Regulamin forumProblemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.
Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!
Pamiętaj:
Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
Witam! Przymierzam się do kupna golfa 6 gti. Jeden zwrócił moją uwagę. Optycznie bajka, jazda próbna także bez zarzutów. 2010 rocznik, 144000 km przebiegu i 20000 km temu wymieniany rozrząd. Jedynie niepokoi mnie dźwięk silnika, tzn. metaliczne tykanie. Liczę na Waszą poradę, czy warto inwestować w niego.
Moj poprzedni jak najbardziej tykal, obecny tez tyka (choc nieco inaczej, bo to inna budowa silnika) - moze nie az tak glosno jak na filmie, ale tak naprawde ciezko stwierdzic. Z reszta, bylo juz o tym: mk6-problemy-usterki/cykanie-silnika-t2887.html