Dzisiaj jest 29 mar 2024, 16:52


[2.0 TDI 140KM] Regeneracja pompy olejowej

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcintetra

Sympatyk

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 30 paź 2013, 08:37
  • Online: 2d 19h 23m 25s
  • Auto: vw 6
  • Silnik: 2.0 tdi
  • Lokalizacja: kielce

Regeneracja pompy olejowej

Post18 sty 2018, 12:43

Witam Was serdecznie. Pytanie dla Forumowiczów którzy regenerowali pompy olejowe w silnikach 2.0 TDI. Parę miesięcy temu,podczas wymiany oleju, kazałem mechanikowi wyjąć pompę olejową i sprawdzić stan zabieraka i tego ołówka. Faktycznie był już lekko obrobiony,wymiana na nowy i montaż ponowny. Te wałki które są w pompie ułożone tak jak były(wydaje się że można je ustawić tylko w jednym położeniu). Miska dokręcona,nowy olej z filtrem i tyle...ale pojawiły się wibracje,buczenie podczas jazdy. No ale tak śmigałem..wymyślili że to poduszki silnika itd...wymieniłem i jest lepiej ale buczenie pozostało.
Czy tak to powinno wyglądać? Czy nie trzeba było ustawić silnik w GMP? Golfik był cichszy,delikatniejszy w prowadzeniu a teraz to taki mruczek prawie jak GTI.
Moje auto to Golf VI 2.0 tdi 140 kM cbab DSG 2009 rok.

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości