Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:55


[1.4 TSI 122KM] Brak mocy po przekroczeniu 5 tys. obrotów - tryb awaryjny

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Marek91

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 12 gru 2014, 18:27
  • Online: 18h 3m 39s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Wroclaw

Brak mocy po przekroczeniu 5 tys. obrotów - tryb awaryjny

Post12 gru 2014, 18:54

Witam wszystkich!
Posiadam Golfa VI 1.4 TSI (122 KM) DSG 2009 CAXA
Podczas wyprzedzania na 4 biegu nagle po przekroczeniu 5 tys. obrotów odczułem wyraźny spadek mocy. Samochód nie zależnie czy skrzynia była w D, S czy M nie miał mocy (tak jakby turbina była w trybie awaryjnym). Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika na D,S i M do 5 tys. chodził bardzo dobrze, ale jak przekroczy 5 tys. obrotów to znowu wyraźny spadek mocy jest odczuwalny.
Czy ktoś miał podobny problem?
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2014, 20:47 przez Almighty, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: W kolejnych nowo założonych przez Ciebie tematach proszę o precyzyjniejsze tytułowanie wątku. Z góry serdecznie dziękuję.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Brak mocy, tryb awaryjny

Post12 gru 2014, 19:01

Tylko znajdę moją kule i powróżę.... :lokej:

Kolego auto przechodzi Ci w tryb awaryjny, może to być problem z dsg, lub turbina przeładowywuje i ją ścina, bez podłączenia kompa i zczytania błędów nie dowiesz się co jest grane....
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość