Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:09


VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post04 maja 2017, 22:26

Mowa o chipie... :-k
Do mnie w sobotę wpadł chip i jest "niby" jakieś 180-190km plus EGR off :D
Full seria z takim samym silnikiem co Ty i narazie jezdzi :lokej:
Offline
Awatar użytkownika

by kamil

Aktywny

  • Posty: 177
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 09:45
  • Online: 5d 9h 46m 20s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 tdi
  • Lokalizacja: Szczucin

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post05 maja 2017, 17:43

ToJaKijanka pisze:Mowa o chipie... :-k
Do mnie w sobotę wpadł chip i jest "niby" jakieś 180-190km plus EGR off :D
Full seria z takim samym silnikiem co Ty i narazie jezdzi :lokej:

gdzie robiles czipa ?
ile niuta masz ?
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post05 maja 2017, 22:35

by kamil pisze:
ToJaKijanka pisze:Mowa o chipie... :-k
Do mnie w sobotę wpadł chip i jest "niby" jakieś 180-190km plus EGR off :D
Full seria z takim samym silnikiem co Ty i narazie jezdzi :lokej:

gdzie robiles czipa ?
ile niuta masz ?


Znajomy robił :)
Nie mam pojęcia ile, trzeba było by się przejechać na hamownie.
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 maja 2017, 10:00

MiR pisze:Kratka halogenu wyjdzie bez ściągania zderzaka ; )
a co do halogenu nie pamiętam ale chyba po odkręceniu powinien wyjść... chyba


Sprawdzę przy okazji :pub:.

ToJaKijanka pisze:
by kamil pisze:
ToJaKijanka pisze:Mowa o chipie... :-k
Do mnie w sobotę wpadł chip i jest "niby" jakieś 180-190km plus EGR off :D
Full seria z takim samym silnikiem co Ty i narazie jezdzi :lokej:

gdzie robiles czipa ?
ile niuta masz ?


Znajomy robił :)
Nie mam pojęcia ile, trzeba było by się przejechać na hamownie.


Ehh... z tym "czipem" to sam nie wiem na ile zrobić #-o. Wujek który prowadzi elektrykę samochodową proponuje 150kM (więcej na własną odpowiedzialność) za 500zł (nie posiada hamowni). Później mój znajomy mechanik który pracuje w aso vw też proponuje 150kM, ewentualnie troszkę więcej i też za te same pieniądze (nie posiada hamowni). Jakoś nie widzi mi się chipowania samochodu bez hamowni... =;. Mój wybór padnie raczej na Electric-service w pobliżu Torunia. Normalna hamownia, oferują 145kM/305Nm lub 180kM/360Nm. Cena 800zł. Chciałbym 180 ale czy nie za dużo Nm dla tego sprzęgła :-k ???

Fotki z wczorajszej wymiany rozrządu na częściach z aso :P.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

MiR

Aktywny

  • Posty: 187
  • Rejestracja: 03 gru 2015, 19:04
  • Online: 11d 7h 55m 45s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: WLKP

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 maja 2017, 14:26

Byłem moim na programie u gościa, który w VW ma naprawdę ogromną wiedzę i odnośnie naszego silnika

"ten silnik to zdławiona 140tka, tyle że w Golfie i Passacie na skrzyni 5 biegów i mniejszej tarczy sprzęgłowej. Po tuningu nie wolno przekraczać 350Nm. Moc uzyskać przy tej skrzyni bezpiecznie można ok.170-175KM"
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 maja 2017, 14:36

MiR pisze:Byłem moim na programie u gościa, który w VW ma naprawdę ogromną wiedzę i odnośnie naszego silnika

"ten silnik to zdławiona 140tka, tyle że w Golfie i Passacie na skrzyni 5 biegów i mniejszej tarczy sprzęgłowej. Po tuningu nie wolno przekraczać 350Nm. Moc uzyskać przy tej skrzyni bezpiecznie można ok.170-175KM"


Kumpel robil w tym Electric-service i ma te 180kM/360Nm. Zrobil na nim 30tys bez problemow. Raz byla wymieniana dwumasa przy 120tys a na chipie zrobil wtedy 10tys. Nie wiadomo czy padla przez chipa. Zagadam z ta firma bo podobno robia na "zyczenie klienta".
Offline
Awatar użytkownika

MiR

Aktywny

  • Posty: 187
  • Rejestracja: 03 gru 2015, 19:04
  • Online: 11d 7h 55m 45s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: WLKP

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 maja 2017, 14:39

Napisz z ciekawości na fejsie do "Vagtune.pl chiptuning" zobaczysz co Tobie powie ; )
Z tym, że koszt takiej zabawy u niego to 1200 zł
Offline
Awatar użytkownika

martiso

VIP

  • Posty: 646
  • Rejestracja: 27 wrz 2014, 19:19
  • Online: 72d 10h 22m 44s
  • Pochwały: 7
  • Auto: I30N FastBack PERF.
  • Silnik: 2.0T-GDI 280KM
  • Lokalizacja: Wlkp.

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 maja 2017, 17:24

... lepiej dołożyć trochę kasy i zrobić modyfikację oprogramowania zgodnie ze sztuką, a wszystko potwierdzić na sprawdzonej hamowni. Jeśli cenisz sobie swoje auto, a przede wszystkim czas, zaangażowanie i serce które włożyłeś w to by sprawiał Ci przyjemność to nie rób nic na oko i u kogoś kto stroi coś w oryginalnym sofcie, bo mu się wydaje że powinno dać więcej "kunia" i "niuta". Masz fajne auto i szkoda by zaczęło się technicznie/mechaniczne sypać po kilkuset kilometrach, bo wcisnąłeś kilka razy gaz w podłogę ;) Mody fajne i robione by przynosiły frajdę, zewnętrznie widzę, że szedłeś w kierunku gti i tu duży plus odemnie zapewne wiesz za co... bo jak widać można:) najlepsza jest chyba kiera, świetnie leży w dłoniach.. nie mogłem się przyzwyczaić do nowej po przejściu do 7mki...
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 maja 2017, 18:22

Ja u siebie zrobiłem 180 i prawie 400 Nm ale będę wymieniał sprzęgło bo się kończy a wtedy dam z nabijane nakładki i będę dalej czytał z uśmiechem teksty ludzi którzy nawet jak robili soft to wiedza skończyła się na słowie soft. Każdy motor idzie rozwalić jak wsiada się i pałuje na zimnym oleju i może być 60km a się rozleci

Jedyne ci ci powiem to nie baw się w soft na oko. Po to jest hamownia aby sprawdzić czy tuner nie odwalił lipy. Wykres to tylko zobrazowanie umiejętności tunera.
Jak się mu chce to wygladzi i zrobi w miarę płaski wykres. Musi też na tym zależeć odbiorcy.

A już najbardziej bawią mnie teksty ze ktoś ma ogranicznik prędkości założony w CR TDI
:roll:
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post07 maja 2017, 17:58

martiso pisze:... lepiej dołożyć trochę kasy i zrobić modyfikację oprogramowania zgodnie ze sztuką, a wszystko potwierdzić na sprawdzonej hamowni. Jeśli cenisz sobie swoje auto, a przede wszystkim czas, zaangażowanie i serce które włożyłeś w to by sprawiał Ci przyjemność to nie rób nic na oko i u kogoś kto stroi coś w oryginalnym sofcie, bo mu się wydaje że powinno dać więcej "kunia" i "niuta". Masz fajne auto i szkoda by zaczęło się technicznie/mechaniczne sypać po kilkuset kilometrach, bo wcisnąłeś kilka razy gaz w podłogę ;) Mody fajne i robione by przynosiły frajdę, zewnętrznie widzę, że szedłeś w kierunku gti i tu duży plus odemnie zapewne wiesz za co... bo jak widać można:) najlepsza jest chyba kiera, świetnie leży w dłoniach.. nie mogłem się przyzwyczaić do nowej po przejściu do 7mki...


:pub:

tberent pisze:Ja u siebie zrobiłem 180 i prawie 400 Nm ale będę wymieniał sprzęgło bo się kończy a wtedy dam z nabijane nakładki i będę dalej czytał z uśmiechem teksty ludzi którzy nawet jak robili soft to wiedza skończyła się na słowie soft. Każdy motor idzie rozwalić jak wsiada się i pałuje na zimnym oleju i może być 60km a się rozleci

Jedyne ci ci powiem to nie baw się w soft na oko. Po to jest hamownia aby sprawdzić czy tuner nie odwalił lipy. Wykres to tylko zobrazowanie umiejętności tunera.
Jak się mu chce to wygladzi i zrobi w miarę płaski wykres. Musi też na tym zależeć odbiorcy.

A już najbardziej bawią mnie teksty ze ktoś ma ogranicznik prędkości założony w CR TDI
:roll:
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


Tak jak chłopaki piszecie, dam na normalna hamownie a nie jakies modzenie w samym kompie :pub:. Zdecyduje się na ten Electric-Service ale powiem ze chce mniej niż 180kM tak jak pisał MiR, do 350Nm. Dbam o autko i chce żeby długo jeździło 8-).
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2017, 11:52 przez Kubica, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post07 maja 2017, 20:02

Przy jakiej prędkości obrotowej chcesz to 180KM uzyskać ?
Zresztą po co ci moc. CR ma szeroki zakres obrotów .
Jezdzisz na momencie .

Moc to moment x obroty jakby co.


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post07 maja 2017, 20:08

tberent pisze:Przy jakiej prędkości obrotowej chcesz to 180KM uzyskać ?
Zresztą po co ci moc. CR ma szeroki zakres obrotów .
Jezdzisz na momencie .

Moc to moment x obroty jakby co.


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


Aż tak się nie zagłębiałem :?. Ma być po prostu fajnie i przyjemnie :D.
Offline
Awatar użytkownika

qbadm83

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 11 mar 2016, 12:54
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 19h 1m 57s
  • Auto: Golf Mk6
  • Silnik: CBAB
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post11 maja 2017, 11:11

Szczerze polecam to miejsce :) https://www.facebook.com/hpemotorsports/?fref=ts robiłem tam A3 8P BKC ze stock-a na 150KM i 340Nm (więcej nie chciałem, bo auto miało juz 220tyś.), oczywiście sprawdzone na hamowni na miejscu. Poprawiona została również mapa startu, auto zapalało bardziej miękko. Niestety nie mam przebiegu przed programem, bo mnie to mało w sumie interesowało, założyliśmy, że jest ile fabryka dała, czyli 105KM i 250Nm. polecam szczerze, to nie żadne boxy ale jak przystało - modyfikacja programu. Ja byłem mega zadowolony, każda uwaga była od razu brana "na stół", czuć, że płacisz i masz zrobione na wysokim poziomie :) Po modyfikacji charakterystyka auta zupełnie inna, lepiej ciągnęło z dołu (zdecydowanie lepiej niż mój aktualny 2.0TDI 140KM w G MK6), redukowanie z 5ki na 4rkę zdecydowanie rzadziej, Vmax 220km/h (niestety ale kończyła się skrzynia, wskazówka obr. na czerwonym :D)

Obrazek

##Pozdrawiam

##qbadm83
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post21 maja 2017, 11:44

No i nareszcie wpadł chip :mrgreen:. 163kM i 350Nm. Może później wrzucę wykresik ;). Hamowany na seryjnym filtrze, seria wyszła dość dobrze 121kM i 265Nm. To z filterkiem k&n bedzie 165kM :lol:.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, 09:43 przez Kubica, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post21 maja 2017, 22:10

Ładnie! Ja muszę się W końcu swoim na hamownie przejechać :D
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post22 maja 2017, 09:41

Wykresik ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post22 maja 2017, 10:58

To o czym mówiłem. 350Nm przy ok 2.6 kkm trochę wysoko ale ładnie wyszedł. Do tych 4 bedxie jechało ładnie

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post06 lip 2017, 18:42

Efekt nudy - pomalowane felgi plasti dipem. Biały + połysk + czerwone nakładki na śruby. Myślę, że nawet spoko, moje felgi nadawały się już do polerki bo zrobiły się "mleczne". Szybki sposób na małą zmianę :P.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post07 lip 2017, 06:12

No nie głupio to wygląda :D

Po własnych doświadczeniach nie maluje już plastidipem :p
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post07 lip 2017, 07:24

Czemu ?
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post07 lip 2017, 16:45

Raz malowalem plastidipem to lepiej się trzymał niż zwykły kolor :rotfl:

Zerwać się nie dało i felgi do piaskowania :p
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post08 lip 2017, 09:57

Pewnie miałeś za mało warstw. Ja już nie raz malowałem dipem i nie miałem problemu ze zrywaniem ;).
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post10 lip 2017, 16:09

Może i tak :p
Offline
Awatar użytkownika

MiR

Aktywny

  • Posty: 187
  • Rejestracja: 03 gru 2015, 19:04
  • Online: 11d 7h 55m 45s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: WLKP

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post14 sie 2017, 10:12

Hao halo, gdzie są nowe fotki no ja Cię proszę... a kilka by się znalazło! :D
Offline
Awatar użytkownika

Kubica

Gadatliwy

  • Posty: 241
  • Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
  • Online: 16d 11h 40m 17s
  • Auto: VW Golf 7 GTD
  • Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: VW Golf 6 - 2.0 TDI - 2008 by Kubica

Post15 sie 2017, 16:29

MiR pisze:Hao halo, gdzie są nowe fotki no ja Cię proszę... a kilka by się znalazło! :D


Już lecą ! :pub:. Fotka z tegorocznej VW MANII i oklejanie dachu, lusterek i przedniej lotki zderzaka :food:. Kolejne plany ? Nie mam pojęcia, pomysłów jest wiele :lol:.

P.S. Fajnie było Cię znów spotkać MiR :party:.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości