Dzisiaj jest 16 lip 2018, 07:03


Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Skrzynie biegów (manualne i automatyczne), koło dwumasowe, łożyska oporowe, docisk sprzęgła, przeguby, mosty, półosie, dyferencjały, wał napędowy.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

hoses

Aktywny

  • Posty: 149
  • Rejestracja: 29 sie 2017, 19:56
  • Online: 2d 21h 58m 53s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM CAYC
  • Lokalizacja: mazowieckie

Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post09 paź 2017, 17:03

Osobiście jestem na etapie planowania wymiany wtryskiwacza, ale decyzja czy będzie to regeneracja czy używka jeszcze nie zapadła. Wiadomo nowy to nowy i nie ma co tu szarpać klawiatury. Na temat regeneracji dużo ludzi ma jakąś opinię ale nie z własnego doświadczenia. Mi nie chodzi o mity, a o konkrety. Kto już osobiście z Was wymieniał wtryskiwacze i jakie zamontował po regeneracji czy kupił używkę i ile już na tym jeździ?
Offline
Awatar użytkownika

dezmond

Sympatyk

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 06 maja 2015, 01:46
  • Online: 9d 20h 16m 54s
  • Auto: VW Golf 6 GTD
  • Silnik: CBBB 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Bielsko

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post09 paź 2017, 21:35

Jeśli używane lub nowe to tylko z końcówką S zamiast B (podobno poprawione). Ogólnie przerabiałem temat używanych potem regenerowanych i skończyło się to lawetą i montażem 4 wtrysków nowych.
Offline

Maciek

Stały Bywalec

  • Posty: 400
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 10:35
  • Online: 11d 23h 47m 2s
  • Pochwały: 5
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post09 paź 2017, 23:19

Kupiłem regenerowany wtrysk 15tys km temu i tonik czasu jak narazie odpukać pracuje prawidłowo, dobra wymiana, razem s uszczelniaczami kodowanie i powinno jeździć
Offline
Awatar użytkownika

Schvenck

Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 11 gru 2015, 10:14
  • Online: 22h 13m 48s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.6 TDI CAYC
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post18 sty 2018, 09:52

Hej
Temat o wtryskiwaczu to sie podepnę...
Co sądzicie o odczytasz? Czy 4 do wymiany?

Address 01: Engine (03L 906 023 DQ)

08:26:23
172 Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 -0.4151 mg/stroke
173 Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.1873 mg/stroke
174 Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.5623 mg/stroke
175 Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 1.0314 mg/stroke
Offline
Awatar użytkownika

hoses

Aktywny

  • Posty: 149
  • Rejestracja: 29 sie 2017, 19:56
  • Online: 2d 21h 58m 53s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM CAYC
  • Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post18 sty 2018, 10:40

Jak dla mnie to żaden.
Offline
Awatar użytkownika

Schvenck

Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 11 gru 2015, 10:14
  • Online: 22h 13m 48s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.6 TDI CAYC
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post18 sty 2018, 10:52

Dzięki
A jeszcze takie techniczne pytanie. Polecacie zakupienie wtrysku zamiast 03L130277B ten 03L130277S? Czym sie różnią? Będą ze sobą wspólpracowały bez problemów jak np część bedzie B i inne S?
Offline
Awatar użytkownika

hoses

Aktywny

  • Posty: 149
  • Rejestracja: 29 sie 2017, 19:56
  • Online: 2d 21h 58m 53s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM CAYC
  • Lokalizacja: mazowieckie

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post18 sty 2018, 10:58

Spokojnie będą współpracować. W zasadzie tych z końcówką B już nie produkują, no chyba, że jakieś leżaki magazynowe. Ten z końcówką S podobno poprawiony, ale nie wiem w jaki sensie.
PS
A co Ci się dzieje z wtryskami, że chcesz wymienić?
Offline
Awatar użytkownika

Schvenck

Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 11 gru 2015, 10:14
  • Online: 22h 13m 48s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.6 TDI CAYC
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post18 sty 2018, 11:15

Robię analizę bo ostatnio miałem objaw następujący: po włączeniu silnika (zimnego) falowały mi obroty przez chwilke - najczęściej było tak że jak dodałem gazu to wskoczył potem spadł np na 500 i tak pare razy do góry i na dół, a druga rzecz to w trakcie przyspieszania czułem takie jakby szarpnięcia, jakbym dostał solidny podmuch od przodu i mnie wyhamowało, więc zacząłem domową diagnostykę.
A co do samych wtryskiwaczy to z czystej ciekawości sie pytam:)
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2234
  • Rejestracja: 06 lis 2012, 00:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 189d 9h 55m 48s
  • Pochwały: 63
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Wtryskiwacze 03L130277B– Regenerowane vs używki

Post18 sty 2018, 12:58

Schvenck pisze:Hej
Temat o wtryskiwaczu to sie podepnę...
Co sądzicie o odczytasz? Czy 4 do wymiany?

Address 01: Engine (03L 906 023 DQ)

08:26:23
172 Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 -0.4151 mg/stroke
173 Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.1873 mg/stroke
174 Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 -0.5623 mg/stroke
175 Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 1.0314 mg/stroke


Wszystkie 4 dobre i nic im nie dolega, podepnij vcds zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo czemu szarpie...

Wróć do Układ napędowy i skrzynia biegów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości