Problem się nasilił teraz również zdarza mi się to podczas jazdy, tak jakby się przycinał, dodanie większej ilości gazu załatwia sprawę, zdarza się również, że muszę dwa razy odpalić auto, bo te po uruchomienie same gaśnie. Mechanik po podłączeniu VCDS stwierdził, że to zawór EGR, który jest razem z chłodnicą spalin. Mówił, że to częsta przypadłość tych silników, ponoć nie warto czyścić ani regenerować tego zaworu, tylko od razu wymienić. Przyczyną może być również przepustnica, która współpracuje z EGR. EGR chce zamówić tu:
nr części: 03L131512CF
http://e-katalog.intercars.com.pl/#prod ... -vw-1.htmlznalazłem na allegro taniej, ale wydaje mi się mniej pewne
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-spalin ... 69521.htmlMam pytanie, ktoś z forum na pewno wymieniał EGR, jaki to był koszt w warsztacie, a jaki w serwisie?