Okej udało mi się dorwać kabelek. I sytuacja wygląda następująco. Samochód jeździ sprzęgło się kończy to wiem. Nie jest to dwumasa a zwykłe łożysko. Telepanie na zimnym umilkło do stanu normalnego, ale zrobiłem sobie logi statyczne i nie podoba mi się ten minus na drugim cylindrze
Address 01: Engine (03L 906 023 A)
19:37:10
IDE00021 Engine speed 781 /min
IDE00076 Status of initial fuel filling Default
IDE00090-ENG100708 selected gear-DRI 0
IDE00167 Exhaust temperature 1 bank 1 83.4 °C
IDE00188-ENG102817 Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL 25.122 MPa
IDE00196-ENG100000 Engine oil temperature-TOIL 78 °C
IDE00201-ENG102664 High fuel pressure: specified value-FUP_SP_KPA 24993.896 kPa
IDE00365-ENG99400 Injection amount deviation cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.4858 mg/stroke
IDE00366-ENG101187 Injection amount deviation cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -1.1263 mg/stroke
IDE00367-ENG101684 Injection amount deviation cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 0.2133 mg/stroke
IDE00368-ENG103465 Injection amount deviation cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 0.4162 mg/stroke
Czyżby moje przypuszczenia oznaczały tylko i wyłącznie wymiane w najbliższej przyszłości wtrysku?