Wymieniłem w miedzy czasie olej (millers) i filtry knechta ale nie będę wrzucać zdjęcia oleju i filtrów..bo wszyscy wiedzą jak wyglądała a dwa już chyba o tym pisałem
w międzyczasie skompletowałem kilka gratów pod stage III
zestaw do przeniesienia akumulatora do bagażnika... ten już przeniosłem... wszystko na oryginalnych mocowaniach w oryginalnych miejscach....jak ja kocham jak wszystko pasuje
dolot TTS i zawór regulujący ciśnienie paliwa z Audi RS4
stara vs nowa
zamówiłem nowy cooler z Audi S3 z ASO (dzięki Norbert)
wszystko miało niby pasować...a nie do końca...ale już wszystko siedzi na miejscu
z compsportu przyszla obudowa przepływki pod obudowę filtra powietrza rs3/r32
dolot TTS/r32 pasował praktycznie plug'N'Play
po założeniu wszystkiego chciałem sprawdzić ile faktycznie koni jest w aucie, gdyż stage II robił
pierwszy właściciel w słowackiej firmie profituning. Pojechałem do pobliskiego DYNOSOFTu
i wyszło nieźle z ewidentnym problemem z mieszanką paliwo/powietrze w górnej części obrotów
338ps i 460Nm
dlatego wrzuciłem przed finalnym strojeniem w Compsporcie zawór paliwa z RS4
a samo strojenie w najbliższy poniedziałek
sam zawór teoretycznie trzeba wymienić demontując kolektor dolotowy...mi udało się bez tego
(dzięki Jurek)
efekty strojenia wrzuce pewnie w poniedzialek