Regulamin forumProblemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.
Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!
Pamiętaj:
Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
Wtryskiwacze wpisane poprawnie, sprawdziłem dziś, VCDS nie sypie błędami żadnymi, jedyne co znalazłem (ale nie w autoscanie) to "Ogrzewanie sond lambda niesprawne", ale to chyba nie będzie miało związku.
NIe koniecznie to zaworek może być ale mi pomógł i innym też Jeżeli chodzi o ten zaworek to straszne ceny za to wołają i jego demontaż jest okropny lepiej wymienić cały komplet tych przelewowych węzyków, cena za komplet mniejsza niż za sam zaworek co jest idiotyczne. Dzwoniłem do ASO VW w olsztynie to właśnie taką odpowiedz dostałem
przembarca pisze:Witam U mnie natomiast występują szarpnięcia samochodu kiedy jadę na biegu i gwałtownie odpuszczę gaz jest takie lekkie szarpnięcie a po chwili jak jedzie swobodnie bez gazu dodam gazu gwałtowniej i znowu czuję szarpnięcie. Ktoś miał podobny problem?? Lub o czym to może świadczyć? Dzięki
Witam Czy rozwiązałeś problem z szarpnięciami ? Mam identyczny problem tylko ze w Leonie ale ten sam silnik ,ja do tej pory podmieniałem czujniki na listwie wtryskowej i pompie paliwowej oraz przepływomierz powietrza, i dalej to samo
Też mam taki problem. Założyłem że ten typ tak ma...w 1.9 mk4 było podobnie ale dużo słabiej odczuwalne. Czy znalazł ktoś rozwiązanie? Pozdrawiam
jestem posiadaczem VW Golfa VI z silnikiem 1.6 TDI 105, skrzynia automatyczna DSG 7-mio biegowa, rok produkcji 2010. Ze swoim problemem borykam się praktycznie od samego zakupu samochodu. Na początku problem nie był aż tak bardzo "denerwujący", w tej chwili momentami wpadam wręcz w furię. Pewnego dnia, pół roku po zakupie skrzynia padła, nie dało się zapiąć żadnego biegu. Holowanie do warsztatu, diagnoza: padła mechatronika. Po wymianie objawy nie usątpiły. Samochód gdy jest zimny to robi straszne kangury, bez względu na to czy to "D" , "R", czy "S". Najgorzej jest na lekkich/większych wzniesieniach. Ciągnie do przodu, po czym coś puszcza i samochód toczy się do tyłu. Za chwilę znowu łapie i jedzie. Wygląda to jak ślizgające się sprzęgło. No ale to też wymienione zostało. Dodatkowo podczas jazdy stałą prędkością falują obroty. Szarpanie czuć również podczas jazdy przy zmianie biegów zarówno w górę/dół. Dodatkowo na zimnym silniku podczas jazdy, przy zmianie biegów słychać stuknięcie. Gdy zmieniam biegi łopatkami jest zdecydowanie lepiej. Lepiej jest także, gdy silnik się nagrzeje. Gdzie szukać przyczyny, skoro wymienione już sprzęgło, mechatronika, wtryski sprawdzane? Wpakowałem w ten samochód już masę pieniędzy i końca nie widać. W porównaniu do mojego poprzedniego Golfa V 2.0 140KM, DSG 6-cio biegowa (totalnie bezawaryjny) ten aktualny wypada bardzo słabo.
Czy ktoś z Was ma pomysł, co jeszcze sprawdzić? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Wiesz co z tego co czytam miałem ten sam problem tylko, ze w fiescie st mk7 ze skrzynia manualna, na zimnym byla tragedia tak jak u Ciebie, ale jak juz sie rozgrzal to nie bylo najgorzej, z tego co pamietam bo to ogolnie fiesta brata byla i mechanik wymienił swiece zarowe, cos tam to pomoglo bylo troche lepiej, ale tez mowil ze jeden cylinder jest na wycieńczeniu i to chyba bylo glownym powodem, nie jestem pewien ale tak mi sie wydaje.
Cześć proszę o pomoc co może być przyczyną ze jak stoję silnik rozgrzany zaczyna nie równo pracować jak mam wszystkie odbiorniki prądu wyłączone gdy włączę np podgrzewanie tylnej szyby silnik zaczyna pracować normalnie równo dodam że mój akumulator powoli nadaje się do wymiany z góry dzięki za odpowiedz
to mój pierwszy post na forum, z tego miejsca proszę o wyrozumiałość. Mam problem z falowaniem obrótów w swoim VW Golf 6. Auto posiadam od jakiegoś miesiąca. Przez pierwszy tydzień było wszystko ok, później zaczeły się problemy z falowaniem obrotów na zimnym silniku a nawet czasem gaśnięcie auta. Na początku myślałem, że to kewstia filtrów, przepustnicy. Auto przeszło pełen serwis: wymiana rorządu z pompą wody, wymiana wszystkich płynów, wymiana wszystkich filtrów, czyszczenie przepustnicy. Niestety falowanie wróciło dzisiaj, dodam że nie dzieje się to codziennie - potrafi być tydzień przerwy. Podczas falowania obrotów auto spala bardzo dużo paliwa, ekonomizer szaleje. Dziwne jest też to, że trzyma wtedy obroty w wysokości 1000obr. nawet przy 90° na silniku, dodam że nie jest wtedy uruchominona sprężarka na klimatyzacji itp.
Dla większego zobrazowania tematu załączam nagrany przeze mnie film wideo. Całą akcja dzieje się mniej więcej od 1:10.
P.S - Na komputerze zero jakichkolwiek błędów - parametry w normie P.S 2 - Akumulator po tescie wszystko sprawne na 100% P.S 3 - samochód nie przechodził aktualizacji po aferze dieselGate P.S 4 - auto nie jest w jakikolwiek sposób modyfikowane P.S 5 - czy jest sens jechac na diagntostykę do ASO jeśli na komputerze nic się nie dzieję? Czy diagnostyka obejmuje coś więcej poza podłączeniem komputera?
Dziękuję wszystkim za poświecony czas na przeczytanie posta i wsparcie radą. Jeśli jakkolwiek rozpisałem coś źle proszę o poprawę. Aktualizację będę robić na bieżąco.
Ok rozumiem, ale żeby aż tak że potrafi szarpać podnośić znacznie spalanie? i tak skaczą obroty, że aż gaśnie? Są dni kiedy działa wszystko tak samo ogrzewanie itp i nic sie nie dzieje. Czy to może mieć również wpłyt od dwumasy?
Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten zaworek stabilizujący ciśnienie? Ponieważ mam problem ze swoim nowym nabytkiem a mianowicie jak wyłączę ogrzewanie to na zimnym silniku skaczą obroty i szarpie jak by silnikiem, tak co chwilę mu skacze ale różnica to jest ze 100 obr/min jak nie więcej, Dodam że odkryłem ze były zamienione przewody paliwowe dochodzące do filtra paliwa zasilanie z powrotem do zbiornika i może uszkodził się ten zaworek i dlatego samochód głupieje pacjent to 1.6 tdi CAYC!
kaju991 pisze:Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten zaworek stabilizujący ciśnienie? Ponieważ mam problem ze swoim nowym nabytkiem a mianowicie jak wyłączę ogrzewanie to na zimnym silniku skaczą obroty i szarpie jak by silnikiem, tak co chwilę mu skacze ale różnica to jest ze 100 obr/min jak nie więcej, Dodam że odkryłem ze były zamienione przewody paliwowe dochodzące do filtra paliwa zasilanie z powrotem do zbiornika i może uszkodził się ten zaworek i dlatego samochód głupieje pacjent to 1.6 tdi CAYC!
Jak miales zamienione przewody paliwowe to mogl pasc zawor na listwie CR, ale od tego raczej by obroty nie falowaly
koksik pisze:Cześć proszę o pomoc co może być przyczyną ze jak stoję silnik rozgrzany zaczyna nie równo pracować jak mam wszystkie odbiorniki prądu wyłączone gdy włączę np podgrzewanie tylnej szyby silnik zaczyna pracować normalnie równo dodam że mój akumulator powoli nadaje się do wymiany z góry dzięki za odpowiedz
u mnie dokładnie to samo jak u ciebie i problem lezy po stronie wtrysków tak mi powiedział mechanik
Cześć, Odgrzewam starego kotleta gdyż golfa zaczyna coś brać. Zaczynając od początku, jadąc rano do pracy nic nie szarpie, 0 problemów. Po wyjściu z pracy (głównie zauważyłem to w cieplejszych dniach >25 na zewnątrz) podczas powrotu powiązanego z korkami auto zaczyna szarpać podczas opadania obrotów - normalnie podczas toczenia się na jałowym trzyma ok 900 obr, po zatrzymaniu się spadają do ok. 780 i wtedy jest to wyczuwalne. Problem występuje do momentu pełnego nagrzania się auta, potem zanika lub jest o wiele, wiele słabszy, prawie niewyczuwalny. Czuć też, że na 4 biegu przy np. 60km/h są lekkie drgania, które rano nie występują. Sprawdzałem VCDS i 0 błędów, korekty sprawdzę przy najbliższej okazji, ale piezo i tek weryfikuje stół. Miał ktoś podobny przypadek? Dodam, że auto bez softa dieselgate i po programie na 140 kuca, dpf egr na miejscu.
Witam Ja mam problem, przy stałych i niskich prędkościach około 80km lekkie poszarpywanie silnikiem. Wymieniłem 3 wtryski na nowe miałem okazję kupić , i dziś wtrysk 4 na używany po małym przebiegu. Zastanawiam się nad czujnikiem ciśnienia paliwa na listwie cr. Powiedzcie czy to poprawna praca czy jest już wadliwy. Poniżej film z mojego golfa 2.0 tdi 140 https://www.youtube.com/watch?v=ytMalmhAYjI