Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 18:03


2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

bambo

Sympatyk

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:49
  • Lokalizacja: Poznań
  • Online: 2d 13h 24m 4s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFG
  • Lokalizacja: Poznan

2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post09 mar 2015, 00:03

Witam, tak jak wyzej. Posiadam 2.0TDI CFF z softem na 185KM i 415Nm, jednak juz mi zaczelo brakować :lol: .
Obecnie moj silnik oganicza tylko turbosprezarka, wiec Stage 2 to wydajniejsze turbo. W poprzednich 2.0TDI (chyba CBAB?), wiem ze taki zabieg mozna bylo wykonac wlasnie montujac turbo z wersji 170konnej praktycznie p&p. I tu moje pytanie czy w sytuacji do CFF rowniez pasuje p&p turbo z CFG (2.0 TDI 170KM czy tam 177KM)? Zastanawiam, sie dlatego ze producentem w CFF jest KKK, a w CFG Garett.
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post09 mar 2015, 16:06

Mowisz ze w CBAB jest to takie proste?
Offline

bambo

Sympatyk

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:49
  • Lokalizacja: Poznań
  • Online: 2d 13h 24m 4s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFG
  • Lokalizacja: Poznan

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post10 mar 2015, 22:19

lkgh pisze:Mowisz ze w CBAB jest to takie proste?


Tak.
A sprawa odnosnie podmianku turbo z CFG sie wyjasnila. Napisalem do CompSportu, gdyz oni robili takiego golfa (tu filmik: https://www.youtube.com/watch?v=mpk3wmiRm_o&feature=youtube_gdata_player )

Taka oto dostalem wiadomosc:
"Witam,
Turbo pasuje p&p. IC wystarcza fabryczny."

Jak auto bedzie gotowe i wystrojone to dam znac co wyszlo, narazie temat do zamkniecia.
Offline

wloch7

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 18 gru 2014, 20:30
  • Online: 3d 22h 26m 36s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Olsztyn

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post10 mar 2015, 22:38

A wtryski pozostawiasz bez zmian?
Offline

bambo

Sympatyk

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:49
  • Lokalizacja: Poznań
  • Online: 2d 13h 24m 4s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFG
  • Lokalizacja: Poznan

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post10 mar 2015, 22:45

wloch7 pisze:A wtryski pozostawiasz bez zmian?


W CFG sa takie same.
Offline

wloch7

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 18 gru 2014, 20:30
  • Online: 3d 22h 26m 36s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Olsztyn

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post10 mar 2015, 22:49

W takim razie dobre wieści, czekam na efekty :)
Offline

bambo

Sympatyk

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:49
  • Lokalizacja: Poznań
  • Online: 2d 13h 24m 4s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFG
  • Lokalizacja: Poznan

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post14 mar 2015, 03:43

Wiec tak, turbo zalozone, ale jeszcze nie wystrojone. Faktycznie pasuje praktycznie p&p, jedyna rzecz ktora trzeba wymienic to wezyki zasilania oleju i plastik od cisnienia doladowania na te od CFG, podaje numery tych ktore pasuja:

Rurki/wezyki metalowe od zasilania oleju:
03L 145 771 AP
03L 145 535 D

Plastik od cisnienia doladowania:
03L 131 111 R


Autor postu otrzymał pochwałę
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post14 mar 2015, 18:46

To jak wystroisz to wrzuc wykres bo jestem ciekaw ile hamownia wypluje.
Pewnie w przyszłosci tez tak zrobie.
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post16 mar 2015, 13:09

jak mi sie moje 175 znudza to tez tak zrobie :)
Offline

bambo

Sympatyk

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:49
  • Lokalizacja: Poznań
  • Online: 2d 13h 24m 4s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFG
  • Lokalizacja: Poznan

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post17 mar 2015, 00:23

Moj silnik generalnie, moze być ciężkim odniesieniem, bo jest chyba wyjątkowo mocny. Seria pokazała 151hp i 325Nm, a po programie w TuneFORCE 185hp i 405Nm i z tego co mówili, to był mega gorący dzien wtedy (ponad 30st), gdyby nie to to mógłoby wyjsć nawet 190hp. W poniedziałek jestem umówiony na korektę programu ściągnięcie blokady prędkości. Dam znac, sam sie juz nie moge doczekać 😜
Offline

bambo

Sympatyk

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:49
  • Lokalizacja: Poznań
  • Online: 2d 13h 24m 4s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFG
  • Lokalizacja: Poznan

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post27 mar 2015, 03:46

Wiec tak, auto jeszcze nie jest finalnie wystrojone, bo chlopakom braklo czasu. Cos go cielo w gornym zakresie obrotow, wiec beda jeszcze dzialac. Obecnie (a ma wyjsc jeszcze wiecej) jest 200KM i 415NM. Niby nie jest to jakis ogromny przyrost, ale odczucia sa mega! Naprawde auto wciska caly czas w fotel i idzie praktycznie rowno do 220km/h (blokada). Ja kupilem regenerowana turbine, a zakladajac nowa, lub z malutkim przebieg powinno byc jeszcze lepiej.
Offline

luke

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 03 kwie 2015, 22:42
  • Online: 23m 14s
  • Auto: golf
  • Silnik: cff
  • Lokalizacja: IRL

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post03 kwie 2015, 23:02

i jak tam odczucia z nowym turbo?

ICC mieniales?

Projekt skonczony czy dalsze mody w planach?
Offline

Cichyelk

Sympatyk

  • Posty: 80
  • Rejestracja: 04 mar 2015, 00:59
  • Online: 5d 9h 23m 44s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: Cavd
  • Lokalizacja: Elk

Re: 2.0TDI CFF wymiana turbo na CFG

Post16 lut 2016, 11:09

wyślij turbo do modyfikacji zapłacisz 1/3 ceny a moc na turbo będzie coś koło 220-230 kuca. Oczywiście polecam perunturbo

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości