Dzisiaj jest 28 mar 2024, 10:57


wycięcie dpf, zaślepienie egr

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Kolektor wydechowy, katalizator, DPF – filter cząsteczek stałych, tłumik, rury wylotowe.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

soil

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 12 mar 2014, 22:04
  • Online: 29d 4h 36m 22s
  • Auto: VW GOLF V GT DSG
  • Silnik: 2.0 TDI 125kW BMN
  • Lokalizacja: B-B

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post29 cze 2017, 15:58

Ale dlaczego zakładasz ze mam niesprawny dpf? Jeżdżę tylko po mieście, na baku robię 500-550km (czyli wypala się raz na bak) i z dpfem nie mam żadnych problemów. Przebieg pokrywa się z zapełnieniem dpfa.

Co najwyżej mocniejsze okopcenie środka wydechu może mieć związek z przekroczonym (vw zakłada zapełnienie do 60g?) zapełnieniem dpfa..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post03 lip 2017, 10:12

Nie zakladam, tylko komentuje to co mowisz, bo to troche czeste masz to wypalanie. Generalnie nie powinien miec prawie nic sadzy na rurze wydechowej. Ale jak Ci wszystko dziala I nie wyskakuja bledy to git :)
Offline

adrian_vw

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 25 lut 2018, 06:58
  • Online: 2h 21m 30s
  • Auto: Caddy
  • Silnik: 1.6 tdi
  • Lokalizacja: brak

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post25 lut 2018, 07:24

Cześć, odgrzeje troche, bo umówiłem się na wirusa :lokej: , za nim pojadę na wgranie nowego programu postanowiłem usunąć egr i dpf. Jak z dpf nie mam pytan, bo tam trzeba rozciąć puchę wygrzebać i zaspawać, gdzie przy egr mam, na rynku Polskim są dostępne zaślepki, ale nigdzie nie mogę znaleźć 'rurki' która ominie chłodniczke (?), bo rozumiem, że ona też musi wylecieć?.
Na Angielskiej stronie znalazłem coś takiego:

Obrazek Obrazek

:pub:
Offline

ktry

Aktywny

  • Posty: 123
  • Rejestracja: 26 sie 2013, 21:33
  • Online: 1d 2h 34m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Passat B7 1 6 tdi
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: ZACH-POM

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post25 lut 2018, 22:12

O ile nie jestem za wyrzucaniem elementów auta ,które nie stwarzają problemów ,a akurat dpfy w tych modelach nie stwarzają problemów ,o le jest sprawny silnik i osprzęt silnika. Przebiegi 300-400 tys. km to nie problem dla nich wytrzymać. A nawet jak raz na 300-400 tys.km się go wyczyści w konkretnej firmie to nie są jakieś wielkie koszty na taki przebieg. To już EGR nie jest tak bez awaryjny i bez problemowy.

Jak wyłączy ci programowo to z egerem nic nie musisz robić . Po prostu będzie cały czas zamknięty. Komputer nie będzie go otwierał i po sprawie. Żadnych zaślepek nie trzeba dawać .
Offline

adrian_vw

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 25 lut 2018, 06:58
  • Online: 2h 21m 30s
  • Auto: Caddy
  • Silnik: 1.6 tdi
  • Lokalizacja: brak

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post26 lut 2018, 09:36

Dzięki za odp.
Ogólnie nie mam problemu z dpf i egr (odpukać) ale że jadę podnieść moc i cena jest taka sama to wolę od razu to wywalić bo po ci robić puzniej program 2 raz?
Czyli egr może zostać tam gdzie jest i zostanie wyłączony? Nie będzie to miało wpływu na zmniejszoną planowaną moc po programie?
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post27 lut 2018, 07:11

Jak masz sprawny silnik (jesli nie masz to od razu daj sobie spokoj z programem) to bez problemu mozesz podniesc moc bez obawy o EGR I DPF. Wycinanie DPF jest karane, a sprawdzenie czy auto ma sprawny DPF trwa 3 sekundy I nie trzeba do tego zadnej aparatury. Zastanow sie 2 razy zanim to wytniesz!

Moje zdanie na ten temat: Powinno sie zabrac dokumenty WSZYSTKIM ktorzy wycieli filtr. Dla przykladu w niemczech, cofa sie pozwolenie dla aut z felernym oprogramowaniem (chyba ze zostalo wgrane nowe), a w polsce jak zawsze dziki zachod I totalna samowola. Auto ma homologacje z DPF to MUSI je miec, inaczej traci homologacje.
Offline
Awatar użytkownika

hoses

Gadatliwy

  • Posty: 226
  • Rejestracja: 29 sie 2017, 18:56
  • Online: 5d 1h 33m 27s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 110KM CXXB
  • Lokalizacja: mazowieckie

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post27 lut 2018, 17:50

A moje zdanie jest takie, że najgorsze w tym całym ekologicznym wynalazku jest to, że ktoś wymyślił eko wynalazek, a użytkownik musi ponosić koszty jego eksploatacji i to wcale nie małe w perspektywie wartości auta. Dlaczego stare diesle mogą zatruwać środowisko a nowe nie, mimo iż mają mniejszą emisję spalin? Prawo powinno być chyba jednakowe dla wszystkich. Niemcy to nie jest najlepszy przykład, mając na uwadze aferę spalinową, a wycinka DPF-u to nie tylko Made In Polish. Gdyby wymiana filtra DPF była na tyle kosztowna jak wymiana nawet wszystkich innych pozostałych filtrów w moim aucie to sam bym profilaktycznie wymieniał go co 2,3 lata:). To jakaś paranoja żebym jeździł i się martwił czy jakiś pi....ny DPF mi się wypala czy nie.
Offline
Awatar użytkownika

shark__

Stały Bywalec

  • Posty: 393
  • Rejestracja: 22 paź 2012, 09:54
  • Online: 7d 5h 57m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Piekary Slaskie

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post27 lut 2018, 18:18

hoses pisze:To jakaś paranoja żebym jeździł i się martwił czy jakiś pi....ny DPF mi się wypala czy nie.


Kupiłeś sprawne technicznie auto to dbaj o to by było takie nadal.
Dla mnie paranoją jest przyzwolenie na tego typu praktyki. Nie mam ochoty być truty tylko dlatego, że ktoś sobie chce przyoszczędzić kosztem mojego zdrowia.
U mnie pod blokiem stoi paręnaście diesli jeśli każdy sobie przyoszczędza na eksploatacji to taki egzemplarz jest liczony x12 względem emisii. czyli średnio w godzinnach rannych odpalane mam pod oknem 150 kopciuchów bo ktoś sobie założył że "jakiś pi...ny DPF" to zbędny dodatek do jego TDI spalającego 3,5 ropy na stówkę.
Offline

ktry

Aktywny

  • Posty: 123
  • Rejestracja: 26 sie 2013, 21:33
  • Online: 1d 2h 34m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Passat B7 1 6 tdi
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: ZACH-POM

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post27 lut 2018, 22:08

Palec w końcówkę rury wydechowej i już widać ,czy dpf wycięty ,czy nie. Kontrola bez aparatury pomiarowej. Proste i tanie badanie do wykonania przez każdego nadgorliwego milicjanta i diagnostę ,lub krokodyla. Nawet sąsiad może nam sprawdzić bez naszej wiedzy i napisać donos.

Jak pisałem wcześniej ,jak nie trzeba to nie usuwć ,aby po jakimś czasie nie trzeba było ponownie montować już za grube setki zł.

Ogólnie to jest trochę nagonka na spaliny samochodowe ,a one wbrew pozorom minimalnie zanieczyszczają powietrze w porównaniu do jednego tylko komina,lub kominka w domu . Trzeba setki Jelczy Starów Autosanów aby dorównać jednemu kominkowi spalającemu drzewo ,a dwa razy tyle spalającemu węgiel. Jak ktoś mieszka na takim osiedlu domków to wie że powietrze w centrum zakorkowanego miasta jest czystsze niż na osiedlu domków jednorodzinnych.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post27 lut 2018, 23:18

Ludzie co za teorie się tu snuje, przepisy są jasne ma spełniać normy dymienia i tyle, normy są takie że spełnia je nawet jelcz, nie ma przepisów które pozwalają sprawdzac na palec rurę...

Dodatkowo silnik ma limiter obrotów więc też niewiele sprawdzą...

Sory ale nowoczesne benzyny emitują tak samo dużo a nawet więcej tlenków azotów więc argument trucia dla mnie jest ściemą, owszem sadza ok, ale patrząc na wiek diesli i ilość ich to te kilka aut z dpf nie robi różnicy, nie wspomnę że podczas wypalania dpf auto emituje znacznie więcej zanieczyszczeń niż gdyby go nie było...

Natomiast jesli dpf w aucie jest i działa prawidłowo to też nie widzę sensu jego usuwania na zapas i na siłe bo po co, zaslepienie lub wyłączenie egr ok bo on nic praktycznie nie robi poza psuciem się...
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post28 lut 2018, 06:52

marmi pisze:Ludzie co za teorie się tu snuje, przepisy są jasne ma spełniać normy dymienia i tyle, normy są takie że spełnia je nawet jelcz, nie ma przepisów które pozwalają sprawdzac na palec rurę...

Dodatkowo silnik ma limiter obrotów więc też niewiele sprawdzą...

Sory ale nowoczesne benzyny emitują tak samo dużo a nawet więcej tlenków azotów więc argument trucia dla mnie jest ściemą, owszem sadza ok, ale patrząc na wiek diesli i ilość ich to te kilka aut z dpf nie robi różnicy, nie wspomnę że podczas wypalania dpf auto emituje znacznie więcej zanieczyszczeń niż gdyby go nie było...

Natomiast jesli dpf w aucie jest i działa prawidłowo to też nie widzę sensu jego usuwania na zapas i na siłe bo po co, zaslepienie lub wyłączenie egr ok bo on nic praktycznie nie robi poza psuciem się...


Dobrze ze wspomniales o tym. Przepisy mowia, ze jesli auto dostalo homologacje w danej konfiguracji, to nie mozesz sobie wymontowac co chcesz I myslec ze dalej spelniasz ta wspomniana homologacje. Takie auto NIE MA PRAWA poruszac sie po drodze. Koniec kropka

-- 28 lut 2018, 07:53 --

ktry pisze:Palec w końcówkę rury wydechowej i już widać ,czy dpf wycięty ,czy nie. Kontrola bez aparatury pomiarowej. Proste i tanie badanie do wykonania przez każdego nadgorliwego milicjanta i diagnostę ,lub krokodyla. Nawet sąsiad może nam sprawdzić bez naszej wiedzy i napisać donos.

Jak pisałem wcześniej ,jak nie trzeba to nie usuwć ,aby po jakimś czasie nie trzeba było ponownie montować już za grube setki zł.

Ogólnie to jest trochę nagonka na spaliny samochodowe ,a one wbrew pozorom minimalnie zanieczyszczają powietrze w porównaniu do jednego tylko komina,lub kominka w domu . Trzeba setki Jelczy Starów Autosanów aby dorównać jednemu kominkowi spalającemu drzewo ,a dwa razy tyle spalającemu węgiel. Jak ktoś mieszka na takim osiedlu domków to wie że powietrze w centrum zakorkowanego miasta jest czystsze niż na osiedlu domków jednorodzinnych.


Dookladnie. Zgadam sie z Toba w 100%
Offline
Awatar użytkownika

hoses

Gadatliwy

  • Posty: 226
  • Rejestracja: 29 sie 2017, 18:56
  • Online: 5d 1h 33m 27s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 110KM CXXB
  • Lokalizacja: mazowieckie

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post28 lut 2018, 07:11

VW zgodnie z przepisami wprowadził homologowane pojazdy do obrotu, które to nie spełniały jednak obowiązujących norm. Ale "Co wolno Wojewodzie ..."
Co do okopconej rury pojazdów z DPF, to w mojej byłej Astrze H 1.9 CDTI (fiatowski JTD) z działającym filtrem DPF wcale nie było ona czysta.
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post28 lut 2018, 08:46

hoses pisze:VW zgodnie z przepisami wprowadził homologowane pojazdy do obrotu, które to nie spełniały jednak obowiązujących norm. Ale "Co wolno Wojewodzie ..."
Co do okopconej rury pojazdów z DPF, to w mojej byłej Astrze H 1.9 CDTI (fiatowski JTD) z działającym filtrem DPF wcale nie było ona czysta.


No to miales nie sprawny filtr. Mialem kilka aut z DPF, w kazdym rura byla czysciutka
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post28 lut 2018, 08:57

Rura przy sprawnym dpf jest cała czyściutka ze widać tylko kolor stali
Offline

adrian_vw

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 25 lut 2018, 06:58
  • Online: 2h 21m 30s
  • Auto: Caddy
  • Silnik: 1.6 tdi
  • Lokalizacja: brak

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post28 lut 2018, 20:06

Pwnowie. Widzę że straszna burza. Decyzja o usunięciu podjęta. Pytanie moje jest inne, czy egr musi być wyciągnięty i dołączony komputerowo czy tylko komputerowo, cała ekologia została wymyślona tylko do zarabiania kasy, czemu nie mówi się o statkach które zatrowaja środowisko?

Ps. Samochód do użytków na torze, homologacja mi nie potrzebna, powód chęci usunięcia sprawnego dpf/egr to by uzyskać lepszy wynik na hamowni.

Pozdrawiam
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post01 mar 2018, 06:27

Ludzie to może trzeba było kupić golfa 2 lub 3 który nie posiada dpf ? Jak kogoś nie stac na utrzymanie takiego auta to go nie kupuje. Każdy kto kupował g6 w tdi wiedział ze jest dpf. Każdy tez wie gdzie i jakie trasy robi. Jak silnik jest dogrzany to dpf nie jest kłopotem wiec albo zły dobór auta do tras albo bieda w portfelu.
Pamiętajcie że grosz do grosza.

Tłumaczenie ze sąsiad kradnie to ja też mam kraść ? ..... jest conajmniej prymitywne.

Tak. Osiedla domków to jest masakra. Tylko można temu zaradzić. U mnie w Piotrkowie tryb straż miejska pracuje 24h . Ludzie się nauczyli donosi na trucicieli. Mam małego synka i przez debilizm innych ma on narażać się na raka bo ktoś PET-AMI pali ?
Każdy wie ile jeździ aut po drogach.
Katalizatory tez usunicie bo skupują za fajne pieniądze.

Każdy kto kupował auto wiedział ze jest to FILTR. Nazwa wskazuje że ma filtrować . A więc też się zapełnić wiec co mi tu ktoś będzie pisał że jest to zbędny element mechaniczny który można wywalić i mieć w dupie.
Przepraszam ale wkurza mnie to.
Potem ludzie się dziwią ze małe dzieci mają raka lub dorośli i ze jest ich więcej.

Wielkie zmiany zaczynają się od małych rzeczy i każdy ma wpływ na to. Ja nie truje a staram się uświadamiać ze w gruncie rzeczy wycinacz dpf kiedyś się zastanowi leżąc na onkologii ze myślał egoistycznie i Wielu tak myślało a może jakby inaczej by było to tych chorujących byłoby mniej o ileś tysięcy i może by nienpadlo na niego .....
To taki BTW odnośnie możliwości usunięcia.
Jak widzę to ludzie kupują lampy Xenon i bez poziomowania zakładają. Może niech każdy tak zrobiło będzie miał lepsze światła .......... tez fajnie .

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post01 mar 2018, 07:06

adrian_vw pisze:
Ps. Samochód do użytków na torze, homologacja mi nie potrzebna, powód chęci usunięcia sprawnego dpf/egr to by uzyskać lepszy wynik na hamowni.

Pozdrawiam


hahahahahhaha, bez komentarza :D
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post01 mar 2018, 08:53

Popieram zdanie za nie usuwaniem ekologi.
Offline

Jednorazka

Nieśmiały

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 26 lut 2015, 16:25
  • Online: 6d 6h 33m 28s
  • Auto: golf6 plus
  • Silnik: cbdb
  • Lokalizacja: malopolska

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post01 mar 2018, 19:58

Weż koleś wytnij sobie DPF i EGR to będziesz miał super brykę będzie taniej niż nowy DPF a w niedługim czasie sprzedasz ten wybebeszony wrak tylko na złom i będzie drog .Jak umiesz czytać ze zrozumieniem to poczytaj to:
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,2308.0709,koniec-z-wycinaniem-filtru-dpf-poslowie-chca-surowych-kar.html
Offline

ktry

Aktywny

  • Posty: 123
  • Rejestracja: 26 sie 2013, 21:33
  • Online: 1d 2h 34m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Passat B7 1 6 tdi
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: ZACH-POM

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post01 mar 2018, 21:31

Nie będę wracał już do tematu usuwać ,czy nie ,bo moje zdanie znacie. Nie usuwa się zdrowych zębów ,tak jak u kobiet zdrowych cycek ,bo może być w cyckach rak.

Mam natomiast przetestowane na swoim starym Golfie 6 ,którego już 3 lata nie posiadam pewien dylemat ,który może co niektórzy mogą mieć. Jak w golfie robiłem program na moc to tuner usunął mi dpfa programowo. Za jednym razem to było taniej. Auto jeżdziło fajnie prawie 140 km ,ale nie miał mi kto wyciąć tego dpfa ,więc jeżdziłem prawie 2 miesiące z dpfem i na programie ,który go wcale nie wypalał. Zrobiłem prawie 5 tys.km. Dopiero po takim czasie mi go wydłubał mechanik. Jakie było moje zdziwienie jak po wycięciu nie wyczułem praktycznie żadnej różnicy w mocy. Jedyne co to troszkę głośniej chodził przy pewnych obrotach.

Wniosek z tego taki że dpf wcale nie musi być tak często wypalany jak to jest ustawione w programie i przy normalnym tuningu niewiele zabiera tej mocy. Może jak by program był robiony na 160 km to by przy tej ilości sadzy coś zabierał mocy. Przy normalnym tuningu nie wiele on zmienia i ujmuje mocy. Golf był 1,6 tdi 105 km. teraz jest Passat ale nadal na tym topornym i najmniej awaryjnym silniku.
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post02 mar 2018, 07:08

A ja zawsze powtarzam. Program sie robi u DOBREGO specjalisty, ktory ma odpowiednia wiedze. Ja zrobilem na 175koni, auto bylo rakieta. Nie zauwazylem zeby DPF sie czesiej wypalal, nic nie kopcilo, srednie spalanie nieznacznie spadlo. Zrobilem tak 170k km. Obecnie auto ma przejechanych 385k km.
Offline

ktry

Aktywny

  • Posty: 123
  • Rejestracja: 26 sie 2013, 21:33
  • Online: 1d 2h 34m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Passat B7 1 6 tdi
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: ZACH-POM

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post02 mar 2018, 21:40

Mój ma przebieg podobny z tym że 1,6 i ok.150 km.
Offline

adrian_vw

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 25 lut 2018, 06:58
  • Online: 2h 21m 30s
  • Auto: Caddy
  • Silnik: 1.6 tdi
  • Lokalizacja: brak

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post18 mar 2018, 09:02

tberent pisze:Ludzie to może trzeba było kupić golfa 2 lub 3 który nie posiada dpf ? Jak kogoś nie stac na utrzymanie takiego auta to go nie kupuje. Każdy kto kupował g6 w tdi wiedział ze jest dpf. Każdy tez wie gdzie i jakie trasy robi. Jak silnik jest dogrzany to dpf nie jest kłopotem wiec albo zły dobór auta do tras albo bieda w portfelu.


ja ten silnik mam w caddy, z chęcią wolał bym benzyniaka ale nie występowały, ja jestem przeciwnikiem tdi
ale patrzac na dane i porównując 1.6 tdi z moim drugim autem, audi s6 to

1.6 tdi 152 g/km
v8 335 g/km

ps jakbyś miał golfa mk2 g60 to kupie - wole takiego golfa niz mk6 czy mk7 :D trójek nie lubie.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

Post18 mar 2018, 12:03

adrian_vw pisze:ja ten silnik mam w caddy, z chęcią wolał bym benzyniaka ale nie występowały, ja jestem przeciwnikiem tdi
ale patrzac na dane i porównując 1.6 tdi z moim drugim autem, audi s6 to

1.6 tdi 152 g/km
v8 335 g/km
Przy v8 to masz prawdziwe dane, przy 1.6 to dane pod ekoterrorystów, tak faktycznie będzie emitował spokojnie 50 % więcej...

Wiadomo że wszystkie systemy czyszczace działają na pół gwizdka inaczej wszystko by padało co chwilę...
Offline
Awatar użytkownika

shark__

Stały Bywalec

  • Posty: 393
  • Rejestracja: 22 paź 2012, 09:54
  • Online: 7d 5h 57m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Piekary Slaskie

Re: wycięcie dpf, zaślepienie egr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Układ wydechowy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości