka OE VW
Popychacz pompy paliwa + uszczelniacz Febi

Obrazek

a tu porównanie filtra oleju Haldexa po 57tys km z nowym - warto go wymienić...

Obrazek

wymieniłem odmę na nowa poprawiona przez VW + nowa uszczelka :)
Obrazek

Obrazek

popychacz i uszczelnienie - okazało się ze po 57tyś km popychacz jest jak nowy, żadnych śladów zużycia...
następna kontrola przy kolejnej wymianie oleju
po lewej popychacz wyciągnięty z auta po prawej... nowy jeszcze nie rozpakowany

Obrazek
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post27 maja 2016, 23:18

Wymieniłem w miedzy czasie olej (millers) i filtry knechta ale nie będę wrzucać zdjęcia oleju i filtrów..bo wszyscy wiedzą jak wyglądała a dwa już chyba o tym pisałem :)

w międzyczasie skompletowałem kilka gratów pod stage III
zestaw do przeniesienia akumulatora do bagażnika... ten już przeniosłem... wszystko na oryginalnych mocowaniach w oryginalnych miejscach....jak ja kocham jak wszystko pasuje ;)

dolot TTS i zawór regulujący ciśnienie paliwa z Audi RS4
Obrazek
stara vs nowa
Obrazek

zamówiłem nowy cooler z Audi S3 z ASO (dzięki Norbert)
Obrazek
wszystko miało niby pasować...a nie do końca...ale już wszystko siedzi na miejscu
Obrazek

z compsportu przyszla obudowa przepływki pod obudowę filtra powietrza rs3/r32
Obrazek

dolot TTS/r32 pasował praktycznie plug'N'Play
Obrazek

po założeniu wszystkiego chciałem sprawdzić ile faktycznie koni jest w aucie, gdyż stage II robił
pierwszy właściciel w słowackiej firmie profituning. Pojechałem do pobliskiego DYNOSOFTu
Obrazek

Obrazek

i wyszło nieźle z ewidentnym problemem z mieszanką paliwo/powietrze w górnej części obrotów
338ps i 460Nm
Obrazek

dlatego wrzuciłem przed finalnym strojeniem w Compsporcie zawór paliwa z RS4
a samo strojenie w najbliższy poniedziałek :)

sam zawór teoretycznie trzeba wymienić demontując kolektor dolotowy...mi udało się bez tego :) (dzięki Jurek)

Obrazek


efekty strojenia wrzuce pewnie w poniedzialek
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Abes125

Gadatliwy

  • Posty: 291
  • Rejestracja: 11 lis 2013, 15:38
  • Online: 5d 21h 58m 41s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Rumia

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post28 maja 2016, 12:30

Zupełnie inaczej wygląda komora silnika bez aku :D Jakbyś jeszcze wrzucił zdjęcie jak on w bagażniku się zadomowił, bo jestem ciekaw, w którym miejscu ona tam powinien być.

A co do filtra to nie lepiej było wstawić dedykowany filtr stożkowy w obudowie? Bo ten to ori VAG?
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post28 maja 2016, 20:41

Abes125 pisze:Zupełnie inaczej wygląda komora silnika bez aku :D Jakbyś jeszcze wrzucił zdjęcie jak on w bagażniku się zadomowił, bo jestem ciekaw, w którym miejscu ona tam powinien być.

A co do filtra to nie lepiej było wstawić dedykowany filtr stożkowy w obudowie? Bo ten to ori VAG?


w bagażniku wygląda to mnie więcej tak.... wszystko montowane w oryginalnych miejscach bez ciecia gięcia czy spawania (foto zapożyczone, ale tak to wygląda)
Obrazek


co do filtra, tak obudowa jest oryginalna a wkład filtra Knecht i nie było lepiej bo inne filtry gorzej filtrują a ten spokojnie wystarcza do 600-700koni
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post30 maja 2016, 19:50

i wystrojone... wyszło 364ps i 481Nm... auto jechało fajnie w poprzednim setupie teraz jedzie jeszcze lepiej

na razie mi wystarczy :)
Obrazek
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Abes125

Gadatliwy

  • Posty: 291
  • Rejestracja: 11 lis 2013, 15:38
  • Online: 5d 21h 58m 41s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Rumia

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post30 maja 2016, 19:57

ładnie idzie :D
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post17 lip 2016, 21:26

kilka fotek eRki z Wolfsgruppe VAGEVENT 2k16

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

cielus

Sympatyk

  • Posty: 89
  • Rejestracja: 29 kwie 2016, 21:18
  • Online: 3d 23h 48m 28s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0 tdi
  • Lokalizacja: DW

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post19 lip 2016, 18:07

Hej Kev ;) Na temat golfa pisał nie będę bo wiadomo, że petarda i na dodatek z gładkim jak pupeczka lakierem :D pozdro

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post19 lip 2016, 22:07

cielus pisze:Hej Kev ;) Na temat golfa pisał nie będę bo wiadomo, że petarda i na dodatek z gładkim jak pupeczka lakierem :D pozdro

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



dzięki :bigok:
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post06 sie 2016, 13:37

brakowało mi w aucie bluetootha wiec z carsystems zamówiłem wiązke plug'n'play i spiąłem to z modułem bluetooth premium 3C8035730B
Obrazek
Obrazek

ostatnio tez polatałem trochę szybciej i zaczęło brakować hamulców, jako że kończyły się i tarcze i klocki z przodu i tyłu postanowiłem wymienić je na coś lepszego
tak wiec na przód pójdzie zestaw z firmy #981brakes 6-tłoczkowy zacisk z porsche cayenne z przewodami w stalowym oplocie wraz z kompletnym zestawem montazowym
Obrazek

tarcze przód z mercedesa GL 350mm wiercone Textar'a i klocki Hawk Performance 5.0
tarcze tył seryjne 310mm wiercone Textar i klocki również Hawk performance 5.0 , tutaj za chwile i tak będę zakładał jeszcze 4 tłoczkowy zacisk hamulcowy tylny z Porsche Cayenne i obecny hamulec pozostanie jedynie jako ręczny (ale to za chwile

Obrazek

przy demontażu tyłu nie byłbym sobą gdybym trochę tego nie poczyścił i nie nawoskował wysokotemperaturowym woskiem :P

Obrazek

tył złożony, a na przód musze jeszcze znaleźć chwile czasu...mam nadzieje ze ta szybko nadejdzie :bigok:
Obrazek
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

greg2

Senior Moderator

  • Posty: 1004
  • Rejestracja: 04 cze 2013, 15:45
  • Online: 132d 21h 33m 32s
  • Pochwały: 23
  • Auto: Golf VII GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post06 sie 2016, 15:47

fajny mod hamulcowy 😃 a bluetooth super sprawa szczegolnie bluetooth audio w polaczeniu z jakas usluga streamingowa muzyki i rns510 ktory potrafi wyswietlac tytuly utworow i mozna sterowac z kierownicy lub radia
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post07 sie 2016, 11:29

Wszyscy pisza ze montaż przednich hamulcow od porsche jest p&p a moim zdaniem nie jest, trzeba troche ztoczyc tarcze albo zeszlifowac odbojniki na klockach bo cały zestaw jest zbyt mocno spasowany i tarcze dotykaja klocków.
Greg wydaje mi sie ze RNS510 nie ma opcji odbierania muzyki poprzez BT z telefonu, mi tylko na RCD 510 laczyło, na RNSie nie chcialo.
Offline

pipen

Aktywny

  • Posty: 160
  • Rejestracja: 03 lut 2013, 21:22
  • Online: 22d 22h 33m 10s
  • Auto: VW Golf 6 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Lodz

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post07 sie 2016, 11:37

Pit pisze:Wszyscy pisza ze montaż przednich hamulcow od porsche jest p&p a moim zdaniem nie jest, trzeba troche ztoczyc tarcze albo zeszlifowac odbojniki na klockach bo cały zestaw jest zbyt mocno spasowany i tarcze dotykaja klocków.
Greg wydaje mi sie ze RNS510 nie ma opcji odbierania muzyki poprzez BT z telefonu, mi tylko na RCD 510 laczyło, na RNSie nie chcialo.


Hej mam RNS 510 i bez probemu słucham muzyki przez bluetooth. Zestaw głośnomówiący premium, śmiga bez problemu
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post07 sie 2016, 11:52

Pit pisze:Wszyscy pisza ze montaż przednich hamulcow od porsche jest p&p a moim zdaniem nie jest, trzeba troche ztoczyc tarcze albo zeszlifowac odbojniki na klockach bo cały zestaw jest zbyt mocno spasowany i tarcze dotykaja klocków.
Greg wydaje mi sie ze RNS510 nie ma opcji odbierania muzyki poprzez BT z telefonu, mi tylko na RCD 510 laczyło, na RNSie nie chciało.


mam rcd510 i muzyka przez bluetooth dział bez problemu...

tutaj... dziwne...bo tu wszystko pasuje rzeczywiście P&P i nic nie trzeba była szlifować czy staczać, może przez to ze tarcze mam 350mm i zaciski ZR18,a jak widziałem ty masz 330 i zacisk ZR17 i sama tarcza może mieć takie odsadzenie które wymaga zeszlifowania "pleców" klocków lub tarczy
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

greg2

Senior Moderator

  • Posty: 1004
  • Rejestracja: 04 cze 2013, 15:45
  • Online: 132d 21h 33m 32s
  • Pochwały: 23
  • Auto: Golf VII GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post07 sie 2016, 14:57

Pit pisze:Greg wydaje mi sie ze RNS510 nie ma opcji odbierania muzyki poprzez BT z telefonu, mi tylko na RCD 510 laczyło, na RNSie nie chcialo.


ma jak najbardziej bo uzywam na co dzien 😃 za to raczej odpowiada bardziej modul BT niz samo radio
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post21 sie 2016, 22:47

przód tez wrzucony... jeszcze wymienić tylne przewody na stalowy oplot, wymienić płyn hamulcowy i odpowietrzyć oraz porządnie dotrzeć i ułozyc klocki

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline
Awatar użytkownika

Dark55

Gadatliwy

  • Posty: 203
  • Rejestracja: 06 mar 2013, 11:39
  • Lokalizacja: WLKP
  • Online: 16d 20h 11m 7s
  • Auto: Vw Scirocco
  • Silnik: 2.0 TDI - CFGB
  • Lokalizacja: WLKP

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post22 sie 2016, 08:06

Dobra robota :) teraz to będzie ale hamować ;)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post24 sie 2016, 15:33

z racji wymiany hamulców wymieniłem tez płyn na ciut lepszy niż oryginalny
a do tego zakupiłem zestaw do odpowietrzania
Obrazek
ATE Blue Racing
Obrazek

teraz dopiero dobrze hamuje :)
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post24 sie 2016, 15:42

Pit pisze:Wszyscy pisza ze montaż przednich hamulcow od porsche jest p&p a moim zdaniem nie jest, trzeba troche ztoczyc tarcze albo zeszlifowac odbojniki na klockach bo cały zestaw jest zbyt mocno spasowany i tarcze dotykaja klocków.
.....


Dziwne rzeczy piszesz. Nie widziałem aby ktoś pisał, że montaż zacisków od Porsche jest p&p. Oczywistym jest , że trzeba zastosować adapter do zacisku a co do tarczy to fakt, że w porsche jest cieńsza ale nie słyszałem aby się je toczyło. To czysta głupota.
W twoim modzie też nie widzę adapterów na zdjęciach. Kto i jak montował ci te zaciski ?
Offline
Awatar użytkownika

Kevin

Aktywny

  • Posty: 175
  • Rejestracja: 27 mar 2015, 21:16
  • Online: 2d 8h 59m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf VI R
  • Silnik: CDLF+++
  • Lokalizacja: Slask

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post24 sie 2016, 18:27

Arek_VI pisze:
Pit pisze:Wszyscy pisza ze montaż przednich hamulcow od porsche jest p&p a moim zdaniem nie jest, trzeba troche ztoczyc tarcze albo zeszlifowac odbojniki na klockach bo cały zestaw jest zbyt mocno spasowany i tarcze dotykaja klocków.
.....


Dziwne rzeczy piszesz. Nie widziałem aby ktoś pisał, że montaż zacisków od Porsche jest p&p. Oczywistym jest , że trzeba zastosować adapter do zacisku a co do tarczy to fakt, że w porsche jest cieńsza ale nie słyszałem aby się je toczyło. To czysta głupota.
W twoim modzie też nie widzę adapterów na zdjęciach. Kto i jak montował ci te zaciski ?



założyłem sobie te zaciski i nie było zadnego kłopotu... wszystko pasowało..i bez zadnego adapteru... odpowiednie sruby i tarcze i wszystko do siebie pasuje przy tej opcji zacisków.
Pozdrawiam
Krzysiek

.:R
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post24 sie 2016, 18:46

Możesz pokazać jakieś zdjęcie jak zacisk jest przykręcany ?
OK ju zobaczyłem na zdjęciach w necie. Zatrzymałem się na zaciskach czterotłoczkowych a widzę ludzie jadą na 6-scio. W sumie prostszy montaż tyle, że tak duży zacisk dziwnie nieco prezentuje się na małych kołach Golfa.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2016, 21:09 przez Arek_VI, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post24 sie 2016, 20:22

Arek_VI pisze:
Pit pisze:Wszyscy pisza ze montaż przednich hamulcow od porsche jest p&p a moim zdaniem nie jest, trzeba troche ztoczyc tarcze albo zeszlifowac odbojniki na klockach bo cały zestaw jest zbyt mocno spasowany i tarcze dotykaja klocków.
.....


Dziwne rzeczy piszesz. Nie widziałem aby ktoś pisał, że montaż zacisków od Porsche jest p&p. Oczywistym jest , że trzeba zastosować adapter do zacisku a co do tarczy to fakt, że w porsche jest cieńsza ale nie słyszałem aby się je toczyło. To czysta głupota.
W twoim modzie też nie widzę adapterów na zdjęciach. Kto i jak montował ci te zaciski ?


Ale ja nigdzie nie pisałem ze trzeba jakies adaptery stosować do zacisków... chodziło mi tylko o odsadzenie tarczy względem zacisków. Może ma sie to tylko d o Z17 lub danych tarcz/klocków. Czytaj ze zrozumieniem.
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: VW Golf 6 R++ - daily / project by Kevin

Post24 sie 2016, 20:51

Czytam kolego tylko to co napisałeś a nie to co miałeś na myśli pisząc.
Montaż zacisków Porsche nie jest p&p i tyle. Jak widzę teraz ZR18 montuje się bez adaptera co nie oznacza, że wszystkie zaciski stosowane w Porsche tak samo się montuje.

-
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość