BRUNO55 pisze:Robota z założeniem tej kratki może i prosta i szybka ale zastanawia mnie to że skoro tą kratkę można dokupić ASO za grosze i założyć sobie to czemu fabrycznie tego nie montują. Czyżby liczyli że lepiej sprzedać nowy skraplacz niż zakładać kratkę. Jeżeli tak to dziwna jest polityka VW i nic mnie już nie zaskoczy. Myślę podobnie jak napisał shark__ że prawdopodobieństwo uszkodzenia skraplacza przez kamienie jest minimalne choć nie wykluczone i można tą kratkę założyć ale przy okazji zdejmowania zderzaka a nie specjalnie. Każde zdjęcie zderzaka osłabia jego mocowanie na ślizgach i w końcu dojdzie do złego spasowania połączeń.
A może z tego samego sposobu dlaczego nie dają od nowości auta z osłonami przeciw gryzoniom.?
VW nie wie jak i gdzie będzie użytkowane auto. Z założenia po mieście . Z założenia nie często po mieście jeździ ciężarówka z tluczniem który musi spaść i spod kół innego auta może wystrzelić w nasz skraplacz.
To takie założenie. Może dlatego jest to tanie jako akcesorium.
Realia ? Jak wygląda maska po jeździe po drogach ?
Odpryski i to nie od much.
Fakt jest taki ze kratki pod zderzaki em mają duże prześwity.
Ja osobiście uważam ze powinno się założyć z cieńszej siatki zaraz za kratkami aby nie blokowało powietrza a już jak będzie miało to spowolni kamień i skraplacz nie ucierpi.
A nie będzie barierą dla powietrza.
Każdy kto lata prędkościami autostrad owymi i trochę ponad wie ze lepiej jak tam jest szybkie chłodzeniem.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka