Adam pisze:W mojej V po programie miałem 215 KM i 330 Nm i od obecnego szedł dużo lepiej. Też mam w planie zmienić wydech i zajechać do v-tech po program. Właśnie zauważyłem że wersja US ma 147 kW i blokade na 195km/h dlaczego? I jeszcze takie pytanie skąd bierzesz wydech i ile to kosztuje?
Poprzednie Twoje auto to była V GTI i program na 215 kM? Taki wynik jest po delikatnym ruszeniu jednej mapy paliwowej... ale nie o tym.
Wersje US mają obligatoryjnie kaganiec - przepisy ruchu drogowego to uwarunkowują. Moc niższa, trudno mi jest to jednoznacznie wyjaśnić. Może to jest kluczem... znakomita większość jednośladów sportowych na rynku amerykańskim jest kastrowana na górze, zazwyczaj, choć nie zawsze jest to ograniczenie górnej partii obrotów przez zmianę interpretacji czujnika TPS. Prościej pisząc, ograniczenie owarcia gazu do powiedzmy 85%. By nie było łatwo, jest to na poziomie map w sterowniku. Powodem są restrykcje emitowanego hałasu.
Wydech jedyny słuszny (się mi wydaje) MG-Motorsport. W komplecie z downpipe, sportowym katalizatorem 100 cpsi - 3800 zł.