Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:38


Gwint z regulacją twardości do MK6

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Amortyzatory, sprężyny zawieszenia, wahacze, drążki kierownicy, końcówki kierownicze, łączniki stabilizatorów, geometria, zbieżność.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

janczarro

Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 15 wrz 2015, 19:17
  • Online: 20h 54m 29s
  • Auto: MK6
  • Silnik: CBDC 190KM
  • Lokalizacja: Lubelskie

Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 16:06

Tak jak w temacie czy ktoś z forumowiczów jeździ może na gwincie z opcją regulacji twardości ? Przydatna rzecz czy raczej nie dający sie odrzuć gadżet za który trzeba zabulić spore pieniądze ?
Offline

koper92

Gadatliwy

  • Posty: 275
  • Rejestracja: 16 lut 2015, 22:05
  • Online: 10d 16h 6m 26s
  • Pochwały: 3
  • Auto: MK 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSi
  • Lokalizacja: Tomaszow Maz

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 17:51

Ja jeździłem na kw v2. Uważam,że opcja bardzo fajna,bo możesz sobie dostosować zawieszenie pod swoje preferencje. uwagi są dwie,przód regulujesz w 3 minuty, tył musisz wyciągnąć amortyzatory,czyli jakaś godzinka. Druga kwestia taka,że nie jest to jakoś szczególnie potrzebne,do latania na co dzień o ile wcześniej użytkowałeś jakiś gwint. Jak pierwszy raz masz doczynienia możesz się zdziwić jak twardo jest na gwincie kwestia co kto lubi :) Od razu odradzam jakieś tanie gwinty ;)
Offline

janczarro

Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 15 wrz 2015, 19:17
  • Online: 20h 54m 29s
  • Auto: MK6
  • Silnik: CBDC 190KM
  • Lokalizacja: Lubelskie

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 17:56

wlasnie czytalem o tym KW sporo opinii jak najbardziej na + a powiedz mi jaki koszt takiego zestawu ? no wlasnie tej twardości sie obawiam bo mam sporo dziurawych dróg dookoła
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 18:34

to kup AP bez regulacji, będziesz w szoku jak komfortowy może być gwint :P
Offline

janczarro

Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 15 wrz 2015, 19:17
  • Online: 20h 54m 29s
  • Auto: MK6
  • Silnik: CBDC 190KM
  • Lokalizacja: Lubelskie

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 19:09

Kamil mówisz poważnie ? szukam jakiegoś zestawu do 2500 powiedzmy warto dodać że wcześniej nie jeździłem na gwincie a w planie jest też większa felga 19' i opony z mniejszym profilem .. nie chce sie zabić Panowie :lol:
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 19:26

mówię w pełni serio, jeździłem na AP z 3-4 lata. Teraz mam air-ride na koni sport i jest zdecydowanie twardziej :P Problem z AP jest tylko gdy chcesz porządnie nisko obniżyć auto.
Offline

jason

Aktywny

  • Posty: 176
  • Rejestracja: 02 lip 2014, 18:35
  • Online: 27d 23h 30m 59s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: KRK

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 21:29

ja moge polecic gwint firmy ISC z regulacja twardości
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post21 lis 2016, 23:17

AP ok 2k a ISC ok 4k?
Offline

janczarro

Nowicjusz

  • Posty: 18
  • Rejestracja: 15 wrz 2015, 19:17
  • Online: 20h 54m 29s
  • Auto: MK6
  • Silnik: CBDC 190KM
  • Lokalizacja: Lubelskie

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post22 lis 2016, 08:36

Nie wiem czy dobrze dodałem fote ale u mnie wygląda to tak na zimówkach troche koza z niego :shock:
Przeglądałęm Twój profil Kamil i powiem Ci że kozacko spasowałeś tam te 3 SDMY więc jeśli ma wpaść gwint pod choinke to chyba na AP sie zdecyduje rzecz w tym że kosztowny mod i myśle nad alternatywą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Gwint z regulacją twardości do MK6

Post22 lis 2016, 17:04

Gwint fajna sprawa :P Ale uzależnia :D Jak już będziesz go zakładał to nie panikuj tylko po założeniu jedź na geometrie i pochyl tylne koła o 1.5st ,zeby nie tarło nic ;) Gdybyś potrzebował rady jakiejś to pisz śmiało.
AP jest dobrym wyborem pod względem stosunku cena/jakoś. Tylko tak jak mówiłem - nie da się na nim zrobić kosmicznych spasów z przodu, da się zejść wystarczająco nisko aby trzeć na progach zwalniających, ale nie na tyle aby spasować felgę z nadkolem ;)

Wróć do Zawieszenie i podwozie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości